Jump to content
joker718

Hifiman HM-700 + RE-400b z Allegro - pytanie o aukcję

Recommended Posts

Witam,

sorry jeśli zły dział. Spotkałem się z taką oto aukcją na allegro: http://allegro.pl/hifiman-hm700-16gb-sluchawki-re-400b-mega-okazja-i6063523713.html

Towar wysyłany z Chin, cena dużo niższa niż nawet sam odtwarzacz, a co dopiero w zestawie ze słuchawkami (tu widziałem najtaniej za niecałe 900zł). Czy sądzicie, że jest to oryginał czy też jest możliwe, że jakaś podróbka? Jeśli oryginał to czy poza faktem, że na gwarancję trzeba by wysyłać do Chin są jakieś inne przeciwwskazania przed kupnem u nich odtwarzacza? Jak rozumiem mógłbym się też spodziewać dodatkowej opłaty celnej? Nie znam się na tym za bardzo i nie chciałem się naciąć, nie wiem, czy taka okazja to coś względnie normalnego czy jest jednak trochę podejrzane.

Z góry dzięki za pomoc.

• Like 1

Takich zestawów się nie podrabia. Poza tym już wiele razy można było znaleźć ten zestaw u autoryzowanych sprzedawców w podobnej, a nawet odrobinę niższej cenie.

Opłaty celnej nie będzie bo 1) towar nie kwalifikuje się do oclenia 2) kwota jest za niska na cło. Może być za to podatek ale w praktyce 90% sprzętu przychodzi bez dodatkowego opodatkowania.

A wymądrzam się bo sam zamówiłem taki zestaw z tydzień-dwa temu i rozmawiałem ze sprzedawcą :)

I jak oceniasz zakup? Zadowolony? Gwarancja jakas na to jest? Zastanawiam sie czy sobie nie zrobic prezentu na urodziny :)

Pacnięte z S6 Edge Plus

Gwarancja jest ale sam odsyłasz do Chin, więc z tym trzeba się liczyć. Ogólnie polecam dobrze przeczytać regulamin, żeby później nie było zdziwienia.

Co do zakupu - 18 dni od zamówienia i jeszcze nie doszło (w sumie to nie miało jeszcze dojść, chyba żeby się do kuriera dopłaciło).

Dla zainteresowanych - paczka doszła. Wszystko jest, kable, tipsy, filtry, ładny kuferek, gwarancyjne "ślaczki". Działać też działa. Data wysłania na paczce 1.07.

• Like 2