Jump to content
toxic

transport czy odtwarzacz CD

Recommended Posts

Witam serdecznie,

 

wybacZcie jesli sie powtarzam,lecz staralem sie znalezc identyczny temat i mi sie nie udalo. Posiadam DAC Chord Qutest w torze sluchawkowym z komputera. Pomyslalem ,czy moze nie byloby dobrze wykorzystac go z glosnikami:) nurtuje mnie pytanie czy dobrym rozwiazaniem byloby dokupienie transportu do tego dac-a w postaci np. cambridge cxc, a moze w cenie do 2500zl jakies cd i nie bawic sie w laczenie elementow. Moj zestaw glosnikowy to dali zensor 7, poki co mi wystarcza:)

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Używane DVD harman/kardon zmodyfikować i masz. Lepsze niż wszelkie CD w tym budżecie. Nawet DAC może się okazać niepotrzebny ze względu na jakość dźwięku z wyjść analogowych. U mnie takie rozwiązanie króluje od lat, a DACe przychodzą i wychodzą. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

majkel czy jakis konkretny model tego dvd?czy jestem w stanie sam modyfikować?

musze przyznac, ze na olx wielkiego wyboru nie ma, wiec moze cos doradzisz:)

Edited by toxic

Share this post


Link to post
Share on other sites

DVD 25, DVD 20, DVD 2550s z tych najlepszych, DVD 22 czy 27 też nieźle. Raczej powierz modyfikację osobom, które to ćwiczyły. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakby to ująć...wielka lipa:)jeszcze może gdzieś uda się wyrwać 27, ale nic pewnego:) rozumiem, że gdyby misja się powiodła to mam uderzać do Ciebie?:)))HK27 za 250zł z pilotem z wysyłką będzie ok?

Edited by toxic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ad 1 - tak. Ad 2 - sprzedałem raz sztukę przerobioną i nie było reklamacji do dziś, a upłynęło dobre kilka lat, więc uważam, że będzie OK. Pamiętam, że to sprzęt przyjazny gabarytowo, czyta wszystko i przyjemnie gra, zwłaszcza po przerobieniu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam używam modyfikowane DVD Harmana jako odtwarzacz CD i szczerze powiedziawszy wymienił u mnie Primare'a CD32. Natomiast jeśli chodzi o Transport CD i DAC'a to tutaj niestety są duże koszty, licz na pięciocyfrową liczba aby dorównać porządnemu CD w jakości dźwięku, barwie, rozdzielczości oraz swobodzie generowania dźwięku.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

DACa wymienionego wyżej chcę używać docelowo, więc jego wymiana nie wchodzi w grę:)jedynie musiałbym pasować do niego transport:)aczkolwiek jestem bardzo zainteresowany takim modowanym DVD, z tym że ciężko znaleźć te najlepsze modele:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest to bardzo dobry DAC i obcuję z nim codziennie w pracy, a w domu z 2qutem i jeśli chodzi o połączenie z komputera to w tych pieniądzach nie ma nic lepszego, dalej jest tylko Dave, Dabeussy. I bardzo dużo razy do nich podłączałem jakiś napęd DVD, Bly-ray, czy transporty CD i żadne połączenie nie dawało "swobody" generacji dźwięków ani czarnego tła co modyfikowane DVD Harmana, CD Sony ES czy Primare CD32. Dopiero Blu2 z Davem pokazała że jest to lepsze pod każdym względem i była ta swoboda generowania dźwięku, czyli musisz iść w drogie transporty np. Estoteric, czy Blu2 Chorda i do tego mieć DACi minimum Dave czy Debussy.

Ale zawsze twierdzę że najlepiej posłuchać na własnych uszach i wtedy wybrać sprzęt dla siebie, wypożycz jakieś CD z wyjściami analogowymi jak i cyfrowymi, modyfikowanego Harmana i wtedy będziesz mógł sprawdzić rozwiązania zarówno odtwarzacz CD jak i transport.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z wielką chęcią bym posłuchał a nawet bym zainwestował, ale jedynie co mogę znaleźć to HK27 nic poza tym:( a myślałem, że może coś lepszego udałoby się wyrwać:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tak w ogóle to ktokolwiek słuchał tego transportu CXC? Szukanie dvd HK może trochę potrwać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udalo mi sie dzis cos odnalezc i jak zostanie zrealizowane to sie pochwale:)na razie nie chwale dnia...:)

czytalem opinie ludzi o CXC ktorzy nabyli,ale raczej nie bylo duzych porownan do innych rozwiazan

Edited by toxic

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minut temu, Rotgut napisał:

A tak w ogóle to ktokolwiek słuchał tego transportu CXC? Szukanie dvd HK może trochę potrwać. 

Jak wiesz, gdzie klikać, to trwa to kilka minut, włączając lekturę ogłoszeń. Oczywiście mam na myśli portale globalne. Napięcie zasilania nie jest tu przeszkodą ze względu na zasilacz impulsowy. Nie jestem pewny tylko w temacie 20-ki, czy tak jest, a jestem z dala od warsztatu i nie sprawdzę w tej chwili. Te nowsze łykają dowolne napięcie sieci. Tak więc można śmiało ściągać np. z USA. Było kilka sztuk różnych modeli wczoraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, czyli szukamy np. przez rekinka. https://www.hifishark.com/search?q=harman+kardon+dvd25

Tak czy siak ciekawe, jak by wypadł Cambridge CXC. W ogóle to trochę mnie to dziwi. Transport ma znaczenie, to wiem, ale o ile jest w ofercie mnóstwo daców, to jednak transportów cd bardzo mało. Dlaczego? Czy 90% wpina daki do kompa albo streamera.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy