Jump to content
  • 0
detlef401613

Słuchawki z głebokim basem do 100zł

Question

Witam

Poszukuje dobrych słuchawek dokanałowych z mocnym i głębokim basem do 100zł. Ogólnie to słucham Trapu, Rapu z basem (scarlx, migos, rich the kid, lil pump, future i innych, trapnation, wszystko tego typu) oraz różnych klubowych nutek.
Za bardzo nie znam się na słuchawkach dlatego proszę o pomoc ?
Posiadałem słuchawki edifier h280 ale po pół roku obfitego słuchania się rozpadły.
Z góry dziękuję ?

Mam na oku takie, jak cos to komentujcie dlaczego poszczegolne odrzucacie :D :

-XDUOO EP1 

-Snab Overtone EP-101M v3

-NuForce NE-600X
-Audictus Explorer

Edited by detlef401613

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By woolf
      Jakie polecacie słuchawki nauszne (zamknięte, polotwarte) do 150zl? (Integra) Myślałem nad ISK HD 2011, hd 681 Evo lub hd669 zależy mi na tym by były wygodne.Głównie mają służyć do słuchania muzyki rock/rap i do csa.Chyba że polecacie jakieś inne modele
    • By detlef401613
      Witam

Poszukuje dobrych słuchawek dokanałowych z mocnym i głębokim basem do 100zł. Ogólnie to słucham Trapu, Rapu z basem (scarlx, migos, rich the kid, lil pump, future i innych, trapnation, wszystko tego typu) oraz różnych klubowych nutek.
      Za bardzo nie znam się na słuchawkach dlatego proszę o pomoc ?
      Posiadałem słuchawki edifier h280 ale po pół roku obfitego słuchania się rozpadły.
      Z góry dziękuję ?