Jump to content

Astell&Kern A&ultima SP1000


Recommended Posts

11 minut temu, MarcusFenix69 napisał:

Czy ktoś z was miał już okazję przetestować SP1000 w wersji Copper i mógłby napisać jakie są różnice brzmieniowe obu modeli?. Jeszcze pytanie na przyszłość, który z flagowców waszym zdaniem miał by lepszą synergie z Fostexami th900? ;)

 

Szanowny kolega Wulkan "poluje" i pewnie dopnie swego i albo juz albo wkrotce poslucha "miedzianej" wersji.

Jest juz troche opisow w sieci tej wersji i wynika na to ze rozniaca jest na plus i tak wersja ma swoja "dzusze" i to cos co brakuje oschlej wersji podstawowej.

Mnie "elektryzuje" pojawienie sie juz oferty ze mp3store bedzie miec w sprzedazy WM1Z czyli "copperowej" oraz WM1A.

Tylko skad funduszy na to?

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 916
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Etam, kupować starego flagowca to jednak słabizna. Dzierlatki się potem z człowieka naśmiewają, że nie stać go na nowości. I potem człowiek nie ma koleżanek i to jest początek koñca.

Wulkan, ileż to już razy te bariery Ci znikały, a sprzęt idealny, stawał się jeszcze bardziej idealniejszy? Za każdym razem zachwycasz się tak, że wydaje się, że bardziej już nie można. I tak w koło W

Zdecydowanie najwyższy. Odkryjesz nowy wymiar muzyki.

Posted Images

28 minut temu, Art-S napisał:

 

Szanowny kolega Wulkan "poluje" i pewnie dopnie swego i albo juz albo wkrotce poslucha "miedzianej" wersji.

Jest juz troche opisow w sieci tej wersji i wynika na to ze rozniaca jest na plus i tak wersja ma swoja "dzusze" i to cos co brakuje oschlej wersji podstawowej.

Mnie "elektryzuje" pojawienie sie juz oferty ze mp3store bedzie miec w sprzedazy WM1Z czyli "copperowej" oraz WM1A.

Tylko skad funduszy na to?

Ja zastanawiam się między AK380 a SP1000, ale z recenzji w której było porównanie starego z nowym flagowcem wynika że Ultima deklasuje AK380 ;) więc gdybym miał już kupować któregoś flagowca to wolał bym dopłacić do Ultimy, która można kupić za jakieś 12k.

Soniaka nawet nie biorę pod uwagę, bo co nim mógłbym pędzić skoro on ma niewiele więcej mocy niż zx1 ;)

Edited by MarcusFenix69
Link to post
Share on other sites
  • MP3store

SP1000 Copper bedzie u Nas w przyszlym tygodniu.

 

Ak380 w dobrej cenie jest na pewno warta zakupu. 

Tak jak kiedyś seria Ak100/120 wyszla z obiegu i ludzie tego szukali poźniej ze względu na naturalność brzmienia, podobnie będzie z seria 3XX. Nowe urządzenia graja bardziej świeżo itd. ale starsze wersje przeważnie maja coś czego nowym często brakuje. DUSZĘ.

 

W każdym razie w dobrej cenie Ak380 czy AK320 to na pewno urządzenia warte grzechu

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, MP3store napisał:

SP1000 Copper bedzie u Nas w przyszlym tygodniu.

 

Ak380 w dobrej cenie jest na pewno warta zakupu. 

Tak jak kiedyś seria Ak100/120 wyszla z obiegu i ludzie tego szukali poźniej ze względu na naturalność brzmienia, podobnie będzie z seria 3XX. Nowe urządzenia graja bardziej świeżo itd. ale starsze wersje przeważnie maja coś czego nowym często brakuje. DUSZĘ.

 

W każdym razie w dobrej cenie Ak380 czy AK320 to na pewno urządzenia warte grzechu

 

AK380 może by się udało kupić od kolegi z forum w dobrej cenie ;) ale bardziej mnie ciągnie do Ultimy, choć tak naprawdę nie wiem na ile lepiej zagra niż mój obecny dap Kann. ;)

Ogólnie to Kann zrobił na mnie świetne wrażenie i jeżeli miałbym teraz zmieniać dapa to w grę wchodzi tylko dopłata do któregoś z flagowców A&K, bo w cenie Kanna raczej nie znajdę już nic lepszego ;)

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Superata napisał:

Marcus gdybyś najpierw posłuchał SP1000 nie chciałbyś słuchać potem Kanna. Kann jest super jednak SP się wyróżnia. To trzeba posłuchać. 

Pytanie tylko, czy z Fostexami będzie różnica, czy do Ultimy potrzeba słuchawek o równowartości ceny dapa ;)

Jeżeli chodzi o odsłuch to raczej nie prędko udało by mi się wybrać do Krakowa, pewnie i tak skończyło by się że kupił bym Ultime w ciemno jak większość dapow do tej pory ;)

Link to post
Share on other sites
Dnia ‎2017‎-‎08‎-‎25 o 15:07, MP3store napisał:

SP1000 Copper bedzie u Nas w przyszlym tygodniu.

Pamiętaj Wojtku o mnie. Piszę się jako jeden z pierwszych do odsłuchu. Jak tylko mi się spodoba, "przycisnę" sprzedaż mojego kombo jeszcze bardziej ;)

Edited by wulkan
Link to post
Share on other sites
  • Bywalec

jeżeli są chętni z Wrocławia to jutro/pojutrze będę miał u siebie SP1000 DEMO do posłuchania

Link to post
Share on other sites
Dnia 25.08.2017 o 16:04, Superata napisał:

Marcus gdybyś najpierw posłuchał SP1000 nie chciałbyś słuchać potem Kanna. Kann jest super jednak SP się wyróżnia. To trzeba posłuchać. 

 

Nawet byś dotknąć nie chciał. To pod palcem czuć inną klasę playera :) nie mam doświadczenia z DAPami ale posiedziałem chwilę z KANN i SP1000. Ten drugi to miazga. Samo wykonanie, interfejs wow !

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, Chcheckitout napisał:

 

Nawet byś dotknąć nie chciał. To pod palcem czuć inną klasę playera :) nie mam doświadczenia z DAPami ale posiedziałem chwilę z KANN i SP1000. Ten drugi to miazga. Samo wykonanie, interfejs wow !

 

Wykonczenie nie gra nie odtwarza muzyki.

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Art-S napisał:

 

Wykonczenie nie gra nie odtwarza muzyki.

 

No jak nie ? copper itp ? A tak serio to nie pisałem celowo o dźwięku, bo dużo już o tym zostało napisane. Kolega napisał, że nie chciałby już słuchać KANNa po SP1000, a ja po prostu dodałem, że nawet by dotknąć nie chciał. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Miedz jest tu czescia skladowa calego toru.Wiec wnosi i to niepozornie ale jednak sporo.

 

Mnie chodzilo o to ze jak wezmie sie do reki to robi sie wow! Tylko co to powoduje ze nowe bo zawsze nowe jest fajne do starego.Tylko AK jakos tak sprytnie robi ze ludzie widza ten wow a po jakisms czasie jest to norma.

 

Jak ten design bo o to chodzi bedzie sie "starzec"?

Mam AK 300 i trafia mnie jak widze 3 diodki podswietlenia na dole - coz za jakos za 4000zl.

Stary Sony X1060 ma amoleda i obraz cukierek ale swietny.

Edited by Art-S
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Art-S napisał:

Miedz jest tu czescia skladowa calego toru.Wiec wnosi i to niepozornie ale jednak sporo.

 

Mnie chodzilo o to ze jak wezmie sie do reki to robi sie wow! Tylko co to powoduje ze nowe bo zawsze nowe jest fajne do starego.Tylko AK jakos tak sprytnie robi ze ludzie widza ten wow a po jakisms czasie jest to norma.

 

Jak ten design bo o to chodzi bedzie sie "starzec"?

Mam AK 300 i trafia mnie jak widze 3 diodki podswietlenia na dole - coz za jakos za 4000zl.

Stary Sony X1060 ma amoleda i obrac cukierek ale swietny.

 

Niezbyt skutecznie mnie zaczepiasz. Dźwięk również po czasie nie jest wow, bo się do niego przyzwyczajamy. Kolejna sprawa to jeśli dostaję produkt premium to wygląd zewnętrzny, poboczne rzeczy również muszą zachwycać nawet jeśli SQ jest na najwyższym poziomie i to jest najważniejsze. 

 

Kupuję mercedesa AMG dla silnika ale też wyglądu ! Będzie miło również jak w środku będzie drewno niż plastik i tak dalej ...

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Słuchałem dziś z Andromedami. End Game
Tyle, tyle i już. 
 

KANN gra dużo bardziej organicznie i żywiołowo, jest bardziej porywczy. SP1000 jest transparentny dla muzyki, po prostu ją gra. Nie słychać, żadnych naleciałości i braków. Coś fenomenalnego. Za to KANN daje całą masę czystego funu ze słuchania. 
KANN to DAP świetny, ale SP1000 jest po prostu wybitny. Nie mam się do czego przyczepić, ani do kloca ani do ultimy. 
A to jak Ultima chodzi to czysta poezja, jak topowy smartphone, na nic nie trzeba czekać, no to wszystko pięknie wygląda. Czyste premium. 
 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Chcheckitout napisał:

 

Niezbyt skutecznie mnie zaczepiasz. Dźwięk również po czasie nie jest wow, bo się do niego przyzwyczajamy. Kolejna sprawa to jeśli dostaję produkt premium to wygląd zewnętrzny, poboczne rzeczy również muszą zachwycać nawet jeśli SQ jest na najwyższym poziomie i to jest najważniejsze. 

 

Kupuję mercedesa AMG dla silnika ale też wyglądu ! Będzie miło również jak w środku będzie drewno niż plastik i tak dalej ...

 

Niby po co mam Cie zaczepiac?

Zachwyty dla mnie to podrzedne plany.Ma grac a wyglad druga sparwa...choc przyznam ze milo jak ma smaczki i prezencje.

 

Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, szczygiel napisał:

Dzwoniłem dzis do MP3- podobno czwartek / piątek SP1000 W miedzi ma już być do odsłuchu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pytanie, które miasto dostanie jako pierwsze...?

Edited by wulkan
Link to post
Share on other sites
  • MP3store
5 minut temu, wulkan napisał:

Pytanie, które miasto dostanie jako pierwsze...?

 

Na Łódź trafi pewnie w kolejnym tygodniu.

Będą krążyć 2 sample.  W pierwszej kolejności 1 na Wawe a drugi na LDZ.

Oczywiście będą również sztuki sprzedażowe gdyby ktoś się zdecydował :lol:

Sam jestem ciekaw czy coś się zmieniło w graniu Coppera od czasu Targów w Maju. Bo z tego co Nam wiadomo to jeszcze coś zmieniali.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Szakovsky said:

Słuchałem dziś z Andromedami. End Game
Tyle, tyle i już. 
 

KANN gra dużo bardziej organicznie i żywiołowo, jest bardziej porywczy. SP1000 jest transparentny dla muzyki, po prostu ją gra. Nie słychać, żadnych naleciałości i braków. Coś fenomenalnego. Za to KANN daje całą masę czystego funu ze słuchania. 
KANN to DAP świetny, ale SP1000 jest po prostu wybitny. Nie mam się do czego przyczepić, ani do kloca ani do ultimy. 
A to jak Ultima chodzi to czysta poezja, jak topowy smartphone, na nic nie trzeba czekać, no to wszystko pięknie wygląda. Czyste premium. 
 

taka moto g pierwszej generacji też działa płynnie, pionek, dx80 też bez zająknięcia 

także słaby argument

Link to post
Share on other sites
50 minut temu, hibi napisał:

taka moto g pierwszej generacji też działa płynnie, pionek, dx80 też bez zająknięcia 

także słaby argument

Ale w porównaniu do innych DAP'ów chodzi cudnie. AK300 w porównaniu do SP1000 chodzi jak Sony ericsson x8 w porównaniu do Galaxy s8.

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Szakovsky napisał:

Ale w porównaniu do innych DAP'ów chodzi cudnie. AK300 w porównaniu do SP1000 chodzi jak Sony ericsson x8 w porównaniu do Galaxy s8.

Cóż z tego, skoro ja osobiście w tym nowym interfejsie jakoś nie mogę się "odnaleźć" i zdecydowanie wolę ten z serii AK3xx.

Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Szakovsky napisał:

Ale w porównaniu do innych DAP'ów chodzi cudnie. AK300 w porównaniu do SP1000 chodzi jak Sony ericsson x8 w porównaniu do Galaxy s8.

Rozwiniesz swoja mysl? Lub napisz to inaczej.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy