Skocz do zawartości
  • 0

Hidizs ap200


wfmsiekierka

Pytanie

Hidizs ap200 -ostrzeżenie, nie kupować.Odrazy w pierwszy dzień po otrzymaniu urządzenia stwierdziłem że nie działa prawidłowo.Mam w domu dwie sieci Wi-Fi, podłączyłem urządzenie z obydwoma, na urządzeniu pojawił się -połączono,następnie próbowałem połączyć się że sklepem play żeby pobrać takie aplikacje jak spotify, itp, niestety wciąż pojawiał się komunikat nie jesteś połączony z Wi-Fi,gdy próbowałem się połączyć z internetem ten sam problem.napisałem do service@hidizs.com i do hello@hidizs.net o moich problemach z ap200, otrzymałem odpowiedź że zapytają swoich inżynierów co należy zrobić, nigdy nie otrzymałem odpowiedzi, w końcu stwierdziłem że muszę wymienić urządzenie na nowe ponieważ nie działa Wi-Fi.przez ostatni okres około 5-6 tygodni wysłałem do Hidizs wiele wiadomości e-mail z zapytaniem gdzie,pod jaki adres mogę odesłać urządzenie do wymiany.Nigdy nie otrzymałem odpowiedzi.Urządzenie było kupione prosto od producenta na stronie www.hidizs.net reasumując: musisz być przygotowany że gdy kupisz produkt od hidizs i otrzymasz wadliwe urządzenie zostaniesz sam ze swoim problemem, bez pomocy od hidizs.

Może ktoś ma radę co powinienem zrobić?

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Spróbuj połączyć do jeszcze innego WiFi.
Mam z jednym telefonem tak, że do jednego się łączy bez problemu, a z drugim jest tak jak u ciebie, niby się łączy, ale za chwilę znowu się łączy i tak w kółko. To z którym są problemy to AP od UPC, które rozsyła zarówno po 2,4 GHz jak i 5 GHz. To bez problemu ma tylko 2,4 GHz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Może udostępnij WiFi z telefonu i wtedy sprawdź.
U mnie też niby połączone, ale net nie działa z tego jednego AP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

takie pytanie, bo w sumie nie wiem jak bardzo zaawansowany jesteś jeżeli chodzi o sieć, 

- urządzenie łączy się z WIFi ale nie ma internetu? 

- czy w ustawieniach sieci nie ma włączonego filtrowania po MACaresach? (może trzeba po prostu dodać Hidizsa) 

- może w sieci jest ustawiony limit urządzeń jakie mogą się połączyć? 

 

skoro łaczysz się po wifi i urzadzenie pokazuję że jest połączone z siecią, (oraz na liście połaczonych urządzeń na ruterze widzisz adres swojego hidizsa) to nie szukał bym winy w wifi DAPa a raczej w ustawieniach samej sieci ... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Podejdźmy do tego w ten sposób.
Chcę udostępnić wi-Fi z mojego telefonu (tak to miało w mieście wyglądać) i co dalej. Połączenie mam zaszyszyfrowane, a więc podałem hasło, urządzenie zostało połączone, a problem pozostał.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

a jaka to wersja systemu urządzenia? 

 

bo znalazłem https://www.head-fi.org/threads/new-hidizs-ap200-double-dac-android-based-smart-music-player.839108/page-161#post-14342181 że na 0.2.8. i 0.2.6 ludzie też mieli problemy z wifi :( 

Edytowane przez Scipio Africanus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności