Compton Opublikowano 11 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 4 minuty temu, Adamesq napisał: Na playmate czaje sie od dluzszego czasu tylko nie wiem ktorego wybrac Basic i z czasem upgrade 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaiet Opublikowano 11 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 1 godzinę temu, Adamesq napisał: Na playmate czaje sie od dluzszego czasu tylko nie wiem ktorego wybrac Ja bym uderzał w Vivida, o ile nie masz typowo jasnych słuchawek, którym trzeba dopełnienia. Wtedy w zależności od preferencji - Everest albo Classic. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conrad1975 Opublikowano 12 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 Ja bym uderzał w Vivida, o ile nie masz typowo jasnych słuchawek, którym trzeba dopełnienia. Wtedy w zależności od preferencji - Everest albo Classic. Kto co lubi , fh7 z ich sreberkiem należą według mnie do jawnych słuchawek i classic będzie się z nimi dobrze dogadywał max z everestem , vivid może być za ostry .Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamesq Opublikowano 12 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 13 minut temu, conrad1975 napisał: Kto co lubi , fh7 z ich sreberkiem należą według mnie do jawnych słuchawek i classic będzie się z nimi dobrze dogadywał max z everestem , vivid może być za ostry . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Mam właśnie kabelek "D" i tez sie sklanialem bardziej do Everesta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec2 Opublikowano 12 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 A nie szumi Wam C3 na IEM-ach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Karmazynowy Opublikowano 13 Października 2019 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 (edytowane) Posłuchałem przez tydzień Bursona C3 więc też mogę coś skrobnąć. Porównywałem bezpośrednio do mojego combo, tj. Hegel HD20 + THX789. Słuchawki to Finale D8000 i HD6XX. Generalnie podzielam pojawiające się wcześniej opinie jeśli chodzi o charakterystykę - dosyć równa bez faworyzowania żadnego pasma więc powinien się zgrwać z dużą ilością nauszników. Jest neutralnie, ani jasno ani ciemno bez podbijania skrajów pasma, które samo w sobie jest ładnie rozciągnięte. Basu trochę więcej w moim combo ale w Bursonie jest lepiej zarysowany, twardszy i czytelniejszy vs miękkszy i bardziej pulchny w Heglu. Burson nie przybliża też średnicy tak jak robi to Hegel, ta jest również dosyć neutralna barwowo i zachowuje raczej stonowany dystans aniżeli drajw i skupienie. Jest za to bardzo czytelna. Góra moim zdaniem to jeden z najlepszych elementów C3 bo jest świetnie rozciągnięta , szczegółowa i mimo, że jest jej dosyć sporo to nie usłyszałem żadnej ostrości. To chyba zasługa tego, że jest świetnie odseparowana i nic się ze sobą nie skleja co powodowałoby jakieś nieprzyjemne doznania. Scena fajna na szerokość, jednak w moim combo miałem wrażenie lepszej trójwymiarowości, Burson raczej buduje spektakl przed słuchaczem gdzie Hegel/THX wrzuca Cię w środek muzyki jednocześnie nie ładując Ci jej na twarz. Obok góry druga najlepsza cecha to dynamika - dźwięk mimo, że jest równy to nie jest płaski. Jest energiczny ale nie jest to zasługa pompowania basu jak to często występuje w innych sprzętach. Generalnie odczucia bardzo na plus i tak jak się spodziewałem pod względem dynamiki, rozdzielczości, szerokości sceny czy wyciągania detali z tła Burson góruje nad Heglem i THX ale różnice nie są jakieś super przepastne. Ten drugi ma za to bardziej podbajerzony dźwięk, ciut więcej basu, delikatniejszą i ciemniejszą górę pasma oraz bardziej energiczną i cieplejszą średnicę. Z pamięci do CV2+ to wydaje mi się, że starszy model był ciut ciemniejszy i miał ciut mocniejszy bas, ale trochę tutaj strzelam. Z kwesti użytkowych - BT działa fajnie choć czuć lekką degradację dźwięku. C3 jest też bardzo mocny czego można było się spodziewać. IEMów nie sprawdzałem. Ponarzekam za to na potencjometr. Nie podoba mi się, jest luźny i mało precyzyjny. Czasem podczas zmiany głośności zwiesza się na danym pułapie. Ściszam a on przeskakuje 34-35-36-35-34. Z tego co podpytałem innych to mają podobnie więc to nie kwestia egzemplarza. Mayster potwierdza, że to normalne i "ten typ cyfrowego potka tak ma", dla mnie jednak odczucia podczas użytkowania są negatywne. Poza tym wykonany i spasowany swietnie, żadnych większych zastrzeżeń. Ze mną nie zostaje. Doceniam jego klasę ale wolę bardziej muzykalne brzmienie kosztem neutralności. Edytowane 13 Października 2019 przez Karmazynowy 10 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compton Opublikowano 13 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Dzięki @Karmazynowy za szczegółowy opis. Nie wiem czy miałeś możliwość w C3 wymiany opampów? Z tego co czytam, to jakbyś opisywał sygnaturę dźwiękową Bursona Playmate Vivid, oczywiście pomijając kwestię jakości. C3 w wersji stock ma właśnie zaaplikowane 4 opki V6 Vivid. Z tego co wiem, to wymiana ich w dowolnej sekcji zmienia słyszalnie charakterystykę brzmienia. Wkładając np. V6 Classic mamy bliższą cieplejszą średnicę, łagodniejsze wysokie i bardziej miękki bas, a dynamika i rozdzielczość zostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmazynowy Opublikowano 13 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 (edytowane) Nie, miałem tylko fabryczne. Niższych bursonów nie słyszałem ale bardzo możliwe, że jest tak jak piszesz. Oczywiście mamy możliwość wymiany opków na Classic, ale to dodatkowy 1000 zł co nawet z pre-orderową ceną daje w sumie 7500 zł. Ładne sety można już złożyć w tym budżecie, np. na bazie Hegla HD25 lub Qutesta. Obstawiam jednak, że z Classicami na pewno byłby bliższy moim preferencjom, pytanie co stracimy z stockowej charakterystyki C3 w takim układzie, bo z jakiegoś powodu zostały tam dobrane fabrycznie Vivid a nie Classic. Edytowane 13 Października 2019 przez Karmazynowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compton Opublikowano 13 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 (edytowane) Stracimy na pewno wielkość sceny, głównie na głębokość, nisko schodzący bas i lepszą jego kontrolę, przy ciemniejszych słuchawkach pojawi się niedoświetlona góra. Edytowane 13 Października 2019 przez Compton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmazynowy Opublikowano 13 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Czyli obiektywnie rzecz biorąc będzie gorzej ale przyjemniej, muzykalniej. Czyli to co mam teraz w Heglu/THX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compton Opublikowano 13 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Wyjątkowe sprzęty to takie które łączą wodę z ogniem i najczęściej można ich szukać w zestawach dzielonych. A jak ma się stary Virtuoso do nowego Conductora? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmazynowy Opublikowano 13 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 (edytowane) 19 minut temu, Compton napisał: Wyjątkowe sprzęty to takie które łączą wodę z ogniem i najczęściej można ich szukać w zestawach dzielonych. A jak ma się stary Virtuoso do nowego Conductora? Minęły się o kilka dni. Stary Virtus na PCM na pewno bardziej muzykalny, ładnie pompuje bas ale jest zaskakująco przestrzenny i zwiewny przy tak mocnym dole. Góra znacznie uproszczona ale przez to też bardzo strawna i nieinwazyjna. Póki co posłuchałem z dwie godziny i mi się podoba, ale to przez to, że jakoś tak z Sabre nigdy nie było mi po drodze. Za mało muzyki w muzyce, choc uważam, że to i tak najlepsze Sabre jakiego słuchałem bo nie jest do bólu suche i techniczne. W sumie to w CV2+ też takie nie było, więc Burson potrafi je ogarnąć. Edytowane 13 Października 2019 przez Karmazynowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compton Opublikowano 13 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Ja tego C3 jestem bardzo ciekawy. CV2+ miałem, lubiłem, ceniłem ale nie do końca odpowiadała mi jego sygnatura DACa w wyższych rejestrach (aplikacja ESS9018) Ale od momentu posłuchania Playmate na nowszym ale mobilnym Sabre w wersji Vivid/Everest, tak mi wpadł w ucho, że trzyma mnie do teraz, a ja jego na biurku. Virtuoso kompletnie nie znam, ale zakładam, że gra jak piszesz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmazynowy Opublikowano 13 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 (edytowane) 6 minut temu, Compton napisał: Ja tego C3 jestem bardzo ciekawy. CV2+ miałem, lubiłem, ceniłem ale nie do końca odpowiadała mi jego sygnatura DACa w wyższych rejestrach (aplikacja ESS9018) Ale od momentu posłuchania Playmate na nowszym ale mobilnym Sabre w wersji Vivid/Everest, tak mi wpadł w ucho, że trzyma mnie do teraz, a ja jego na biurku. Virtuoso kompletnie nie znam, ale zakładam, że gra jak piszesz. CV to też Virtuoso Tylko w pierwszych wersjach miałeś możliwość wyboru czy chcesz płytkę DACa na ESS9018 czy na PCM1793. Jak widać większość wybierało Sabre bo takie najczęściej się pojawiają na rynku wtórnym. CV2+ z tego co się orientuję to już tylko na Sabre robili. Sądzę, że C3 może Ci siąść w takim razie bo zakładam, że to sygnatura Playmate tylko, że większość/wszystko robi lepiej. Góra jest moim zdaniem bdb., jeśli nie szukasz jej w wersji przyciemnionej/zaokrąglonej bo C3 nie idzie tutaj na żadne ustępstwa. Pozostaje kwestia zgrania ze słuchawkami. Do Beyerów bym C3 nie brał, ale to ja. Edytowane 13 Października 2019 przez Karmazynowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec2 Opublikowano 13 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Bardzo ładnie i trafnie Karmazynowy opisał C3. Ja tak nie umiem pisać o dźwięku dlatego mało piszę na ten temat ale mam podobne wrażenia. Pisałem na PW z Gruchą o nadmiernym luzie pokrętła głośności i wychodzi na to, że wszystkie Bursony mają luzy na gainie. Mój CV2+ też ma tak że tego.... no trudno, szkoda że taka przypadłość występuje w sprzęcie tej klasy za takie pieniądze. Skala na wyświetlaczu nam też wszystkim przeskakuje 34-35-36-35 i z tego powodu chyba wszyscy właściciele C3 będą mieli negatywne odczucia. Przekładając wtyk słuchawek z dziurki do dziurki między CV2+ a C3, wydaje mi się, że C3 gra bardziej przestrzennie, stereofonia jest bardziej zaznaczona, ma więcej góry to fakt ale dołu dostaje z biegiem czasu coraz więcej. Na ustawieniu HIGH jest bardziej dynamiczny, mocniejszy. Aha mój CV2+ jest na ESS9018. Pomijając wszystkie niedoskonałości C3 osobiście wolę dźwięk właśnie z V3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmazynowy Opublikowano 13 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 W moim Virtuoso gałka też jest luźna, więc taka cecha Bursona. Jednak sama regulacja głośności działa płynnie i bez przeskoków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec2 Opublikowano 13 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 A i jeszcze jedno, podłączałem FH7 do C3 i jest szum na obu kanałach. Tak zgadza się w CV2+ skala chodzi płynnie. Nic nie przeskakuje. Grucha chciał, żeby mu sprawdzić szumy na IEM-ach bo u niego szumi tylko w jednej słuchawce. Ja do tego typu słuchawek mam Ultimę i do Bursonów podłączam słuchawki pełnowymiarowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamesq Opublikowano 13 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Godzinę temu, Compton napisał: Ja tego C3 jestem bardzo ciekawy. CV2+ miałem, lubiłem, ceniłem ale nie do końca odpowiadała mi jego sygnatura DACa w wyższych rejestrach (aplikacja ESS9018) Ale od momentu posłuchania Playmate na nowszym ale mobilnym Sabre w wersji Vivid/Everest, tak mi wpadł w ucho, że trzyma mnie do teraz, a ja jego na biurku. Virtuoso kompletnie nie znam, ale zakładam, że gra jak piszesz. Jakbys chcial sie pozbyc Playmate z opampami w Everest, to masz chetnego 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gypsyfunk Opublikowano 14 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Rzeczywiście pokrętło czasami gubi się z tą głośnością i lubi sobie skoczyć. Mnie inna rzecz zastanawia, czy będą jakies dedykowane sterowniki czy mamy korzystać z tych uniwersalnych z maja tego roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weird_O Opublikowano 14 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Używajcie pilota to nie będzie skakać 😜 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRADO__Fan Opublikowano 14 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 20 godzin temu, Karmazynowy napisał: Posłuchałem przez tydzień Bursona C3 więc też mogę coś skrobnąć. Porównywałem bezpośrednio do mojego combo, tj. Hegel HD20 + THX789. Słuchawki to Finale D8000 i HD6XX. Generalnie podzielam pojawiające się wcześniej opinie jeśli chodzi o charakterystykę - dosyć równa bez faworyzowania żadnego pasma więc powinien się zgrwać z dużą ilością nauszników. Jest neutralnie, ani jasno ani ciemno bez podbijania skrajów pasma, które samo w sobie jest ładnie rozciągnięte. Basu trochę więcej w moim combo ale w Bursonie jest lepiej zarysowany, twardszy i czytelniejszy vs miękkszy i bardziej pulchny w Heglu. Burson nie przybliża też średnicy tak jak robi to Hegel, ta jest również dosyć neutralna barwowo i zachowuje raczej stonowany dystans aniżeli drajw i skupienie. Jest za to bardzo czytelna. Góra moim zdaniem to jeden z najlepszych elementów C3 bo jest świetnie rozciągnięta , szczegółowa i mimo, że jest jej dosyć sporo to nie usłyszałem żadnej ostrości. To chyba zasługa tego, że jest świetnie odseparowana i nic się ze sobą nie skleja co powodowałoby jakieś nieprzyjemne doznania. Scena fajna na szerokość, jednak w moim combo miałem wrażenie lepszej trójwymiarowości, Burson raczej buduje spektakl przed słuchaczem gdzie Hegel/THX wrzuca Cię w środek muzyki jednocześnie nie ładując Ci jej na twarz. Obok góry druga najlepsza cecha to dynamika - dźwięk mimo, że jest równy to nie jest płaski. Jest energiczny ale nie jest to zasługa pompowania basu jak to często występuje w innych sprzętach. Generalnie odczucia bardzo na plus i tak jak się spodziewałem pod względem dynamiki, rozdzielczości, szerokości sceny czy wyciągania detali z tła Burson góruje nad Heglem i THX ale różnice nie są jakieś super przepastne. Ten drugi ma za to bardziej podbajerzony dźwięk, ciut więcej basu, delikatniejszą i ciemniejszą górę pasma oraz bardziej energiczną i cieplejszą średnicę. Z pamięci do CV2+ to wydaje mi się, że starszy model był ciut ciemniejszy i miał ciut mocniejszy bas, ale trochę tutaj strzelam. Z kwesti użytkowych - BT działa fajnie choć czuć lekką degradację dźwięku. C3 jest też bardzo mocny czego można było się spodziewać. IEMów nie sprawdzałem. Ponarzekam za to na potencjometr. Nie podoba mi się, jest luźny i mało precyzyjny. Czasem podczas zmiany głośności zwiesza się na danym pułapie. Ściszam a on przeskakuje 34-35-36-35-34. Z tego co podpytałem innych to mają podobnie więc to nie kwestia egzemplarza. Mayster potwierdza, że to normalne i "ten typ cyfrowego potka tak ma", dla mnie jednak odczucia podczas użytkowania są negatywne. Poza tym wykonany i spasowany swietnie, żadnych większych zastrzeżeń. Ze mną nie zostaje. Doceniam jego klasę ale wolę bardziej muzykalne brzmienie kosztem neutralności. Jeszcze powiedź na jakich ustawieniach Conductora 3 słuchałeś. Wzmocnienie, filtry cyfrowe i bufor PLL. Z filtrami niewiele się bawiłem, ale na pewno na GAIN: HIGH brzmi lepiej (ale to wszystkie Bursony od HA-160D aż do CV3) i pętla PLL na LOW też na plus dla precyzji. No i kwesta ustawień sterownika Bursona w systemie Windows. Z zaznaczoną opcja "SAFE" dźwięk nie jest tak dokładny, szczegółowy i nasycony zarazem. To warto zaznaczać tylko wtedy kiedy transmisja plików hi-res jest niestabilna 18 godzin temu, marec2 napisał: Bardzo ładnie i trafnie Karmazynowy opisał C3. Ja tak nie umiem pisać o dźwięku dlatego mało piszę na ten temat ale mam podobne wrażenia. Pisałem na PW z Gruchą o nadmiernym luzie pokrętła głośności i wychodzi na to, że wszystkie Bursony mają luzy na gainie. Mój CV2+ też ma tak że tego.... no trudno, szkoda że taka przypadłość występuje w sprzęcie tej klasy za takie pieniądze. Skala na wyświetlaczu nam też wszystkim przeskakuje 34-35-36-35 i z tego powodu chyba wszyscy właściciele C3 będą mieli negatywne odczucia. Przekładając wtyk słuchawek z dziurki do dziurki między CV2+ a C3, wydaje mi się, że C3 gra bardziej przestrzennie, stereofonia jest bardziej zaznaczona, ma więcej góry to fakt ale dołu dostaje z biegiem czasu coraz więcej. Na ustawieniu HIGH jest bardziej dynamiczny, mocniejszy. Aha mój CV2+ jest na ESS9018. Pomijając wszystkie niedoskonałości C3 osobiście wolę dźwięk właśnie z V3. Dokładnie takie same wrażenia. Przeskakiwanie to cecha impulsatorów vs tradycyjne potencjometry. Fakt że odczucia w sterowaniu są gorsze, ale stopniowanie idealna liniowość na plus. W dźwięku CV2+ kontra CV3 od razu czuć jeszcze większą szczegółowość, przestrzeń, kontrolę, super precyzyjny, kopiący bas nawet przy cichym słuchaniu (co jest ekstra) no i ta góra. Dociążona, dokładna, rozciągnięta i to bez żadnych ostrości czy zniekształceń. Osobiście brakuje nieco fantazji w barwie, ale to okolice 100h a z doświadczenia wiem, że to co podają to trzeba 2x dać, więc czekam na dalsze zmiany. Poza tym Burson dziwnie wybrał z zastosowaniem kabla USB typu C bo od razu chciałem wpiąć Entreq Konstantin bo wzorem innych DACów pewnie natychmiast by dźwięk nabrał organicznego sznitu i jeszcze by poprawił dokładność i nasycenie, a tu...zonk. Trzeba przejściówkę lub szukanie takiego kabla dedykowanego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBaron Opublikowano 15 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Nie rozumiem jaki był cel Brusona dając do C3 USB-C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmazynowy Opublikowano 15 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 (edytowane) W dniu 14.10.2019 o 09:58, GRADO__Fan napisał: Jeszcze powiedź na jakich ustawieniach Conductora 3 słuchałeś. Wzmocnienie, filtry cyfrowe i bufor PLL. Z filtrami niewiele się bawiłem, ale na pewno na GAIN: HIGH brzmi lepiej (ale to wszystkie Bursony od HA-160D aż do CV3) i pętla PLL na LOW też na plus dla precyzji. Filtr slow roll off ale generalnie przyznam się, że nie słyszę różnic więc nawet się na nich nie skupiałem. Słuchałem i na HIGH i na LOW gain. Czy HIGH brzmi lepiej, to kwestia otwarta, wydawało mi się, że jest bardziej dynamicznie i tak z "pompą". W sterownikach nic nie zmieniałem, ustawienia stockowe. 18 minut temu, vonBaron napisał: Nie rozumiem jaki był cel Brusona dając do C3 USB-C. Też nie wiem o co chodzi. Dziwi mnie też po co dają przycisk na froncie do zmiany orientacji wyświetlacza, serio, jak często się zmienia ustawienie sprzętu pion/poziom? Mogli by lepiej tam dać zmianę inputa w locie, więcej się z tego korzysta a ustawienia wyświetlacza schować w menu. Edytowane 15 Października 2019 przez Karmazynowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayster Opublikowano 15 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 45 minut temu, vonBaron napisał: Nie rozumiem jaki był cel Brusona dając do C3 USB-C. 28 minut temu, Karmazynowy napisał: Filtr slow roll off ale generalnie przyznam się, że nie słyszę różnic więc nawet się na nich nie skupiałem. Słuchałem i na HIGH i na LOW gain. Czy HIGH brzmi lepiej, to kwestia otwarta, wydawało mi się, że jest bardziej dynamicznie i tak z "pompą". W sterownikach nic nie zmieniałem, ustawienia stockowe. Też nie wiem o co chodzi. Dziwi mnie też po co dają przycisk na froncie do zmiany orientacji wyświetlacza, serio, jak często się zmienia ustawienie sprzętu pion/poziom? Mogli by lepiej tam dać zmianę inputa w locie, więcej się z tego korzysta a ustawienia wyświetlacza schować w menu. Bardziej uniwersalny i przyszłościowy typ złącza. B prędzej czy później zostanie wyparte z rynku. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krz Opublikowano 15 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 44 minuty temu, Mayster napisał: Bardziej uniwersalny i przyszłościowy typ złącza. B prędzej czy później zostanie wyparte z rynku. Ktoś musiał to wprowadzić. Ale jakbym chciał zakupic sobie jakiś polecany kabelek, to cieżko będzie znaleźć takowy. Pole do popisu dla naszych DIYowców, ale ciekawe kto ruszy za Bursonem. W dniu 13.10.2019 o 12:54, Karmazynowy napisał: Karmazynowy wyczerpał temat. Nawet nie muszę nic dodawać od siebie (zwłaszcza że nie umiem :) ). Skrobnę coś kiedyś o Denonach w fanklubie, bo najwięcej słuchałem takiej połączenia i nie do końca jest ono udane. Mimo że C3 jest neutralny i rozdzielczy, to D9200 też takie są. A dwa plusy nie dają tu mega PLUSA. Czasami trochę za ostrawo. Podejrzewam, że CV2+ spisałby się tu lepiej. Potek może wkurzać, ale trzeba się do niego przyzwyczaić. Burson udostępnia sterowniki do ASIO v2, a ja miałem v3 i wydaje się, że jest lepiej. Kto nie testował, warto sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.