Skocz do zawartości
Uwaga konkurs! Wejściówki na AVS 2018 Czytaj więcej.. ×
  • 0
Korjaw

Słuchawki douszne/dokanałowe za ok. 100 zł

Pytanie

Heja,

 

Poszukuję słuchawek do okolic 100 zł :) Co do tego czy maja byc dokanalowe czy douszne, ciezko powiedziec, generalnie jest mi to obojetne, wieksze znaczenie bedzie mialo co lepiej bedzie grac :)

 

Glownie do sluchania muzyki - trance, klubowa, rock, punk - lubie basy :) Czesto beda brane w jakies spacery, co jakis czas podczas jazdy rowerem, przy bieganiu, do lapka.

 

Mikrofon ? Opcjonalnie moglby sie przydac, przy dluzszych rozmowach nie chce mi sie trzymac tel :D

 

pozdrawiam, z gory dzieki za kazda pomoc i milego dzionka Wam zycze kochani uzytkownicy tego forum !: )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Chyba dla ciebie snaby będą dobrym wyborem.

Wykonanie bardzo dobre. Opis poniżej.

https://www.audiofanatyk.pl/recenzja-sluchawek-snab-overtone-ep-101m/

Edytowane przez chico99
dubel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wlasnie poczytalem o nich i wydaja sie ciekawe, tylko zeby trafic na V3, ale raczej wiekszosc juz na rynku pewnie jest V3 :)

 

Jesli nikt nie ma innych propozycji to chyba na nie sie skusze :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Phiaton C450s od Cresyn, powinny być dostępne do odsłuchu w punktach mp3store. Dobre brzmienie, świetny przewód. Jedynie prostopadły jack mi osobiście przeszkadza, no i przewód mógłby mieć te 10 cm więcej. Mają też mikrofon. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

jest ewentualnie warto do czegos dolozyc tak do ok 200 zl ?

 

a i przykladowe nutki jakie slucham

 

 

Edytowane przez Korjaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności