Hidizs ap200 -ostrzeżenie, nie kupować.Odrazy w pierwszy dzień po otrzymaniu urządzenia stwierdziłem że nie działa prawidłowo.Mam w domu dwie sieci Wi-Fi, podłączyłem urządzenie z obydwoma, na urządzeniu pojawił się -połączono,następnie próbowałem połączyć się że sklepem play żeby pobrać takie aplikacje jak spotify, itp, niestety wciąż pojawiał się komunikat nie jesteś połączony z Wi-Fi,gdy próbowałem się połączyć z internetem ten sam problem.napisałem do service@hidizs.com i do hello@hidizs.net o moich problemach z ap200, otrzymałem odpowiedź że zapytają swoich inżynierów co należy zrobić, nigdy nie otrzymałem odpowiedzi, w końcu stwierdziłem że muszę wymienić urządzenie na nowe ponieważ nie działa Wi-Fi.przez ostatni okres około 5-6 tygodni wysłałem do Hidizs wiele wiadomości e-mail z zapytaniem gdzie,pod jaki adres mogę odesłać urządzenie do wymiany.Nigdy nie otrzymałem odpowiedzi.Urządzenie było kupione prosto od producenta na stronie www.hidizs.net reasumując: musisz być przygotowany że gdy kupisz produkt od hidizs i otrzymasz wadliwe urządzenie zostaniesz sam ze swoim problemem, bez pomocy od hidizs.
Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności
Pytanie
wfmsiekierka
Hidizs ap200 -ostrzeżenie, nie kupować.Odrazy w pierwszy dzień po otrzymaniu urządzenia stwierdziłem że nie działa prawidłowo.Mam w domu dwie sieci Wi-Fi, podłączyłem urządzenie z obydwoma, na urządzeniu pojawił się -połączono,następnie próbowałem połączyć się że sklepem play żeby pobrać takie aplikacje jak spotify, itp, niestety wciąż pojawiał się komunikat nie jesteś połączony z Wi-Fi,gdy próbowałem się połączyć z internetem ten sam problem.napisałem do service@hidizs.com i do hello@hidizs.net o moich problemach z ap200, otrzymałem odpowiedź że zapytają swoich inżynierów co należy zrobić, nigdy nie otrzymałem odpowiedzi, w końcu stwierdziłem że muszę wymienić urządzenie na nowe ponieważ nie działa Wi-Fi.przez ostatni okres około 5-6 tygodni wysłałem do Hidizs wiele wiadomości e-mail z zapytaniem gdzie,pod jaki adres mogę odesłać urządzenie do wymiany.Nigdy nie otrzymałem odpowiedzi.Urządzenie było kupione prosto od producenta na stronie www.hidizs.net reasumując: musisz być przygotowany że gdy kupisz produkt od hidizs i otrzymasz wadliwe urządzenie zostaniesz sam ze swoim problemem, bez pomocy od hidizs.
Może ktoś ma radę co powinienem zrobić?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.