Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
pendzel_3

NuForce Ne-600x ?

Question

Witam, rozglądam się za dokami dla siebie. Nie mam zbyt dużego doświadczenia z doków miałem tylko Ep-630. 

To czego oczekuję to dość dobry rozbudowany bass z dobrym kopnięciem - ale przy równoczesnym zachowaniu czystości środka i góry.

Dobra izolacja i raczej słuchawki symetryczne, liczy się też dla mnie jakość wykonania (Ep - wytrzymały bez uszczerbku 3 lata aż w końcu je zgubiłem).

Puki co wybór padł na Ne-600x, co moglibyście polecić w tej cenie jeszcze innego? Myślałem jeszcze o Brainwavz ALPHA, lub o którymś z modeli SoundMagic.

Ja nie mam żadnego porównania więc proszę Was o rady.

Edited by pendzel_3

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Poszukaj JVC FRD 80. Powinny sprawdzić się 

• 0
1 godzinę temu, Jaro54 napisał:

Poszukaj JVC FRD 80. Powinny sprawdzić się 

Jest jedna parka na allegro za 130zł ale muszę przyznać szczerze, że nie przekonują mnie wyglądem, jak u nich z trzymaniem? Często zasypiam ze słuchawkami fajnie byłoby jak by wiele nie odstawały od uszu.

• 0

Bardzo dobrze i świetna izolacja na stockowych tipsach. Bas jest konkretny (pod warunkiem, że jest w utworze) ale pozostałe pasma też na wysokim poziomie. Są niewielkie i spokojnie można spać, pod warunkiem, że nie puścisz muzyki z konkretnym tąpnięciem :). Mam je od lutego i nie narzekam. Jedyne co w pierwszej chwili o mało nie zwróciłem ich to pewien knif ale trzeba poczytać instrukcję :):):). A potem mozna słuchać. I uważaj na ulicy bo zbyt dobrze izolują :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor