wfmsiekierka Opublikowano 19 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 Hidizs ap200 -ostrzeżenie, nie kupować.Odrazy w pierwszy dzień po otrzymaniu urządzenia stwierdziłem że nie działa prawidłowo.Mam w domu dwie sieci Wi-Fi, podłączyłem urządzenie z obydwoma, na urządzeniu pojawił się -połączono,następnie próbowałem połączyć się że sklepem play żeby pobrać takie aplikacje jak spotify, itp, niestety wciąż pojawiał się komunikat nie jesteś połączony z Wi-Fi,gdy próbowałem się połączyć z internetem ten sam problem.napisałem do service@hidizs.com i do hello@hidizs.net o moich problemach z ap200, otrzymałem odpowiedź że zapytają swoich inżynierów co należy zrobić, nigdy nie otrzymałem odpowiedzi, w końcu stwierdziłem że muszę wymienić urządzenie na nowe ponieważ nie działa Wi-Fi.przez ostatni okres około 5-6 tygodni wysłałem do Hidizs wiele wiadomości e-mail z zapytaniem gdzie,pod jaki adres mogę odesłać urządzenie do wymiany.Nigdy nie otrzymałem odpowiedzi.Urządzenie było kupione prosto od producenta na stronie www.hidizs.net reasumując: musisz być przygotowany że gdy kupisz produkt od hidizs i otrzymasz wadliwe urządzenie zostaniesz sam ze swoim problemem, bez pomocy od hidizs. Może jakaś rada, co powinienem zrobić Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inszy Opublikowano 19 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 Pierwsza rada jest taka, by nie zakładać takiego samego tematu w dwóch miejscach forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.