Skocz do zawartości

Ciekawe droższe słuchawki z Chin


retter

Rekomendowane odpowiedzi

Tematu z reklamacją S12 ciąg dalszy:

Linsoul wyprawiał swoje czary  z nagrywaniem i odpuściłem temat, za radą kolegi @SeagaL napisałem na whatsapp bezpośrednio do Shuoera i do końca tygodnia mają mi wysłać nowy egzemplarz (srebrny bo wersji szarej brak) ale podziwiam

Za wysyłkę dali notę do zapłaty 10 funtów, jednocześnie deklarując rabat na następne zakupy. 

Z całego serca polecam Letshuouer a linsoule niech się gonią na drzewo. 

  • Like 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, hubercik12311 napisał:

Tematu z reklamacją S12 ciąg dalszy:

Linsoul wyprawiał swoje czary  z nagrywaniem i odpuściłem temat, za radą kolegi @SeagaL napisałem na whatsapp bezpośrednio do Shuoera i do końca tygodnia mają mi wysłać nowy egzemplarz (srebrny bo wersji szarej brak) ale podziwiam

Za wysyłkę dali notę do zapłaty 10 funtów, jednocześnie deklarując rabat na następne zakupy. 

Z całego serca polecam Letshuouer a linsoule niech się gonią na drzewo. 


No i pięknie! Linsoul ma to gdzieś, ale przynajmniej my nie będziemy sponsorować cwanych majfriendów 👍
Ja od siebie dodam, że niestety nie wszyscy producenci są tacy fajni jak Shuoer, czy iBasso. Przykrym zbiegem okoliczności oba zamówione przeze mnie egzemplarze RaptGo Hook-X miały dość spory driver flex w jednej słuchawce, Linsoul mnie zlał, drugi sklep też, ale pisałem do producenta... kilka maili... I nic, zero odpowiedzi.
Inna sprawa, że to jakaś firma krzak, której wyszedł chyba tak naprawdę tylko jeden produkt. Tak że lekcja jest taka, że lepiej się trzymać jednak tych bardziej uznanych marek, bo nawet jak zawiedzie sklep, to przynajmniej producent jakoś o wizerunek dba.

Edytowane przez dweet
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tematu z reklamacją S12 ciąg dalszy:
Linsoul wyprawiał swoje czary  z nagrywaniem i odpuściłem temat, za radą kolegi [mention=81219]SeagaL[/mention] napisałem na whatsapp bezpośrednio do Shuoera i do końca tygodnia mają mi wysłać nowy egzemplarz (srebrny bo wersji szarej brak) ale podziwiam
Za wysyłkę dali notę do zapłaty 10 funtów, jednocześnie deklarując rabat na następne zakupy. 
Z całego serca polecam Letshuouer a linsoule niech się gonią na drzewo. 
No to świetnie, bardzo dobra wiadomość! Jeszcze rabat dostaniesz na przyszłość . To jest dopiero profesjonalne podejście!

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka


No i pięknie! Linsoul ma to gdzieś, ale przynajmniej my nie będziemy sponsorować cwanych majfriendów 
Ja od siebie dodam, że niestety nie wszyscy producenci są tacy fajni jak Shuoer, czy iBasso. Przykrym zbiegem okoliczności oba zamówione przeze mnie egzemplarze RaptGo Hook-X miały dość spory driver flex w jednej słuchawce, Linsoul mnie zlał, drugi sklep też, ale pisałem do producenta... kilka maili... I nic, zero odpowiedzi.
Inna sprawa, że to jakaś firma krzak, której wyszedł chyba tak naprawdę tylko jeden produkt. Tak że lekcja jest taka, że lepiej się trzymać jednak tych bardziej uznanych marek, bo nawet jak zawiedzie sklep, to przynajmniej producent jakoś o wizerunek dba.
Właśnie, warto też wspomnieć o tym, że kolega @dweet miał kiedyś problem z iBasso IT01x, sklep się wypiął i też załatwiliśmy w ten sam sposób z producentem, który wysłał nowy egzemplarz. Bliźniacza sytuacja. Także iBasso też wtedy wykazało się bardzo profesjonalnym podejściem.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, SeagaL napisał:

No to świetnie, bardzo dobra wiadomość! Jeszcze rabat dostaniesz na przyszłość . To jest dopiero profesjonalne podejście!

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

Właśnie, warto też wspomnieć o tym, że kolega @dweet miał kiedyś problem z iBasso IT01x, sklep się wypiął i też załatwiliśmy w ten sam sposób z producentem, który wysłał nowy egzemplarz. Bliźniacza sytuacja. Także iBasso też wtedy wykazało się bardzo profesjonalnym podejściem.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
 


Wypiął, to bardzo mało powiedziane. Kazali wrzucać pocięte po 5MB nagrania na jakieś chińskie serwery, a potem mówili, że ich "inżynier" nie może tego rozczytać, bo mają ograniczenia regionalne :D

  • Like 1
  • Confused 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Wypiął, to bardzo mało powiedziane. Kazali wrzucać pocięte po 5MB nagrania na jakieś chińskie serwery, a potem mówili, że ich "inżynier" nie może tego rozczytać, bo mają ograniczenia regionalne
Więc okazało się, że w szczególności były to ograniczenia umysłowe

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, SeagaL napisał:

No to świetnie, bardzo dobra wiadomość! Jeszcze rabat dostaniesz na przyszłość . To jest dopiero profesjonalne podejście!

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

Właśnie, warto też wspomnieć o tym, że kolega @dweet miał kiedyś problem z iBasso IT01x, sklep się wypiął i też załatwiliśmy w ten sam sposób z producentem, który wysłał nowy egzemplarz. Bliźniacza sytuacja. Także iBasso też wtedy wykazało się bardzo profesjonalnym podejściem.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
 

Z kolejnych ciekawostek pan z UK wysłał je już wczoraj zanim opłaciłem przesyłkę;)

Chciałbym żeby tak wszędzie udawało się rozwiązywać takie problemy. 

Chociaż z drugiej strony jak widzę kombinacje alpejskie klientów w każdej branży to się nie dziwię że każdy podchodzi jak do ognia do każdej reklamacji nawet w "marce premium"

  • Like 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, hubercik12311 napisał:

Z kolejnych ciekawostek pan z UK wysłał je już wczoraj zanim opłaciłem przesyłkę;)

Chciałbym żeby tak wszędzie udawało się rozwiązywać takie problemy. 

Chociaż z drugiej strony jak widzę kombinacje alpejskie klientów w każdej branży to się nie dziwię że każdy podchodzi jak do ognia do każdej reklamacji nawet w "marce premium"

Niech sobie tłumacza sprawią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, hubercik12311 napisał:

Nie rozumiem?

Czytałem że różni sprzedawcy Linsoul, Shoppe i inni nie uznają reklamacji. To napisałem że niech sobie tłumacza sprawią jeżeli nie rozumieją jaka jest usterka. Ostatnio zauważyłem że popularność w tych handlowych online sklepach to jak z automatu jakieś te ich uzasadnienia. Jakby produkt kupiony nie miał wad a reklamacje nie są uwzględniane. Kiedyś jak kupiłem tel. z Chin to mi powiedzieli że na ich wszystkie produkty jest tylko 6 miesięcy gwarancji. Nie rok 2 ani 5 max 6 miesięcy. To od zakupu kiedy paczka idzie od myfriendów to zostało Ci 5 miesięcy a nawet mniej, Nie wiem też jaka to jest opcja jeżeli zwracasz im towar bo nowy nie działa na przykład wyświetlacz, odsyłasz na swój koszt a oni odpowiadają że nie mogą wysłać naprawionego za free i musisz jakby zakupić naprawiony produkt za jakieś tam złotówki. Poza tym nie wiem jak z aliexpress ta rękojmia oddania towaru 2 tygodnie jak to działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, marco-polo napisał(a):

Czytałem że różni sprzedawcy Linsoul, Shoppe i inni nie uznają reklamacji. To napisałem że niech sobie tłumacza sprawią jeżeli nie rozumieją jaka jest usterka. Ostatnio zauważyłem że popularność w tych handlowych online sklepach to jak z automatu jakieś te ich uzasadnienia. Jakby produkt kupiony nie miał wad a reklamacje nie są uwzględniane. Kiedyś jak kupiłem tel. z Chin to mi powiedzieli że na ich wszystkie produkty jest tylko 6 miesięcy gwarancji. Nie rok 2 ani 5 max 6 miesięcy. To od zakupu kiedy paczka idzie od myfriendów to zostało Ci 5 miesięcy a nawet mniej, Nie wiem też jaka to jest opcja jeżeli zwracasz im towar bo nowy nie działa na przykład wyświetlacz, odsyłasz na swój koszt a oni odpowiadają że nie mogą wysłać naprawionego za free i musisz jakby zakupić naprawiony produkt za jakieś tam złotówki. Poza tym nie wiem jak z aliexpress ta rękojmia oddania towaru 2 tygodnie jak to działa?

No i w większości kretyńskie wymogi jak w linsoulu - nagraj usterkę. Ciekawe jak nagrasz driver flex albo cykanie przetworników w moich S12. Inna sprawa, że gdyby takie s12 jak je kupowałem nie były sporym ułamkiem mojej pensji to wziąłbym je w Polszy i nie byłoby problemu z reklamacją - a przynajmniej mam taką nadzieję.

 

BTW 

Nowe S12 opuściły UK wczoraj, więc teraz pozostaje liczyć na pocztę polską, że ogarnie temat w rozsądnym czasie.

Edytowane przez hubercik12311
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem na Shopee KZ AST24, 12 przetworników na stronę.
I do tego "High frequency matrix combination". Może być lepiej niż po LSD. Aż się boję

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

No i w większości kretyńskie wymogi jak w linsoulu - nagraj usterkę. Ciekawe jak nagrasz driver flex albo cykanie przetworników w moich S12. Inna sprawa, że gdyby takie s12 jak je kupowałem nie były sporym ułamkiem mojej pensji to wziąłbym je w Polszy i nie byłoby problemu z reklamacją - a przynajmniej mam taką nadzieję.
 
BTW 
Nowe S12 opuściły UK wczoraj, więc teraz pozostaje liczyć na pocztę polską, że ogarnie temat w rozsądnym czasie.
Tylko nikt w Polsce by Ci ich nie wymienił na słowo. Byś czekał 30 dni za rozpatrzenie, a potem też byś się bujał ze sklepem. Wystarczy poczytać opinie o naszych rodzimych sklepach audio jak wygląda rozpatrywanie reklamacji. Problemem jest cały czas mentalność i komunistyczne nawyki (wychodzą z założenia, że każdy klient chce ich oszukać). Jeśli ludzie we wzajemnych stosunkach nie będą się darzyli zaufaniem, tak jak na zachodzie, to szybko się to nie zmieni i jeszcze latami będziemy tkwić w tym bagnie.

Dlatego właśnie ja wolę kupować w sklepach za granicą. Czasami w UE, a jeśli nie ma możliwości to w porządnych chińskich. Niewątpliwym plusem jest też to, że jest dużo taniej, a coraz częściej chińskie sklepy wprowadzają wysyłkę tax-included. Jestem przekonany, że żaden z polskich sklepów nie rozwiązał by sprawy tak profesjonalnie jak zrobił to Shuoer w naszym przypadku. Finalnie skończyło się bardzo dobrze, a zaoszczędziłeś sporo kasy.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, SeagaL napisał(a):

I do tego "High frequency matrix combination". Może być lepiej niż po LSD. Aż się boję emoji43.pngemoji94.png

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

Tylko nikt w Polsce by Ci ich nie wymienił na słowo. Byś czekał 30 dni za rozpatrzenie, a potem też byś się bujał ze sklepem. Wystarczy poczytać opinie o naszych rodzimych sklepach audio jak wygląda rozpatrywanie reklamacji. Problemem jest cały czas mentalność i komunistyczne nawyki (wychodzą z założenia, że każdy klient chce ich oszukać). Jeśli ludzie we wzajemnych stosunkach nie będą się darzyli zaufaniem, tak jak na zachodzie, to szybko się to nie zmieni i jeszcze latami będziemy tkwić w tym bagnie.

Dlatego właśnie ja wolę kupować w sklepach za granicą. Czasami w UE, a jeśli nie ma możliwości to w porządnych chińskich. Niewątpliwym plusem jest też to, że jest dużo taniej, a coraz częściej chińskie sklepy wprowadzają wysyłkę tax-included. Jestem przekonany, że żaden z polskich sklepów nie rozwiązał by sprawy tak profesjonalnie jak zrobił to Shuoer w naszym przypadku. Finalnie skończyło się bardzo dobrze, a zaoszczędziłeś sporo kasy.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
 

Sam pracuję w handlu więc znam temat aż nadto dobrze. Klienci koszmarnie cwaniakują i dlatego tak to wygląda. Co nie zmienia faktu, że nadal niedowierzam jak bardzo pro klient poszedł Letshuoer :)

Edytowane przez hubercik12311
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, hubercik12311 napisał(a):

Sam pracuję w handlu więc znam temat aż nadto dobrze. Klienci koszmarnie cwaniakują i dlatego tak to wygląda. Co nie zmienia faktu, że nadal niedowierzam jak bardzo pro klient poszedł Letshuoer :)

Zgadza się. Nie tylko sklepy i sprzedawcy podchodzą nieetycznie. Temu winne są obie strony, zarówno klient jak i sprzedawca. Dopóki obie strony będą się upierały przy swoim - nic się nie zmieni. Kluczem są zawsze wzajemne ustępstwa celem doprowadzenia do ugody i wykazanie się dozą zaufania, to potrafi odmienić cały bieg sprawy. Jeśli jedna strona zaufa, wykaże się profesjonalizmem i etyką - przekaże dobrą energię drugiej stronie i już w obu kierunkach będzie łatwiej. Oczywiście nie jest to panaceum na wszystkie bolączki, ale często to działa. To jest takie proste, a jednak tak trudne w głowach niektórych ludzi. Walka samemu ze sobą jest najtrudniejszą walką jaka istnieje.

Edytowane przez SeagaL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Yeya napisał(a):

Witam

Co byście polecili do $200. Lubię ciepłe, mięsiste granie typu Grado sr80 czy Audioquest Nighthawk. 

Z góry dziękuję. To będą moje pierwsze doki. 

ISN H40 z tych, co słyszałem, ale one już dosyć "stare". Może wyszło coś lepszego z takim charakterem grania w podanym budżecie. Możesz też podjechać do MP3store i spróbować Fiio FH3 albo FH5S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, masz rację, każde słuchawki to bardzo subiektywna sprawa. Miałem bardzo duże problemy z sealem i z tego co wiem, to nie tylko ja. Jak już złapałem seala, to tonalność była w porządku, ale szczegółowość i klarowność na bardzo niskim poziomie w tej półce cenowej (dla mnie - ale być może to wynikało z problemami z sealem, ciężko mi stwierdzić). Generalnie wiem, że dwóch użytkowników tych słuchawek po mnie również nie było z nich zadowolonych, dlatego piszę, że lepiej spróbować przed zakupem. Zresztą widzę tutaj na forum, że zdania na ich temat są bardzo kontrastowe - albo ktoś je mocno chwali albo mocno gani, raczej rzadko coś pomiędzy ;)

Edytowane przez Najner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, seal to bardzo osobista sprawa. Na wielu zachwalanych pod niebiosa iemach (np. Olinach) się już przez niego sparzyłem. Zresztą it01x też mi dopiero przypasowały z tipami spinfita do tws :) Kwestia też sparowania, bo np z fiio m15, czy hidizsa s9 pro grały dla mnie wybitnie, ale już z btr5 tak sobie. W sumie cena taka, że myślę, że warto spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
Co byście polecili do $200. Lubię ciepłe, mięsiste granie typu Grado sr80 czy Audioquest Nighthawk. 
Z góry dziękuję. To będą moje pierwsze doki. 
Tak samo jak kolega @Najner zdecydowanie oddam swój głos na ISN Audio H40. Zresztą nie wiem czy pamiętasz @Najner, ale mi też bardzo dawno temu je poleciłeś, kupiłem i byłem baaardzo zadowolony. To są fenomenalne IEM!

To nie szkodzi, że są stare - po przesłuchaniu ogromnej ilości pozycji od tamtej pory jak wyszły H40 nic lepszego w tej cenie nie słyszałem. Ba, nawet w cenie o 100$ wyższej. One mają magię, udały im się niesamowicie. Naprawdę zamiatają temat. Polecam z czystym sumieniem, powinny się bardzo dobrze wpasować w Twoje preferencje.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchawki sprzed 2-3 lat stare, serio? Ja rozumiem że od tamtej pory pojawiło się sporo nowości, ale nie widziałem żeby nastąpił jakiś przełom który by zostawił H40 w tyle. Wręcz przeciwnie, moim zdaniem nadal świetnie się bronią - osobiście stawiam je wyżej niż choćby Shuoery S12.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, to skoro idziemy tak daleko... Słuchawki prawie idealne strojeniem, kulejące tylko nieco wygodą, nad którą trzeba popracować tipami i zmienić kabel: Sony XBA-N3. Zaraz ktoś tu będzie narzekał, że sygnatura Sony :), ale moim zdaniem to referencja ciepłego, dynamicznego i przestrzennego brzmienia. I mówie to jako wieloletni posiadacz H40!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako pierwszy włściciel H40 w Polsce - potwierdzam - świetne doki. Ja bardzo żałuję, że moje tak mocno katowałem, że się w końcu rozleciały ;)

 

Co do IT01x - generalnie łatwiej mi w nich było o seal, niź w Olinach, aczkolwiek i jedne i drugie lubię, chociaż grają zgoła odmiennie.

 

Kupować H40 - nie H50, nie nowe H30 (bo tam jakiś zonk jest) - Haczterdzieści 👍

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności