Jump to content

Recommended Posts

Witajcie !

Prosiłbym o propozycję odtwarzacza przenośnego z możliwie płaską charakterystyką w cenie do 800zł maksymalnie.

Super byłoby, gdyby długo trzymała w nim bateria. Słuchanie z ultrabook'a jest już dla mnie trochę męczące w podróży.

Nie znam się totalnie na przenośnym sprzęcie, więc będę bardzo wdzięczny za feedback.

Dziękuje !

Edited by demolka
53 minuty temu, Mayster napisał:

Shanling M1 albo Colorfly C10. M1 raczej trochę bardziej techniczny, z lżejszym basem, a C10 muzykalny.

Dziękuje za szybką odpowiedź. Który z nich szybciej obsługuje pliki ? Nie chciałbym, żeby coś mu muliło w systemie.

Jeszcze jednej ważnej rzeczy nie pomyślałem. Czy któryś z nich ma obsługę TIDAL ?

Pod względem responsywności to M1, C10 daleko w tyle pod tym względem. Wg mnie (byłem jednym z pierwszych właścicieli M1 w Polsce- przed sprowadzeniem do Polski przez sklepy) dźwięk jest całkiem dobry, a funkcjonalnie to maleństwo jest bardzo dobre.

Ale różnica w dźwięku to głównie inne brzmienie

• Like 1

Zwróć uwagę jeszcze na M0  bardziej na technicznie grające FiiO X3 MK III-  gra w taki sposób, który powinien przypaść Ci do gustu - kulturalny bas, dobrze kontrolowany, nic nie zalewa pozostałych pasm, sporo powietrza i bardzo dobra rozdzielczość. Jeśli jednak braknie Ci "mięska" to nieznacznie więcej go ma wspomniany M0. Oba grajki mogę polecić.

• Like 1
3 godziny temu, Jaro54 napisał:

Ale różnica w dźwięku to głównie inne brzmienie

Miałem oba, oba mi się podobały, ale jednak dźwięk c110, to - jak sam często to określasz - klasa/dwie/trzy wyżej (cokolwiek te klasy oznaczają). Dla mnie więcej przekazuje c10 i tyle.

Edited by Gourney

C10 jest niezły ale nie przenośnie. 

Sorry, ale muszę tu wkleić opinię jednego z użytkowników i M1 i C10.