Skocz do zawartości

Praca


majkel

Rekomendowane odpowiedzi

Temat pracy ciągle się gdzieś przebija w rozmowach, więc postanowiłem założyć wątek. :) Niech to będzie miejsce dla tych którzy:

- chcą się podzielić swoją pasją lub doświadczeniem zawodowym

- mogą pomóc innym znaleźć dobrą pracę w pożądanym zawodzie lub szukają takiej pomocy

- mają cokolwiek ciekawego do napisania ze swojego życia zawodowego

 

Bardzo proszę nie wklejać linków do ogłoszeń! Jak ktoś chce pomóc, proszę pisać tekstem - jaka branża i stanowisko, w jakiej miejscowości i jak może lub chce pomóc. Niech to będzie wielowątkowa dyskusja, a nie śmietnik a la grupa na fejsie. Ujawnianie nazwy pracodawcy czy swojego stanowiska to myślę sprawa indywidualna. Kwestia zarobków pewnie tym bardziej. ;)

 

Zgodnie z tematem - z wykształcenia jestem elektronikiem, a najwięcej lat w życiu zawodowym spędziłem na elektronice dla przemysłu motoryzacyjnego oraz projektowaniu i wdrażaniu do produkcji podzespołów indukcyjnych ze szczególnym uwzględnieniem inwerterów solarnych. Równolegle od ponad dekady zajmuję się czynnie i biernie audio, zwłaszcza słuchawkowym. Taka moja druga zmiana, choć bywała i pierwsza. ;)