Jump to content

Combo pod HD650

Recommended Posts

Cześć,

Jadą do mnie HD650. Póki co będą lecieć z Shozy Alien+ podpiętego pod Cayina C5 - na takim zestawie ich posłuchałem i bardzo mi się te słuchawki spodobały. Objawów niewysterowania (C5 to na serio mała elektrownia) nie zauważyłem. Zamówiłem też kabel 1,25m FAW Color Series (niebieski, a co!) z wtykiem 3,5, żeby wygodniej się z nimi chodziło po mieszkaniu. To jednak słuchawki stacjonarne i powoli przymierzam się do czegoś "biurkowego". Co możecie polecić w przedziale 2000 - 3000zł? Myślałem o DAC/AMP w stylu S16, ale być może warto wykorzystać potencjał DAC Aliena+ i po prostu kupić wzmacniacz. Sam nie wiem, więc liczę na pomoc, bo w torach stacjonarnych kompletnie nie mam doświadczenia. Z góry dzięki, howgh!

On 25.08.2017 at 1:42 PM, Seler666 said:

Cześć,

Jadą do mnie HD650. Póki co będą lecieć z Shozy Alien+ podpiętego pod Cayina C5 - na takim zestawie ich posłuchałem i bardzo mi się te słuchawki spodobały. Objawów niewysterowania (C5 to na serio mała elektrownia) nie zauważyłem. Zamówiłem też kabel 1,25m FAW Color Series (niebieski, a co!) z wtykiem 3,5, żeby wygodniej się z nimi chodziło po mieszkaniu. To jednak słuchawki stacjonarne i powoli przymierzam się do czegoś "biurkowego". Co możecie polecić w przedziale 2000 - 3000zł? Myślałem o DAC/AMP w stylu S16, ale być może warto wykorzystać potencjał DAC Aliena+ i po prostu kupić wzmacniacz. Sam nie wiem, więc liczę na pomoc, bo w torach stacjonarnych kompletnie nie mam doświadczenia. Z góry dzięki, howgh!

podpinasz aliena pod ładowarkę i masz stacjonarkę ;) 

1 godzinę temu, hibi napisał:
podpinasz aliena pod ładowarkę i masz stacjonarkę  

No aż tak mocny to on nie jest. Acz napędza je zaskakująco dobrze - chyba ten wzmak w klasie A robi swoje.

Budżetową opcją jest X1S, ale tu zdaje się, że przesiadka z mojego zestawu ma umiarkowany sens.

Edited by Seler666

Join the conversation