Skocz do zawartości

Dyskujsna na temat "Preorder Mp3Store"


Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Superata napisał:

Możesz napisać kto? Ktoś od nas z Mp3store? 

 

"Forumowy sprzedawca", w sensie znany na forum, popularna jest możliwość złapania z nim kontaktu również tutaj, poza innymi kanałami komunikacji. Nikt z oficjalnych ludzi mp3store, sorry jeżeli moja część wpisu o obrażaniu się i nie przedstawieniu jakiejkolwiek oferty to sugerowała 🙂

Edytowane przez Martin87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Superata napisał:

Możesz napisać kto? Ktoś od nas z Mp3store? 

 

Nie, to ja :)

 

2 godziny temu, Bokrug napisał:

A może 100% Jankos? Wszyscy wiemy kto to, co z łaską odejmuje allegrową prowizję jakby to był faktyczny rabat. A jak kupujesz jeszcze coś do tysiaczka to w ogóle spieprzaj dziadu. Dokładnie tak jak piszecie rynek zweryfikuje takich buraków Januszów biznesu, też polecam mocno Amazon, zagraniczne sklepy z UE, a nawet chińskie, bo z wielu można uniknąć dodatkowych opłat, lepiej kupować u profesjonalnych sprzedawców.

 

Zapomniałeś dodać kilka istotnych faktów. Oriolus Finischi zaoferowałem Ci dużo poniżej ceny jaka jest na aliexpress i to na miejscu, z Polską gwarancją. Niestety wykazałeś się mistrzostwem biznesu i stwierdziłeś, że mało i tutaj uwaga jestem kłamczuszkiem bo chodzą plotki, że może być lepiej... Jeżeli liczysz, że polski sprzedawca płacący vat + cło + podatek + koszty wynajmu i prowadzenia działalności zrobi Ci cenę 15% niższą niż w chinach a jeżeli nie to jest nie profesjonalnym sklepem i kłamcą to proponował bym szczerze wizytę u specjalisty.

 

J8jvdFO.png

 

Rozumiem żal i rozgoryczenie teraz z Twojej strony ale otrzyj łzy i płacąc więcej na aliexpress z chińską gwarancją mam nadzieje, że będziesz zadowolony. Na wspomnianym amazonie niestety brak jest tego modelu a jeżeli będzie to zapłacisz tak czy inaczej + 20/30%. Zdradzę Ci jednak pewien sekret - setki forumowiczów raczej nie podzielają twojego szczęścia i wolą jednak kupić taniej i potrafią zachować się nieco grzeczniej przy kontaktach ze mną ;)

 

3 godziny temu, Martin87 napisał:

 

@Jankos w samo sedno. Prosiłem jednego z forumowych sprzedawców mailowo o wycenę IEMów z bezpośrednią przesyłką i pominięciem prowizji Allegro - nie chciałem, żadnej zniżki na sam sprzęt. Tydzień bez odpowiedzi, napisałem na PW - odczytane, po 24h nadal bez odpowiedzi mimo, że aktywnie postował na forum. Ostatecznie odpisałem "No nic, dzięki za zlew mimo odczytania wiadomości i postowania na forum, dobrze że przypadkowo nie skorzystałem z usług profesjonalnego sprzedawcy na Allegro". Określenie "profesjonalny sprzedawca", mimo że zacytowane z Allegro tak go oburzyło, że w niecałe 3 godziny dostałem odpowiedź informującą mnie, że nie dostanę ani wyceny, ani możliwości zrobienia zakupów w jego sklepie, cytując "niestety nie pomogę z niczym i liczę, że wybierzesz bardziej profesjonalny sklep.".

 

No i wybrałem - Amazon. Kasa ludziom najwidoczniej śmierdzi, skoro ktoś przez tydzień nie potrafił napisać trzech kwot obraża się podczas obsługi przedsprzedażowej to mogę się tylko domyślać jak wygląda obsługa posprzedażowa/gwarancyjna. Fakt faktem - nie prosiłem o wycenę Andromed, widocznie IEMy za 400, 700 i 800zł to zdecydowanie za niska półka, żeby liczyć chociażby na odpowiedź sprzedawcy 🙂

 

W wątku z preorderem było to samo - nie pasuje, nie bierz, zaraz w ogóle zamkniemy preorder jak narzekacie. Tak jakby łaskę robili, że coś sprzedadzą klientom 😂 Dobrze ktoś wcześniej napisał - post PRL. Na szczęście czasy szybko zweryfikują te sklepy, tak jak małe sklepiki osiedlowe prowadzone przez Januszy i wciskające przeterminowane towary. W dobie kiedy Amazon.de dostarcza przesyłki w dwa dni, Aliexpress (via ASS) średnio w dwa-trzy tygodnie, karty debetowe/kredytowe są w każdym domu, a zachodni producenci dbają o wizerunek i zapewniają gwarancję door-to-door - naprawdę nie trzeba kupować na polskim, nieprzyjaznym konsumentowi rynku.

 

Twojego maila nie dostałem, a na forum napisałeś w piątek a jak spędziłem za kółkiem 14 godzin. Jak usiadłem do odgrzebywania się z kilkudziesięciu wiadomości w sobotę z rana to już wysmarowałeś jak bardzo nieprofesjonalny jestem zatem uwierz mi, cieszę się niezmiernie, że z kolegą @Bokrug będziecie podzielać optymizm zakupów za granicą za dużo większą kwotę. Nie jestem osobą, która musi walczyć o klienta, nie potrzebuje tego a Ci co mnie znają wiedzą, że przyjazne stosunki zawsze popłacają natomiast z racji dość ciężkiego charakteru zaczynanie transakcji od obelg dyskwalifikuje nie tyle co nawet rabat ale jakiekolwiek transakcje w przyszłości a tego wielu bardzo żałuje i niestety mimo skruchy ja nigdy nie zapominam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, bigmaras napisał:

Twojego maila nie dostałem, a na forum napisałeś w piątek a jak spędziłem za kółkiem 14 godzin. Jak usiadłem do odgrzebywania się z kilkudziesięciu wiadomości w sobotę z rana to już wysmarowałeś jak bardzo nieprofesjonalny jestem zatem uwierz mi, cieszę się niezmiernie, że z kolegą @Bokrug będziecie podzielać optymizm zakupów za granicą za dużo większą kwotę.

 

Maila nie dostałeś, ciekawe, widocznie info at audioheaven.eu już nieaktualne do korespondencji z plebsem 🙂 Podziękowałem za zlewę po ponad 24 godzinach od odczytania jej na forum, gdzie w międzyczasie postowałeś w HydeParku. A przypominam, że emaila wysłałem prawie tydzień wcześniej.

 

Dużo wyższa kwota przy zakupach na Allegro? Sugeruję zrobić rozeznanie, bo chyba dawno nie zestawiałeś swoich cen z konkurencją 🙂

 

 

Cytat

Nie jestem osobą, która musi walczyć o klienta, nie potrzebuje tego a Ci co mnie znają wiedzą, że przyjazne stosunki zawsze popłacają natomiast z racji dość ciężkiego charakteru zaczynanie transakcji od obelg dyskwalifikuje nie tyle co nawet rabat ale jakiekolwiek transakcje w przyszłości a tego wielu bardzo żałuje i niestety mimo skruchy ja nigdy nie zapominam.

 

Nie takie płotki jak Ty padały w biznesie sądząc, że nie muszą mieć reklamy czy dobrej opinii 🙂 Nie jesteś niezastąpiony, nie jesteś producentem, nie jesteś nawet konkurencyjny. Import z Chin? Naprawdę sądzisz, że jesteś jedyną osobą w kraju, która wynegocjowała deale z Chińczykami? Oni zarabiają kasę, więc o ile nie masz podpisanej wyłączności zaoferują podobne warunki każdemu, kto będzi chciał ściągnąć tyle sprzętu co Ty.

 

 Spoufalanie się ze sprzedawcą, żeby ominąć prowizję Allegro? Bez jaj, nikt nie szuka przyjaciół sprawa jest prosta - Ty chcesz sprzedać, ja chcę kupić. Nie robisz mi żadnej przysługi, bo rezygnuję z części praw kupującego i ochrony Allegro, a Ty nie rezygnujesz z ani złotówki swojego zysku, po prostu nie wpychasz kasy do kieszeni monopolisty. A ciężkiego charakteru nie masz - masz po prostu za duże ego.

 

To jakim jesteś człowiekiem pokazałeś przy udostępnianiu screenów prywatnej korespondencji z @Bokrug - pomijam już fakt, że jego odpowiedź zacytowałeś dosłownie, a swoją pewnie wybieliłeś własną interpretacją. Całkiem profesjonalne, jak zresztą obrażanie się i "gubienie" maili.

 

Edytowane przez Martin87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Martin87 napisał:

 

Maila nie dostałeś, ciekawe, widocznie info at audioheaven.eu już nieaktualne do korespondencji z plebsem 🙂 Podziękowałem za zlewę po ponad 24 godzinach od odczytania, gdzie w międzyczasie postowałeś w HydeParku. Dużo wyższa kwota? Sugeruję zrobić rozeznanie, bo chyba dawno nie zestawiałeś swoich cen z konkurencją 🙂

 

 

 

Nie takie płotki jak Ty padały w biznesie sądząc, że nie muszą mieć reklamy czy dobrej opinii 🙂 Spoufalanie się ze sprzedawcą, żeby ominąć prowizję Allegro? Bez jaj, nikt nie szuka przyjaciół sprawa jest prosta - Ty chcesz sprzedać, ja chcę kupić. Nie robisz mi żadnej przysługi, bo rezygnuję z części praw kupującego i ochrony Allegro, a Ty nie rezygnujesz z ani złotówki swojego zysku, po prostu nie wpychasz kasy do kieszeni monopolisty. A ciężkiego charakteru nie masz - masz po prostu za duże ego.

 

To jakim jesteś człowiekiem pokazałeś przy udostępnianiu screenów korespondencji z @Bokrug

 

To teraz wyobraź sobie chłopczyku, że jest coś takiego jak weekend i nawet przedsiębiorca prowadzący biznes ma chędożone prawo do chwili odpoczynku i nie prowadzenia biznesu przez te 48 godzin. Jeżeli tak bardzo bolą Cię tyły, kup maść w aptece.

Poza tym jest też niestety coś takiego, jak filtr antyspamowy, który czasem ma prawo zaszaleć. Mnie Google potrafi odfiltrować do spamu fakturę za telefon, gdzie wszystkie poprzednie przyszły bez problemu. Także tak, pokazujesz jaki z Ciebie przedstawiciel plebsu rzucając się jak ryba wyciągnięta z wody.

 

Nie kupujesz na allegro, ale kupujesz wciąż od zarejestrowanej firmy, więc mimo wszystko masz wszystkie prawa normalnego konsumenta. Czy ja jako takowy kupując od Audeos czy AudioHeaven poza platformą Allegro narażam się na straty? Czy ryzykuję, że zostanę oszukany, bo zamiast kliknąć w sklepie zadaję proste pytanie na maila/pw "Ile za to, czy siamto"? Nie ośmieszaj się. Nie takie leszczyki się rzucały a potem był płacz, bo słoma z gumofilców wystawała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Vaiet napisał:

To teraz wyobraź sobie chłopczyku, że jest coś takiego jak weekend i nawet przedsiębiorca prowadzący biznes ma chędożone prawo do chwili odpoczynku i nie prowadzenia biznesu przez te 48 godzin. Jeżeli tak bardzo bolą Cię tyły, kup maść w aptece.

 

Gdybyś faktycznie znał sytuację, a nie wtrącał między wódkę a zakąskę to wiedziałbyś, że to akurat w weekend dostałem odpowiedź. O dziwo udało się odpisać w 3 godziny, wystarczyło użyć zwrotu profesjonalny sprzedawca

 

Cytat

Poza tym jest też niestety coś takiego, jak filtr antyspamowy, który czasem ma prawo zaszaleć. Mnie Google potrafi odfiltrować do spamu fakturę za telefon, gdzie wszystkie poprzednie przyszły bez problemu. Także tak, pokazujesz jaki z Ciebie przedstawiciel plebsu rzucając się jak ryba wyciągnięta z wody.

Innym sklepom się nie zdarza, widocznie inni profesjonalni sprzedawcy potrafią sprawdzić folder antyspam lub ustawić poprawnie filtry. Siedzisz u marasa na skrzynce, że wiesz gdzie dokładnie trafił ten mail?

 

 

Cytat

Nie kupujesz na allegro, ale kupujesz wciąż od zarejestrowanej firmy, więc mimo wszystko masz wszystkie prawa normalnego konsumenta. Czy ja jako takowy kupując od Audeos czy AudioHeaven poza platformą Allegro narażam się na straty? Czy ryzykuję, że zostanę oszukany, bo zamiast kliknąć w sklepie zadaję proste pytanie na maila/pw "Ile za to, czy siamto"? Nie ośmieszaj się. Nie takie leszczyki się rzucały a potem był płacz, bo słoma z gumofilców wystawała.

 

Masz program ochrony kupujących? Nie masz, w przypadku nie otrzymania towaru nie dostaniesz błyskawicznie zwrotu pieniędzy zaraz po zgłoszeniu zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa. Czyli jednak czegoś świadomie się zrzekam. Ponadto rezygnuję z bezproblemowego bezpłatnego zwrotu jednym kliknięciem oraz darmowej dostawy. Z czego rezygnuje sprzedawca?

 

 

Cytat

- chłopczyku

- jeżeli tak bardzo bolą Cię tyły, kup maść w aptece

- pokazujesz jaki z ciebie przedstawiciel plebsu

- nie takie leszczyki się rzucały a potem był płacz, bo słoma z gumofilców wystawała

 

Taki Twój obraz kolego @Vaiet - cztery argumenty ad personam, mając zerowe pojęcie o sprawie.

Edytowane przez Martin87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Martin87 napisał:

Maila nie dostałeś, ciekawe, widocznie info at audioheaven.eu już nieaktualne do korespondencji z plebsem 🙂 Podziękowałem za zlewę po ponad 24 godzinach od odczytania jej na forum, gdzie w międzyczasie postowałeś w HydeParku. A przypominam, że emaila wysłałem prawie tydzień wcześniej.

 

Generalnie nie zdarza mi się zbyt często rzucanie wyzwisk ale skoro już sam się określiłeś to mam problem z głowy. Co do hydeparku to faktycznie dyskusja o wyborze whisky na wieczór była w ówczesnej chwili ważniejsza aniżeli biznes :)

 

Godzinę temu, Martin87 napisał:

Dużo wyższa kwota przy zakupach na Allegro? Sugeruję zrobić rozeznanie, bo chyba dawno nie zestawiałeś swoich cen z konkurencją 🙂

 

Tak bardzo mi nie zależy na kasie, że nawet nie zwróciłem uwagi, że mam konkurencje. Na szczęście są tacy jak ty i mnie o tym informują. Dziękuje.

 

Godzinę temu, Martin87 napisał:

Nie takie płotki jak Ty padały w biznesie sądząc, że nie muszą mieć reklamy czy dobrej opinii 🙂 Nie jesteś niezastąpiony, nie jesteś producentem, nie jesteś nawet konkurencyjny. Import z Chin? Naprawdę sądzisz, że jesteś jedyną osobą w kraju, która wynegocjowała deale z Chińczykami? Oni zarabiają kasę, więc o ile nie masz podpisanej wyłączności zaoferują podobne warunki każdemu, kto będzi chciał ściągnąć tyle sprzętu co Ty.

 

Hmm, faktycznie dałeś mi do myślenia po 10latach w biznesie uświadomiłeś mi, jak działa rynek w pigułce. Czy za poradę muszę coś zapłacić czy jest gratis?

 

Godzinę temu, Martin87 napisał:

 Spoufalanie się ze sprzedawcą, żeby ominąć prowizję Allegro? Bez jaj, nikt nie szuka przyjaciół sprawa jest prosta - Ty chcesz sprzedać, ja chcę kupić. Nie robisz mi żadnej przysługi, bo rezygnuję z części praw kupującego i ochrony Allegro, a Ty nie rezygnujesz z ani złotówki swojego zysku, po prostu nie wpychasz kasy do kieszeni monopolisty. A ciężkiego charakteru nie masz - masz po prostu za duże ego.

 

Jedna uwaga - uwierz mi, że mi na prawdę nie zależy. Audio to 10% moich przychodów a ego nie ma tutaj nic do tego.

 

Godzinę temu, Martin87 napisał:

To jakim jesteś człowiekiem pokazałeś przy udostępnianiu screenów prywatnej korespondencji z @Bokrug - pomijam już fakt, że jego odpowiedź zacytowałeś dosłownie, a swoją pewnie wybieliłeś własną interpretacją. Całkiem profesjonalne, jak zresztą obrażanie się i "gubienie" maili.

 

Screeny pokazały typowy, książkowy przykład polskiego "Janusza" biznesu, nic więcej a niestety zabrakło tego we wcześniejszej korespondencji ;)

 

Reasumując nie wiem czy jest sens ciągnąć tą totalnie bezproduktywną wymianę zdań i myślę, że na podstawie powyższych każdy wyciągnie sobie wnioski sam a sądząc po wiadomościach jakie dostaje w ostatnich minutach od forumowiczów chyba raczej wychodzę mimo wszystko obronną ręką 🤣

Edytowane przez bigmaras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, bigmaras napisał:

 

Generalnie nie zdarza mi się zbyt często rzucanie wyzwisk ale skoro już sam się określiłeś to mam problem z głowy. Co do hydeparku to faktycznie dyskusja o wyborze whisky na wieczór była w ówczesnej chwili ważniejsza aniżeli biznes :)

 

 

Tak bardzo mi nie zależy na kasie, że nawet nie zwróciłem uwagi, że mam konkurencje. Na szczęście są tacy jak ty i mnie o tym informują. Dziękuje.

 

 

Hmm, faktycznie dałeś mi do myślenia po 10latach w biznesie uświadomiłeś mi, jak działa rynek w pigułce. Czy za poradę muszę coś zapłacić czy jest gratis?

 

 

Jedna uwaga - uwierz mi, że mi na prawdę nie zależy. Audio to 10% moich przychodów a ego nie ma tutaj nic do tego.

 

 

Screeny pokazały typowy, książkowy przykład polskiego "Janusza" biznesu, nic więcej a niestety zabrakło tego we wcześniejszej korespondencji ;)

 

Reasumując nie wiem czy jest ciągnąć tą totalnie bezproduktywną wymianę zdań i myślę, że na podstawie powyższych każdy wyciągnie sobie wnioski sam a sądząc po wiadomościach jakie dostaje w ostatnich minutach od forumowiczów chyba raczej wychodzę mimo wszystko obronną ręką 🤣

Myślę że ta dysputa nie ma sensu bo "kolega" 87 ma "wiedzę" i wiele innych źródeł o super cenach więc o co kruszyć zęba ;)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bigmaras Nie ma o czym więcej dyskutować, bo po prostu potwierdziłeś to co było powiedziane od samego początku, branża w Polsce leży i kwiczy, bo sprzedawcy mają wywalone, a klienta traktują jak zło konieczne, przyjdzie frajer to zostawi pieniądze, nie to nie 🙂 

 

A wiadomości od kółka wzajemnej adoracji przeważnie o niczym nie świadczą, co drugi przyklaskuje, żeby dostać rabat przy kolejnej okazji. Korzystaj póki możesz, bo o ile tutaj możesz zebrać grono stałych klientów kupujących od "swojego", tak w każdym innym kanale sprzedaży ludzie pójdą po prostu tam gdzie taniej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uderz w stół a nożyce się odezwą. :)  Nie cytuj osobistych wymian wiadomości, kompletny brak kultury na miarę wieśniaka sprzedającego kartofle pod Olsztynem już pokazałeś, i jeszcze dalej chcesz się nim chwalić teraz szerszemu gronu. To, że masz swoją grupkę klakierów tutaj to każdy wie. Wbijam w te kilkadziesiąt złotych obniżki, chodzi wyłącznie o podejście do klienta, jak sprzedawca robi cię w jajo i zachowuje się jak prostak przed sprzedażą to ewidentny sygnał żeby nic nie kupować, więc się cieszę, że w porę tego uniknąłem, efektów zmagania się z ciężkim charakterem pana M. i jego 'mam wyje...i nie muszę dbać o klienta, bo jestem taki fajny, że to tylko 10% moich zarobków. Jak pisałem każdemu radzę korzystać z profesjonalnej sprzedaży, lepiej dopłacić niż się zmagać z lokalnym cebulakiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Martin87 napisał:

@bigmaras Nie ma o czym więcej dyskutować, bo po prostu potwierdziłeś to co było powiedziane od samego początku, branża w Polsce leży i kwiczy, bo sprzedawcy mają wywalone, a klienta traktują jak zło konieczne, przyjdzie frajer to zostawi pieniądze, nie to nie 🙂 

 

A wiadomości od kółka wzajemnej adoracji przeważnie o niczym nie świadczą, co drugi przyklaskuje, żeby dostać rabat przy kolejnej okazji. Korzystaj póki możesz, bo o ile tutaj możesz zebrać grono stałych klientów kupujących od "swojego", tak w każdym innym kanale sprzedaży ludzie pójdą po prostu tam gdzie taniej. 

 

Oprócz zarobku pamiętaj, że jest jeszcze coś takiego jak duma i honor. Nie kupisz tego za pieniądze a jedynie możesz na to zapracować. Jeżeli ktoś pluje mi w twarz na dzień dobry to ja nigdy nie pochyle głowy, nie uśmiechnę się nawet jeżeli ktoś by zaoferował garnek złota. Będę stał z podniesioną głową i zawsze sprawię aby żałował tego co uczynił bez względu na koszty. Zapamiętaj tą zasadę bo w życiu się przydaje a przekonasz się także wtedy czym jest szacunek innych ludzi.

Teraz, Bokrug napisał:

Uderz w stół a nożyce się odezwą. :)  Nie cytuj osobistych wymian wiadomości, kompletny brak kultury na miarę wieśniaka sprzedającego kartofle pod Olsztynem już pokazałeś, i jeszcze dalej chcesz się nim chwalić teraz szerszemu gronu. To, że masz swoją grupkę klakierów tutaj to każdy wie. Wbijam w te kilkadziesiąt złotych obniżki, chodzi wyłącznie o podejście do klienta, jak sprzedawca robi cię w jajo i zachowuje się jak prostak przed sprzedażą to ewidentny sygnał żeby nic nie kupować, więc się cieszę, że w porę tego uniknąłem, efektów zmagania się z ciężkim charakterem pana M. i jego 'mam wyje...i nie muszę dbać o klienta, bo jestem taki fajny, że to tylko 10% moich zarobków. Jak pisałem każdemu radzę korzystać z profesjonalnej sprzedaży, lepiej dopłacić niż się zmagać z lokalnym cebulakiem.

 

Wyjaśnij mi proszę tego "cebulaka" bo chyba nie zrozumiałem. Wpadasz do sklepu, marudzisz o rabat, dostajesz rabat ale wg ciebie za mały i wówczas sprzedawca stał się wspomnianym "cebulakiem" 🤣

 

Świat się wali ludzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, bigmaras napisał:

 

Oprócz zarobku pamiętaj, że jest jeszcze coś takiego jak duma i honor. Nie kupisz tego za pieniądze a jedynie możesz na to zapracować. Jeżeli ktoś pluje mi w twarz na dzień dobry to ja nigdy nie pochyle głowy, nie uśmiechnę się nawet jeżeli ktoś by zaoferował garnek złota. Będę stał z podniesioną głową i zawsze sprawię aby żałował tego co uczynił bez względu na koszty. Zapamiętaj tą zasadę bo w życiu się przydaje a przekonasz się także wtedy czym jest szacunek innych ludzi.

 

Wyjaśnij mi proszę tego "cebulaka" bo chyba nie zrozumiałem. Wpadasz do sklepu, marudzisz o rabat, dostajesz rabat ale wg ciebie za mały i wówczas sprzedawca stał się wspomnianym "cebulakiem" 🤣

 

Świat się wali ludzie...

Nic ci klaunie nie będę tłumaczył, wybielaj się tutaj i kreuj rzeczywistość sobie tutaj sam. No, ale po co jak to, przecież masz to w 4 literach, tj. klientów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę tylko o faktach, w kontekście forumowych wiadomości do BigMarasa, a szerzej kontaktu. Kilka razy pisałem w sprawie tipsów, jakichś kabelków Ventiona etc. Nie było od razu odzewu, a postowanie na forum a i owszem. No i co? Pisałem jeszcze raz albo przez Allegro. Przychodziła zawsze odpowiedź. Zawsze z przeprosinami, że przeoczyłem/nie miałem czasu. I już. Potem tylko pozytywna transakcja. I tyle. Da się. Tylko spokojnie. Po ludzku :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Najbardziej niezadowoleni klienci to twoje najlepsze źródło nauki." Bill Gates

 

https://www.marketing-automation.pl/8-porad-jak-sobie-poradzic-z-niezadowolonym-klientem/

Edytowane przez bakus1233
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Martin87 napisał:

@bigmaras Nie ma o czym więcej dyskutować, bo po prostu potwierdziłeś to co było powiedziane od samego początku, branża w Polsce leży i kwiczy, bo sprzedawcy mają wywalone, a klienta traktują jak zło konieczne, przyjdzie frajer to zostawi pieniądze, nie to nie 🙂 

 

Chyba zrozumiałem w czym jest problem: żeby sprzedawać sprzęt audio trzeba go słyszeć => żeby słyszeć sprzęt audio trzeba mieć duszę artysty => a artysta jest podatny na nastroje i o wiele wyraziściej odbiera docierające do niego bodźce (takie jak wypełnione emocjami maile) i też reaguje emocjonalnie; poza tym artysta jak to artysta: często postępuje niestandardowo.

W związku z tym obawiam się, że sytuacja jest nierozwiązywalna i trzeba się do niej przyzwyczaić. I piszę to na serio.

  • Like 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
12 minut temu, Jankos napisał:

 

Chyba zrozumiałem w czym jest problem: żeby sprzedawać sprzęt audio trzeba go słyszeć => żeby słyszeć sprzęt audio trzeba mieć duszę artysty => a artysta jest podatny na nastroje i o wiele wyraziściej odbiera docierające do niego bodźce (takie jak wypełnione emocjami maile) i też reaguje emocjonalnie; poza tym artysta jak to artysta: często postępuje niestandardowo.

W związku z tym obawiam się, że sytuacja jest nierozwiązywalna i trzeba się do niej przyzwyczaić. I piszę to na serio.

Rozwaliłeś system. Jak się kiedyś przydarzy masz u mnie browar.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Jankos napisał:

 

Chyba zrozumiałem w czym jest problem: żeby sprzedawać sprzęt audio trzeba go słyszeć => żeby słyszeć sprzęt audio trzeba mieć duszę artysty => a artysta jest podatny na nastroje i o wiele wyraziściej odbiera docierające do niego bodźce (takie jak wypełnione emocjami maile) i też reaguje emocjonalnie; poza tym artysta jak to artysta: często postępuje niestandardowo.

 

 

Głównie zgadzam się, ale też nie nazywajmy artystą każdego z przerośniętym ego i megalomanią. A wszystko wskazuje na to, że @bigmaras jest w stanie zaprzeczenia.

 

Jest wiele salonów audio, gdzie jest możliwość odsłuchu, z właścicielem można pogadać jak z dobrym znajomym i przeważnie są bardzo pomocni. W salonach motoryzacyjnych marek premium jedną, z pierwszych rzeczy jakie uczą jest to, żeby nie patrzeć na drugiego człowieka z góry, nie oceniać po wyglądzie. Podobnie jest ze sklepami oferującymi czasomierze - wejdziesz za granicą do Hublota, Zenitha czy Panerai to nikt nie da Ci odczuć, że nie stać Cię na zegarek za kilkanaście/kilkadziesiąt tysięcy euro, mimo że po większości klientów widać to na pierwszy rzut oka. Dlaczego? Gdzieś spotkałem się z wypowiedzią, że nawet jeżeli kogoś nie stać w momencie oglądania to być może będzie go stać za 10, 20 lat a wtedy zapamięta jak był potraktowany i wróci do tej konkretnej marki. Wiedzą to najwięksi producenci (w branży audio widać to m.in. po Bose, wymieniający praktycznie bezwarunkowo pogwarancyjnie modele na nowe) w każdych branżach.  To samo, z branży IT podlinkował @bakus1233 - bigmaras polubił, ale chyba zupełnie nie zrozumiał o co chodziło w treści. Każdy wie, że w dobie aktualnego rozwoju technologii nie ma czegoś takiego jak bycie niezastąpionym. Podobnie myślały osiedlowe sklepiki wciskające stare produkty, przyszła doba supermarketów i zweryfikowała rynek. Wejście Amazona do Polski zdmuchnie nadętych sprzedawców z Polski. Podobnie jak taksówkarzy zdmuchnął Uber i podobne. Aktualnie słychać jedynie głośny kwik ludzi, którzy myśleli, że mogą wszystko bo są niezastąpieni.

 

I o dziwo, najbardziej w polskiej branży audio obrósł w piórka ktoś, kto zajmuje się głównie importem elektroniki z Chin. Myśli, że bez niego świat się zawali, ludzie nie będą w stanie kupić czegokolwiek w Internecie bez jego pośrednictwa, z uporem walczy o honor i dumę wśród zupełnie obcych ludzi, którzy po tygodniu zapomną o sprawie. Kupujący nic nie straci, jedynie zarobi ktoś inny. A wisienką na torcie jest chwalenie się przed obcymi w Internecie swoimi przychodami (świadomie, nie użyłeś słowa dochód?) - nie wiem, może wśród sąsiadów czy znajomych takim czymś imponuje, wtedy zachęcam do pozwiedzania kraju, świata. Z pewnością nie zaszkodzi, a może poszerzy wąskie horyzonty.

 

A chwalenie się 10 latami doświadczenia w branży? Każdy wie, że są ludzie co i 40 lat płytki układają i nadal tego dobrze zrobić nie potrafią 🙂 Po 10 latach świadomej egzystencji w swoim zawodzie powinieneś już jednak przeskoczyć pierwszą fazę efektu Dunninga-Krugera, wtedy faktycznie byś wiedział ile rzeczy jeszcze nie wiesz. I życzę Ci tego @bigmaras z całego serca, bo zrozumienie tego to pierwszy krok do samodoskonalenia.

Edytowane przez Martin87
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.05.2019 o 09:59, Jankos napisał:

Faktycznie sprawa jest oczywista: konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet/telefon w ciągu 14 dni bez podania przyczyny i niezależnie od procedury nabycia (preorder, promocja lub zwykły zakup). A jeżeli sprzedawca o prawie do odstąpienia konsumenta nie poinformuje to prawo do odstąpienia wydłuża się do 1 roku. https://www.prawokonsumenckie.pl/pl/a/obowiazek-informacyjny-nr-9-odstapienie-od-umowy

Jedyne pytanie to takie czy bon jest nieimienny czyli czy może go użyć dowolna osoba? To powinno być jasno określone.

To takie luźne dywagacje... ;)

Nie wiem czy już uruchomić tryb chama czy jeszcze się pocieszyć brakiem wyrozumiałości, zrozumienia i intelektu ale już mmie powoli uj strzela ... Ludziku masz zasady forum/sklepu które akceptujesz i wchodzisz w nie lub olewasz i idziesz gdzieś indziej... DOŚĆ TEJ GÓWNO BURZY i hejtu bo tu nie ma o co się rzucać wszystko jest JASNE!

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Martin87 jak ci niepasuje chłopcze to idź do innego sklepu i kup. Jak dla mnie nie pasuje obsługa, cena lub cokolwiek innego, to nie korzystam z danego sklepu. To jest gospodarka rynkowa. Nikt nie zmusza cię do zakupów tu czy gdziekolwiek. Jak masz inne problemy to niewłaściwe forum. Jesteś kolejnym kierownikiem zamieszania, z którego nic nie wynika 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności