Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem xduoo x3 jest uaktualnienie na stronie producenta-nazywa się -x3 Burn Tool,czy to jest paczka uaktualnień?-Jak to wgrać?,Próbowałem ,zapisałem po rozpakowaniu całość na kartę,ale odtwarzacz nie widzi pliku-Jestem laikiem w tych sprawach-Kartę sformatowałem do fat-32-,Nie wiem jak to ugryżć.-Dziękuję z góry za jakieś sensowne podpowiedzi-

 

Pozdrawiam

 

Dziękuję wszystkim-zaczynam czytać

Edytowane przez janekz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ściągnęłeś folder to rozpakuj na kompie i poczytaj plik X3 Burn Steps.doc. Tam masz pełną instrukcję jak zaktualizować 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Jaro54 napisał:

Jak ściągnęłeś folder to rozpakuj na kompie i poczytaj plik X3 Burn Steps.doc. Tam masz pełną instrukcję jak zaktualizować 

Już patrzę-dzięki-Sorry,nie mogę tego otworzyć,pokazuje mi błąd-Wklej mi tą instrukcję a będę Cię wychwalał pod niebiosa 

 

Nie mam worda ani office-przepraszam za twój stracony czas 

 

Napisz chociaż ,czym to otworzyć-Dziękuję

Edytowane przez janekz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu plik załączony. Otwórz Wordem 

X3 Burn Steps.doc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też Google Documents użyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Inszy napisał:

Word jest płatny, za darmo można zainstalować LibreOffice.

 

 

Już go ściągam-Dzięki

Dziękuję wszystkim,Życzę najlepszego sprzętu-otworzyłem,już się biorę za czytanie

30 minut temu, Jaro54 napisał:

Tu plik załączony. Otwórz Wordem 

X3 Burn Steps.doc

 

 

Czy warto przeprowadzać tą aktualizacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, janekz napisał:

Czy warto przeprowadzać tą aktualizacje?

Pytaj innych bo nie znam Xduoo X3 i nie wiem co wnosi. Napisz może do @bigmaras on powinien wiedzieć i coś więcej napisze na ten temat

Odnośnik do komentarza