Jump to content
Superata

SMSL M300 - zauroczony

Recommended Posts

Jestem kolejny raz bardzo miło zaskoczony przez SMSL'a - M300 to rasowy DAC

Mieliście styczność z tym DAC? 

Jak zawsze na papierze wygląda dobrze, a po wpięciu w system oczarowuje. Nie chcę chwalić bo to sprzedaję, dlatego pytam was SŁUCHALIŚCIE?

 

SMSL-M300-DAC-AK4497-Hifi-DSD512-PCM768kHz-Usb.jpg_q50.jpg1 (1).jpg20190311155120222022.jpgIMG_20190829_104219.jpgIMG_20190829_104226.jpgIMG_20190829_104234.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co tam obok niego stoi na górze?

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

20191211_130650.thumb.jpg.de9e2764c41111db69b06d1ec0fcbc67.jpg

W tej cenie ten zestaw na biurko robi naprawdę robote ;) .

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Darek P napisał:

20191211_130650.thumb.jpg.de9e2764c41111db69b06d1ec0fcbc67.jpg

W tej cenie ten zestaw na biurko robi naprawdę robote ;) .

Coś więcej o brzmieniu napiszesz? Wyglądają razem na prawdę fajnie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj wpiąłem do toru zamiast iDSD Pro, SMSL M300.

IMG_7577.JPG

Że połowa forum jeszcze go nie ma, to się dziwię. I to bardzo! :)

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Compton napisał:

Że połowa forum jeszcze go nie ma, to się dziwię. I to bardzo! :)

 

Pisz lepiej jak to gra vs iFi. :)

Edited by Karmazynowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten niepozorny wielkością DAC skrywa w sobie wielkie serce!

Gdybym nie wiedział ile on kosztuje, to po posłuchaniu celowałbym w okolice 2-3k. Szczerze.

Zaimplementowany przetwornik AKM4497 daje pełny, soczysty dźwięk o bogatym zróżnicowaniu i szerokiej przestrzeni.

W całym paśmie jest czytelny i równy. Nie ma tu podbarwień i podkolorowań.

Bas jest całkiem mocny o dobrej kontroli, raczej szybki i sprężysty. Dobrze nadaje tempo bez zbędnego przeciągania i wybrzmiewania.

Średnica są naturalna, namacalna, o odpowiedniej wadze i położeniu.

Wysokie pasmo jest detaliczne, jasne, niosące sporo powietrza. Górne pasmo jest żywe, ale to tez może być zasługa SP200, który z iFI również ten rejon ożywia.

Wzgldem iDSD Pro czuć lekkie uproszczenie prezentacji, szczególnie na wypełnieniu, rozdzielczości i barwie. Ifi gra pełniejszym dźwiękiem o jeszcze lepszej precyzji i obrysie.

Makrodynamika i dociążenie niskich częstotliwości również jest lepsza na iDSD. Średnica jest bardziej realna w wybrzmieniach i w plastyczności.

Nie mniej ten M300 jak na swoją cenę gra REWELACYJNIE. :)

 

 

 

 

44 minuty temu, vonBaron napisał:

Co to za POTĘŻNY kabel?

O jaki kabelek pytasz?

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

3 minuty temu, Compton napisał:

Ten niepozorny wielkością DAC skrywa w sobie wielkie serce!

Gdybym nie wiedział ile on kosztuje, to po posłuchaniu celowałbym w okolice 2-3k. Szczerze.

Zaimplementowany przetwornik AKM4497 daje pełny, soczysty dźwięk o bogatym zróżnicowaniu i szerokiej przestrzeni.

W całym paśmie jest czytelny i równy. Nie ma tu podbarwień i podkolorowań.

Bas jest całkiem mocny o dobrej kontroli, raczej szybki i sprężysty. Dobrze nadaje tempo bez zbędnego przeciągania i wybrzmiewania.

Średnica są naturalna, namacalna, o odpowiedniej wadze i położeniu.

Wysokie pasmo jest detaliczne, jasne, niosące sporo powietrza. Górne pasmo jest żywe, ale to tez może być zasługa SP200, który z iFI również ten rejon ożywia.

Wzgldem iDSD Pro czuć lekkie uproszczenie prezentacji, szczególnie na wypełnieniu, rozdzielczości i barwie. Ifi gra pełniejszym dźwiękiem o jeszcze lepszej precyzji i obrysie.

Makrodynamika i dociążenie niskich częstotliwości również jest lepsza na iDSD. Średnica jest bardziej realna w wybrzmieniach i w plastyczności.

Nie mniej ten M300 jak na swoją cenę gra REWELACYJNIE. :)

 

 

 

 

O jaki kabelek pytasz?

Taki Aune killer?

Ten kabel od słuchawek, VIVO to to raczej nie jest.

Edited by vonBaron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, to VIVO ;)

Czy killer, to nie wiem.

Trzeba by było porównać oba.

Ale SMSL wyrasta na poważnego gracza, którego coraz częściej trzeba będzie brać pod uwagę.

Model M500 również mi się podobał na AVS, tylko to już jako combo.

Pamiętam jeszcze SMSLa Sanskirt sprzed kilku lat, to raczej średnio grało. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 26.01.2020 o 15:49, vonBaron napisał:

Ten kabel od słuchawek, VIVO to to raczej nie jest.


Jeśli dobrze widzę i pytasz o to co widzisz podłączone do SP200 po XLR to przejściówka z 2.5mm, a Vivo jest dalej ;) 

 

W dniu 26.01.2020 o 15:50, Compton napisał:

Tak, to VIVO ;)

Czy killer, to nie wiem.

Trzeba by było porównać oba.

Ale SMSL wyrasta na poważnego gracza, którego coraz częściej trzeba będzie brać pod uwagę.

Model M500 również mi się podobał na AVS, tylko to już jako combo.

Pamiętam jeszcze SMSLa Sanskirt sprzed kilku lat, to raczej średnio grało. ;)


Coraz bardziej mam ochotę spróbować tego SP200 z TH -610 :) 

Edited by LuQi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Compton SP200 z TH610 - czy takie połączenie nie jest za jasne?

A ja mam pytanko odnośnie M300 - czy on ma coś wspólnego sygnaturą z Mojo, skoro taki ciepłowaty?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, LuQi napisał:

Coraz bardziej mam ochotę spróbować tego SP200 z TH -610 :) 

Wypożycz na odsłuch z MP3store, o ile mają egzemplarze testowe.

 

Teraz, Karmazynowy napisał:

@Compton SP200 z TH610 - czy takie połączenie nie jest za jasne?

A ja mam pytanko odnośnie M300 - czy on ma coś wspólnego sygnaturą z Mojo, skoro taki ciepłowaty?

Dla mnie absolutnie nie.

Wydaje mi się, że u mnie D7000 na tym zestawie zagrały nawet jaśniej niż TH610 u Darka P.

 

M300 nie jest ciepłowaty a raczej soczysty. On ma raczej naturalną barwę, jest zdyscyplinowany, nie zamula, nie przyciemnia, ale gra dynamicznie, równo ale tak po ludzku, bez napinki, bez zbędnych wyostrzeń.

Jest jednak jaśniejszy od iDSD Pro, który gra gęściej, masywniej i bliższym środkiem.

 

 

  • Like 1
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od wczoraj mam to cudeńko w wersji MKII z dodatkowym zasilaniem.Od wczorajszego południa słucham combo sp200+m300 i gra to dla mnie obłędnie z DT 1770 pro.Względem X1S znacznie, dosłownie znacznie poszerzyła sie scena, jest mnóstwo powietrza.Bas jest mniejszy nieco ale jest jakby taki przyjemniejszy w odbiorze niż na X1S.

X1S już odłączyłem i leci do kogoś innego.Po tym co słysze na AKM raczej dużo czasu minie zanim wróce ponownie do sabre

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 22.03.2020 o 13:06, deftones9 napisał:

Od wczoraj mam to cudeńko w wersji MKII z dodatkowym zasilaniem

 

Co masz na myśli pisząc dodatkowe zasilanie? Skąd brałeś swój smsl'owy zestaw jeśli można wiedzieć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy podłaczeniu M300 do głósników mixer windowsa na max, foobar na max, volume m300 na max i głośność reguluje sobie pilotem od głósników tak? czy pilotem od m300?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.01.2020 o 22:36, Darek P napisał:

20191211_130650.thumb.jpg.de9e2764c41111db69b06d1ec0fcbc67.jpg

W tej cenie ten zestaw na biurko robi naprawdę robote ;) .

 

Właśnie się zastanawiam czy by sobie tego nie sprawić zamiast X1s. Na początek może zostanie X1s jako DAC, a SP200 jako wzmak. Z drugiej strony mnie tam szerokości nie brakuje, a odjęcie na basie nie jest mile widziane. :P

Edited by Saiya-jin

Share this post


Link to post
Share on other sites

A porównywał ktoś to cudeńko do aune x8? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Rakos
      Witajcie,
      Aktualnie stoję przed ciężkim wyborem, otóż po długim czasie jestem w stanie kupić wyższej klasy źródło. Aktualnie posiadam ~3000 złotych, więc moje pytanie brzmi: czy warto dopłacić 1000 złotych do czegoś innego? To jednak by opóźniło datę mojego zakupu.
      Oczekuję:
      delikatnego podkreślenia linii basowej bez przesadzonej ingerencji w odbiór innych częstotliwości (PS. nienawidzę mułu), naturalną, łagodną średnicę, małego wpływu charakteru źródła na górę (najlepiej taki złoty punkt pomiędzy charakterem ciemnym a jasnym), wysoki poziom rozdzielczości i efektywności sceny Istnieje taka możliwość, że źródło będę parował ze słuchawkami niskoohmowymi (przeważnie pełnowymiarowymi). 
      Zastanawiałem się nad: 
      Topping DX7 Pro SMSL M200 + SP200 + interkonekty Topping D70 + SP200/Monolith THX AAA 887 + interkonekty (dopłata) Bardzo bym was prosił o pomoc, bo jednak to z pewnością nie są małe pieniądze. 
      Za każdą odpowiedź dziękuję!
    • By dweet
      Hej,
      Stanąłem przed trudnym wyborem: potrzebuję pilnie DACa do SP200. Musi to być AKM, mieć pilota, wyjście XLR i opcję zarówno pre i czystego daca.
      Zawęziłem wybór do 3 modeli:
      - SMSL M300 - slyszalem go już, podoba mi się jego brzmienie, nie podoba wygląd i kompletnie nie ma jak postawić ze wzmacniaczem
      - SMSL M200 - już go gdzieś nawet w Europie można dostać. Robi wrażenie ciut lepszego m300 i pasuje ładnie wyglądem do sp200. Pytanie, czy to rzeczywiście to samo brzmienie?
      - Topping D70 - tu cena jest wyższa, ale sprzęt ma świetne opinie. Ale z kolei powstaje pytanie czy warto dopłacać?
       
      Jeżeli macie jakieś doświadczenia z tymi sprzętami albo inne ciekawe pomysły - chętnie posłucham
    • By WojtekC
      Test SMSL D1: 
       
      LINK
       
      D1 – kwintesencja koncepcji high-end dopracowana w najdrobniejszych szczegółach.
      D1 to nie tylko zbiór komponentów najwyższej klasy, ale staranny ich dobór oraz koncepcja, które tworzą idealną, przemyślaną całość. To zarówno konstrukcja, jak i brzmienie D1 składają się na jego wyjątkowy charakter. Wrażenia odsłuchowe, których dostarcza D1 sprawiają, że już nigdy nie wrócisz do swojego poprzedniego systemu audio. Podobnie, oglądając  po raz pierwszy obraz w rozdzielczości 4K – czy po takich doznaniach ktokolwiek wróciłby do telewizora kineskopowego?
       
       
      Ciekaw jestem jak to wyszło naprawdę  

       
       
    • By Superata
      Campfire Audio Andromeda GOLD
      Campfire Andromeda to słuchawka, którą polubił cały świat. Producentowi udało się trafić w gusta milionów klientów, do tego stopnia, że nawet ich wysoka cena nie zniechęca do kupna. W międzyczasie pojawiały się różne wersje kolorystyczne modelu w limitowanych seriach. Teraz przyszedł czas na coś bardzo specjalnego i limitowanego – Andromeda GOLD Special Edition
       


      Nowy model to wersja limitowana w ilości 1000sztuk na świat. Do Polski trafi jedynie 10 sztuk egzemplarzy. Klienci już teraz mogą zamawiać w sieci MP3Store. Produkt trafi w ich ręce we wrześniu 2019r. Sugerowana cena wersji Andromeda Gold w Polsce to 6500zł brutto.
      Andromeda Special Edition: Gold rozwija najlepsze elementy sygnatury dźwiękowej Andromedy z wręcz dramatycznym rozmachem. Bas jest mocny i głęboki. Wysokie tony olśniewają, a średnie wyraźnie zaznaczają swoją obecność i nie są filtrowane. Te słuchawki są wyjątkowo harmonijne i łatwe w odbiorze, zapewniając jednocześnie najwyższą spójność od góry do dołu.
      Konstrukcja przetworników Quad Bass
      Andromeda Special Edition: Gold zawiera 2 dodatkowe zbalansowane przetworniki armaturowe w porównaniu do standardowego projektu Andromeda.
      Dostarczają one większej masy i głębi niskich częstotliwości.

      Bas pozostaje zwarty i szybki, a właśnie taki może zostać dostarczony tylko dzięki najlepszej zbalansowanej konstrukcji armaturowej. Dodane udoskonalenie ujawniają nową perspektywę klasycznej sygnatury dźwiękowej Andromedy.
      Konstrukcja bez zwrotnicy
      Zupełnie nowy cross-over-less design zapewnia dynamiczną i niefiltrowaną prezentację dźwiękową.
      Kształtując parametry akustyczne dobranych przez nas przetworników za pomocą drukowanych w 3D komór akustycznych, wiernie odtwarzana jest surowa energia występów muzycznych. Słuchanie Andromedy Gold wykorzystuje niematerialną moc doskonałych nagrań.
      Doskonałe wykonanie
      Do słuchawek został dostarczony kabel Smoky Litz. Lekki, formowany zaczep na ucho jest przyjemny w użyciu na co dzień i zapewnia doskonałe wrażenia dźwiękowe od razu po wyjęciu z pudełka.

      Wysokiej jakości czarny skórzany futerał gwarantuje bezpieczne przenoszenie słuchawek. Jego wnętrze to gęsta podszewka ze sztucznej wełny, która chroni anodowane wykończenie słuchawek. Każdy egzemplarz jest wytwarzany w Portugalii przez zespół wykwalifikowanych pracowników, którzy podzielają nasze zaangażowanie w najwyższą jakość.
      Specyfikacja techniczna
      • Pasmo przenoszenia: 5Hz–20 kHz
      • Czułość: 116 dB SPL/mW
      • Impedancja: 7 Omów @ 1kHz
      Cechy kluczowe
      • Podwójne przetworniki wysokotonowe – zbalansowane, armaturowe + T.A.E.C
      • Przetwornik średnio-tonowy zbalansowany armaturowy
      • Poczwórny przetwornik nisko-tonowy zbalansowany armaturowy
      • Złącza MMCX berylowo – miedziane
      • Aluminiowa obudowa obrabiana maszynowo
      • Tuned Acoustic Expansion Chamber™ (T.A.E.C.)
      • Wylot akustyczny PVD ze stali nierdzewnej
      • Zaciski pokryte złotem 24K

    • By Superata
      https://komputerpc.pl/index.php/sprzet-audio/1792-sluchawki-bezprzewodowe-phiaton-bt-120-nc-recenzja.html
       
       

×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy