Jump to content

Recommended Posts

Witam, szukam głośników, kolumn do komputera (albo wzmacniacz + kolumny, nie wiem co lepsze, nie znam się w ogóle) do 850zł, zależałoby mi, żeby zagrało to możliwie dobrze (o ile to w ogóle możliwe) na karcie dźwiękowej wbudowanej w płytę główną, interesuje mnie zestaw 2.0 ewentualnie 2.1 (tutaj też nie wiem na co się zdecydować, więc liczę, że ktoś coś doradzi) w przyszłości planuję dokupić jakiegoś sensownego DACa, jeśli ma to znaczenie dla sprawy, kolumny/głośniki mają stać docelowo na biurku, na codzień słucham rapu/rocka. Jestem otwarty na wszelkie rady. 

Zastosowanie to głównie gry oraz muzyka. Pokój to jakieś 13m2

Edited by Om3nov
Dodanie zastosowania i rozmiarów pokoju

Polecam polować na Wharfedale 10. 2 i wzmacniacz Lepai T2020. 

Gra jak sprzęt za kilka tysięcy złotych. 

Standardowo dorzucę edifiery 1700bt.

Aktywne głośniczki na biurko, zajmują mało miejsca, nie trzeba wzmacniacza. W razie czego można odpalić je po bluetooth ze smartphona pomijając pc.

Dziękuję, już wybrałem :)

A teraz chciałbym zadać inne pytanie, żeby już nie zaczynać osobnego wątku. Zdecydowałem się jednak na te Tagi TAV - 500b ze względu, że czasem chciałbym posłuchać muzyki bez włączania komputera i tu na duży plus jest możliwość połączenia bluetooth. Co mógłbym dokupić, żeby jeszcze polepszyć jakoś dźwięku, bo jak wiadomo jakość dźwięku że zintegrowanej karty nie jest najlepsza? DAC, amplituner, odtwarzacz CD, wzmacniacz stereo? Zależy mi, żebym miał możliwość podpięcia słuchawek, a także czasem posłuchania płyt, co prawda kolekcje mam skromną, ale będzie się wciąż stopniowo powiększać i szkoda by było, żeby się to kurzyło :) Czekam na Wasze opinie :)

Edited by Om3nov

czy Ty chcesz te popierdółki pod wzmaka podłączyć?

Zeby posłuchać po blutaczu to można oddzielnie coś takiego do wzmaka  połączyć no ale....

Edited by amrowek