Jump to content
Spawn

Ibasso DX220 AMP8 i AMP9 Recenzja - Punkt odniesienia

Recommended Posts

na pokładzie są kośći 9028pro chyba te same co w DX200

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, robertos napisał:

na pokładzie są kośći 9028pro chyba te same co w DX200

 

No to niezła gafa z mojej strony 🤣, niewiem gdzie ja to czytałem. Dzięki za zwrócenie uwagi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest szansa aby ktoś zrobił porównanie z FiiO X7II ?? Czy warto się przesiadać na DX220?

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, Spawn napisał:

 

No to niezła gafa z mojej strony 🤣, niewiem gdzie ja to czytałem. Dzięki za zwrócenie uwagi!

gdzieś czytałem, że faktycznie miały być 38pro ale były jakieś problemy z utrzymaniem napięcia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Długo oczekiwana ... dlatego też smakuje dużo, dużo lepiej. :D

Dzięki @Spawn 👍

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetna recenzja! Niestety nie potrafiłem finalnie wywnioskować czy obecnie panujący król został zdetronizowany czy jednak pozostanie jeszcze w swej dotychczasowej roli? :)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, LuQi napisał:

Świetna recenzja! Niestety nie potrafiłem finalnie wywnioskować czy obecnie panujący król został zdetronizowany czy jednak pozostanie jeszcze w swej dotychczasowej roli? :)

 

 

No to bardzo dobrze bo ja tez niewiem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brakuje mi tylko bardziej rozwiniętego porównania do Aliena+. Ogólnie, świetnie recenzja. Jak zawsze :)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hejka, dwa pytania:

  • czy może pracować jako DAC pod PC?
  • czy jest opcja line out z ominięciem ampa - wyjście bezpośrednio z DACa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usb dac jest co do lineout to zalezy od zastosowanej karty wzmacniacza. Ten z zestawu amp1mk2 ma osobne od sluchawkowego wyjscie line out co sugerowalo by ze to czyste wyjscie prosto z daca ale jak to tam w srodku topologicznie jest rzeczywiscie zrobione ciezko powiedziec. Amp8 przykladowo ma tylko wyjscie sluchawkowe wiec nie ma line out

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zgodzę się trochę co do tego że Hugo2 jest taki super hiper, może SQ jest lepsze ale DX220 dawał mi z pamięci więcej frajdy ze słuchania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem, jak NW-WM1A, ale o NW-WM1Z nie napisałbym, że gra szeroko - w bezpośrednim porównaniu z SP1000 Copper. Jest za to głębiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę nawiążę do pytania @Karmazynowy. Czy dx220 zagra na poziomie stacjonarnych DAC-ów podłączony do wzmacniacza słuchawkowego? Czy to jednak nie ta liga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przenosne dapy przestaly byc zabaweczkami juz jakis czas temu i oferuja wielowymiarowe brzmienie pelne niuansow i z rozmachem czyli to co mozna znalezc w sprzecie stacjonarnym.

 

Czy to ten sam poziom to zalezy juz od porownan konkretnych urzadzen. Z moich doswiadczen wynika ze jesli masz do wydania np 3,5 tys czyli tyle co dx220 i nie interesuje Cie kompletnie aspekt mobilnosci to lepiej kupic sprzet stacjonarny ktorego zakup to tez dopiero poczatek bo zeby zapewnic mu odpowiednie warunki pracy i wykorzystac potencjal to wypadalo by zainwestowac w odpowiednie zasilanie czy to kabel czy zasilacz stabilizowany oraz odpowiedni transport cyfrowy (za ktory notabene moze robic wlasnie dap z odpowiednim wyjsciem) czy nawet zewnetrzny zegar.

 

Dla mnie dobry dap gra juz na tyle dobrze ze posiadanie sporadycznie uzywanej stacjonarki stracilo sens dlatego tez juz takowej nie posiadam. Nie bede pokazywal palcami ale nie jestem jedyny ktory zamienil daca na dapa ;)

  • Like 3
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Spawn napisał:

lepiej kupic sprzet stacjonarny ktorego zakup to tez dopiero poczatek bo zeby zapewnic mu odpowiednie warunki pracy i wykorzystac potencjal to wypadalo by zainwestowac w odpowiednie zasilanie czy to kabel czy zasilacz stabilizowany oraz odpowiedni transport cyfrowy (za ktory notabene moze robic wlasnie dap z odpowiednim wyjsciem) czy nawet zewnetrzny zegar.

 

No tak, tylko czemu DAPa wykorzystywać tylko jako transport, skoro może również robić za DACa z (ponoć) najlepszym zasilaniem - bo bateryjnym. Tym bardziej taki DX220, który to przecież działa na pełnowymiarowej, stacjonarnej kostce a nie jakieś okrojonej wersji. Pytanie zatem jak on wypada względem stacjonarnych DACów na Sabre 9028, chodzi o kwestię implementacji kostki. :) Sam o tym myślę, czy nie sprawić sobie iBasso jako kanapowo-mobilny sprzęt z opcją podpięcia pod wzmacniacz dla bardziej wymagających słuchawek.

Edited by Karmazynowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tak właśnie wykorzystuję DX220 - sam napędza NightOwl, a do D8000 korzystam z niego w roli źródła sygnału po SPDIF. Przenośna baza słuchawkowego audio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O I jak pasuje do D8000 jako DAC?

I co wpinasz między DX220 a D8000?

Sam DX nie daje rady D8000?

Edited by Karmazynowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie od dawna DAPy robią za transport czy DACa w torze ze stacjonarnym wzmakiem słuchawkowym DX220 podaje świetny sygnał - mocny, rozdzielczy, dynamiczny, o dość zrównoważonej sygnaturze. nie koloruje i będzie pasował do wielu torów, nawet dość drogich. do tego ma streaming i hula po domowej sieci.

 

teraz słucham dx220=>burson soloist mk2=>ATH W1000Z/Sony Z1R i gra to świetnie

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja czekam na wzmak THX, który podobno jest bardzo transparentny. Nie wiem czy nie będzie za bardzo klinicznie po spięciu z DXem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Karmazynowy napisał:

O I jak pasuje do D8000 jako DAC?

I co wpinasz między DX220 a D8000?

Sam DX nie daje rady D8000?

Jako dac w sumie nie próbowałem. U mnie jest tak: DX220 > Earstream Dac na Sabre 9038 (bateryjny) > Earstream Headonic (oczywiście bateria). W roli źródła DX220 sprawdza się bardzo dobrze, choć np. względem Ariesa Mini prezentuje mniejszą scenę, natomiast nieco lepiej poukładaną. Sygnał wychodzący z Ariesa jest bardziej dociążony i muzykalny, z DX220 bardziej techniczny.

 

Z kolei sam DX220 w kontekście napędzenia D8000 radzi sobie nieźle choć nie rewelacyjnie. Przejście na stacjonarkę wprowadza poprawę w zasadzie w każdym zakresie, począwszy od kontroli basu, rozmiaru instrumentów, przez czystość średnicy i rozciągnięcie wysokich tonów. Nie próbowałem natomiast jak wypadłby DX220 z D8000 po balansie, pewnie byłoby lepiej ale nie mam kabla do Finali zakończonego wtykiem 2,5 mm.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O, to masz stacjonarnego DACa na nowej kostce Sabre, idealnie żeby porównać z DXem 😉

 

Dzięki.

Ciekawe jak te nowy lampowy AMP9. To jest chyba bliższe mi brzmienie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, mykupyku napisał:

@Spawn rankinga dapów uaktualnisz? :)

Niewiem bo potem dostaje PMki od wlascicieli dapow i sluchawek "a czemu to przed tym skoro costam costam". Jestem zbyt dobrze wychowany zeby nie odpisac a jednoczesnie zbyt leniwy zeby mi sie chcialo tlumaczyc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, to jeszcze jedno pytanie. Czy jak jest podłączony pod PC w trybie DAC to ciągnie baterie czy się ładuje, czy jest zasilany z USB? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Spawn
      Ibasso wie jak robić dobrze brzmiące odtwarzacze i udowodniło mi to wielokrotnie goszcząc na moim biurku. Wydawać by się mogło, iż sugerując się nazewnictwem i ceną, dzisiejszy bohater to przedstawiciel średniego segmentu odtwarzaczy przenośnych. Dzieli on jednak nieprzyzwoicie dużo elementów z najwyżej pozycjonowanym w ofercie DX220 i to tymi najważniejszymi włączenie. Poniższa recenzja z jednej strony może wydać się niektórym nudna ponieważ ze względu na ilość podobieństw w większym stopniu będzie opowiadać o różnicach w stosunku do znacznie droższego brata, ale zapewniam że końcowe wnioski okazują się małą sensacją.
       
      Zapraszam:
      https://www.audionervosa.pl/2019/10/ibasso-dx160-recenzja-maa-sensacja.html
       
      Audionervosa.pl dostępna jest teraz również na facebooku. Polub i nie przegap żadnej recenzji https://www.facebook.com/AudioNervosapl-2236342306579559/
       
       
    • By Spawn
      Często swoje recenzje zaczynam od krótkiego omówienia producenta sprzętu. Tutaj jednak mam z tym problem bo jak tu przedstawić firmę Sony, która od dekad przecież, niezmiennie znajduje się w czołówce szeroko rozumianej elektroniki w zasadzie każdego rodzaju i na każdym pułapie jakościowym. Przez lata wprowadziła niezliczone ilości słuchawek z których, nie da się ukryć znakomita większość przechodzi bez echa. Wyjątkowo rzadko natomiast ten gigant atakuje absolutne szczyty słuchawkowego high-endu. Zdarzyło się to przez ostatnie 30 lat raptem trzykrotnie. Zaczynając od legendarnych Sony MDR-R10 w 1989 roku, przez dyskusyjne i nieco mniej poważane Sony Qualia 010 z 2004 roku, aż po Sony MDR-Z1R z 2016. Biorąc pod uwagę, iż każde z nich dzieli kilkanaście lat, te premiery to nie lada wydarzenie. Tymi ostatnimi i wcale nie najmniej wyjątkowymi zajmiemy się w poniższej recenzji.
       
      Zapraszam:
      https://www.audionervosa.pl/2019/10/sony-z1r-recenzja-zniewalajace.html
       
      Audionervosa.pl dostępna jest teraz również na facebooku. Polub i nie przegap żadnej recenzji https://www.facebook.com/AudioNervosapl-2236342306579559/
    • By Spawn
      Alo Audio z siedzibą w Oregonie w Stanach Zjednoczonych znane jest głównie z produkcji DAC'ów i wzmacniaczy, a w ostatnich latach zasłynęło również z produkcji słuchawek pod marką Campfire Audio. Bohater recenzji to nie byle co, bo hybrydowy dac/amp. Za sekcję daca odpowiada tutaj nie młody, ale znany i lubiany Wolfson WM8741 natomiast w sekcji wzmacniającej znalazły się lampy typu 6111. Niecodzienne połączenie i to w dodatku w wydaniu przenośnym - tak jakby.
       
      Zapraszam:
      https://www.audionervosa.pl/2019/09/alo-audio-continental-dual-mono.html?m=1
       
      Audionervosa.pl dostępna jest teraz również na facebooku. Polub i nie przegap żadnej recenzji https://www.facebook.com/AudioNervosapl-2236342306579559/
       
       
    • By Spawn
      Cowon to koreański producent sprzętu audio w szczególności specjalizujący się w odtwarzaczach przenośnych. Bynajmniej nie jest to nowicjusz, a wręcz przeciwnie, prawdziwa żywa legenda, która istnieje i wyznacza trendy odkąd tylko sięgam pamięcią. Bohater poniższej recenzji zaprezentowany jako szczytowe osiągnięcie producenta nie jest urządzeniem nowym bo debiutował około 3 lat temu czyli całkiem już dawno. Jest on jednak cały czas dostępny w sprzedaży mimo, że prawdopodobnie najwyższym modelem w tym momencie jest nowszy Plenue L. Prawdopodobnie ponieważ hierarchia producenta nie jest dla mnie do końca przejrzysta. Jedno natomiast jest dla mnie całkiem pewne, Plenue S jest zjawiskowy.
       
      Zapraszam:
      https://www.audionervosa.pl/2019/08/cowon-plenue-s-recenzja-wrodzone-piekno.html
       
      Audionervosa.pl dostępna jest teraz również na facebooku. Polub i nie przegap żadnej recenzji https://www.facebook.com/AudioNervosapl-2236342306579559/
    • By Spawn
      Co by było gdyby marka znana z produkcji audiofilskich odtwarzaczy przenośnych wzięła się za projekt miniaturowego daca dedykowanego do smartfonów? Zapewne wzięto by stacjonarną kostkę dac np AKM4493 z możliwością dekodowania plików 32bit/384khz oraz DSD256x, podającą wysoką moc na wyjście zbalansowane 2,5mm. Do tego nowoczesne złącze usb typ-c na 8 zyłowym, plecionym kabelku wysokiej jakości. Niemożliwe powiecie, a jednak to własnie Ibasso DC01.
       
      Zapraszam:
      https://www.audionervosa.pl/2019/08/ibasso-dc01-recenzja-balans-z-telefonu.html
       
      Audionervosa.pl dostępna jest teraz również na facebooku. Polub i nie przegap żadnej recenzji https://www.facebook.com/AudioNervosapl-2236342306579559/
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy