Skocz do zawartości

Głośniki komputerowe + amplituner = można połączyć?


Liquid Snake

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Z góry przepraszam jeżeli zadaje pytanie w złym dziale lub pytanie było to poproszę o link do takiego tematu.

Chciałbym poradzić się czy jest możliwość żebym podłączył Microlaby Solo 6C z Yamahą RX-V483?

W planach są kolumny podłogowe ale że na razie budżet na kolumny już nie wystarczył to bym chciał tymczasowo używać Solo 6C jeżeli jest to możliwe i bezpieczne przy tym ampie.

Jeżeli można to połączyć to w jaki sposób? nie wiem czy wpinanie do gniazda słuchawek to dobry pomysł, na razie nie próbowałem bo brakuje mi przejściówki z małego jacka na duży.

Jestem zielonka w temacie więc wszelkie rady przyjmę jak reksio szynkę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.05.2018 o 23:40, Liquid Snake napisał:

Cześć

Z góry przepraszam jeżeli zadaje pytanie w złym dziale lub pytanie było to poproszę o link do takiego tematu.

Chciałbym poradzić się czy jest możliwość żebym podłączył Microlaby Solo 6C z Yamahą RX-V483?

W planach są kolumny podłogowe ale że na razie budżet na kolumny już nie wystarczył to bym chciał tymczasowo używać Solo 6C jeżeli jest to możliwe i bezpieczne przy tym ampie.

Jeżeli można to połączyć to w jaki sposób? nie wiem czy wpinanie do gniazda słuchawek to dobry pomysł, na razie nie próbowałem bo brakuje mi przejściówki z małego jacka na duży.

Jestem zielonka w temacie więc wszelkie rady przyjmę jak reksio szynkę ;)

 

Mozna podpiac pod gniazdo sluchawkowe. Z tego co widze amplituner ma duze gniazdko 6.3 wiec potrzebna przejsciowka na 3,5mm. Jesli nie masz to np taka http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6561723900 a potem kabelek 3,5mm do 2x rca, np taki http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7052368098

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji