Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Odklejona siateczka rha ma750


HERO33

Rekomendowane odpowiedzi

Nigdy nie reklamowałem żadnego produktu. Na stronie producenta przeczytałem że muszę to wypełnić https://www.rha-audio.com/contact/support . Mogę prosić o jakieś instrukcje jak to będzie wyglądało? Dodam że słuchawki kupiłem przez Internet.

Edytowane przez HERO33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupowałeś online czy stacjonarnie? 

jak stacjonarnie idź do sklepu i pokarz, niech wymieniają na nowe, (niezgodność towaru z umową  masz bodajże 6 miesięcy na zgłoszenie takiej wady od zakupu ale mogę się mylić)

jak online pisz @ ze zdjęciami i to samo - niezgodność towaru z umową 

 

w żadne naprawy gwarancyjne się nie baw na początku, tylko niech wymienią Ci produkt na pozbawiony wad 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Scipio Africanus napisał:

kupowałeś online czy stacjonarnie? 

jak stacjonarnie idź do sklepu i pokarz, niech wymieniają na nowe, (niezgodność towaru z umową  masz bodajże 6 miesięcy na zgłoszenie takiej wady od zakupu ale mogę się mylić)

jak online pisz @ ze zdjęciami i to samo - niezgodność towaru z umową 

 

w żadne naprawy gwarancyjne się nie baw na początku, tylko niech wymienią Ci produkt na pozbawiony wad 

Niezgodność towaru z umową: 2 lata od daty zakupu. Okres ten wydłuża się o czas przebywania towaru "w naprawie".

Żądaj wymiany towaru na nowy, pozbawiony wad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do 6 miesięcy: jeśli wada ujawni się w ciągu 6 miesięcy to jest bardzo łatwo uzyskać uznanie naszych roszczeń.

 

"Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej przewiduje specjalną ochronę dla osób, które reklamację złożyły w terminie 6 miesięcy od dnia wydania towaru. Wtedy to kupujący korzysta z domniemania niezgodności towaru z umową, istniejącej już w chwili wydania, co oznacza że istnienie odpowiedzialności sprzedawcy jest domniemane. A zatem w sytuacji spornej, przy braku przekonujących dowodów ze strony przedsiębiorcy, sąd skłoni się do przyznania racji konsumentowi."

Domniemanie niezgodności towaru z umową

Pozycja konsumenta jest jednak o wiele korzystniejsza, w przypadku gdy niezgodność zostanie ujawniona w terminie 6 miesięcy od dnia wydania towaru, a zgłoszona w terminie 2 m-cy. Wtedy kupujący korzysta z domniemania niezgodności towaru z umową, która istniała już w chwili wydania towaru.

https://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/reklamacja/217666,Gdy-wady-ujawnia-sie-w-krotkim-czasie-po-zakupie.html

 

Jeśli nie upłynęło 6 miesięcy to uznaje się, że towar "był popsuty w momencie sprzedaży"

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności