Skocz do zawartości

Podłączenie wzmacniacza i PS4 z mixerem


nowmat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na wstępie chce napisać, że jestem trochę zielony w podłączaniu audio.

 

Obecnie mam podłączoną konsole pod wzmacniacz (Burson Conductor v3) optykiem i problem polega na tym, że dźwięk gry jest tak samo głośny jak głos ludzi z którymi rozmawiam podczas gry.

 

Chciałbym mieć możliwość ściszenia voice chatu, jak to jest w mixamp, który można podłączyć bezpośrednio pod konsole, tylko problem polega na tym, że w tego typu „zabawce” amp jest za słaby żeby odpowiednio uciągnął słuchawki hd800.

 

Znalazłem mixamp Turtle Beach Elite Pro TAC z dwoma wejściami optycznymi in i out

 C1-F2-A2-E3-079-A-4-E1-B-BDB1-92-FBDF5-D


Czy gdy podłączę ps4 do gniazda optycznego in w mixamp i następnie od niego na drugim optycznym out podłączę kabel do wzmacniacza to czy będzie takie połączenie działać?

 

Jeśli to nie będzie działać, to czy da się inny mixer (typowy pod wzmacniacz) podłączyć do ps4, żeby uzyskać efekt o którym pisałem na początku, czyli możliwość dostosowania dźwięku gry do voice chatu, przy podłączeniu wzmacniacz->konsola->mixer.

Przypuszczam, że przy tym połączeniu przydałby się taki adapter (zamiana optic na RCA) tylko jak to później wszystko podłączyć żeby działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wiesz, że w Party możesz zmienić głośność audio? A w grze ściszyć nieco odgłosy gry? 
To wszystko da sie ustawić bez kombinacji alpejskich, które i tak by nic nie dały, bo konsola i tak przewiduje tylko synchroniczne wyjście audio, chyba że party masz na headsecie bt/podłączonym pod kontroler. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem, mam suwak przesunięty maksymalnie na lewo, priorytet na grę i dalej chat jest za głośno względem gry.

3 godziny temu, CoATI napisał:

(...) bo konsola i tak przewiduje tylko synchroniczne wyjście audio, chyba że party masz na headsecie bt/podłączonym pod kontroler.