Jump to content
Sign in to follow this  
wvpvMOG

Dziwny przypadek z DX80

Recommended Posts

Cześć.

Zauważyłem zmianę na ekranie mojego Ibasso DX80

Pokazała się jakaś struktura pod szybką ekranu. 

Nie znam się za bardzo na elektronice wiec zastanawia mnie czy to coś poważnego ?

Odtwarzacz jest na gwarancji myślicie że warto odesłać do sklepu?

IMG_20171006_012012.jpg

IMG_20171006_011815.jpg

Jesteś z WAW, podjedz do sklepu mp3s i tyle.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By hatsumoto1982
      Witam wszystkich, jestem tu nowy, nie mam też fachowego doświadczenia w temacie o który za chwilę zapuszczę dlatego liczę na objektywną poradę która pomoże mi dokonać wyboru.
      Postanowiłem zaopatrzyć się w bardziej profesjonalny  player niż ten który mam obecnie (sony e585).
      W moim budżecie mieści się używane ibasso DX90 800zł oraz DX80 1200zł roczne. Po testach postawiłem na te modele, dobry stosunek kosztów do osiągów.
      Jaka muzyka?
      wszystko po trochu, lubię muzykę Zimmera, Morricone, Daft Punk ale słucham też rapu, popu, dance i innych.
      Gdzie słucham?
      90% czasu praca, jestem grafikiem, czasem musze się odłączyć żeby uruchomić kreatywność:)
      W pracy korzystałbym ze słuchawek Hifiman re 400.
      Na czym mi zależy?
      Brzmienie, jego jakość, to jest najważniejsze, na drugim miejscu funkcjonalność, wygląd nie ma znaczenia.

Mam mało czasu na podjęcie decyzji, liczę na jakieś pokierowanie mnie w temacie. Dziękuję

• Create New...

Important Information