Skocz do zawartości

Inszy

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Przyszły dzisiaj, po podłączeniu do fiio e10 w uszach pojawił dźwięk buczenia, przy telefonie przy puszczaniu muzyki tak samo, bez muzyki jest ok. Słuchawki grają bardzo fajnie. Średnie sylikony "neutral and bass driven" pasują u mnie bardzo dobrze. Najgorszy jest to buczenie ale myślę ze to kwestia czasu zanim się do niego przyzwyczaję. Dziwna sprawa, po wyciszeniu wszystkich dźwięków na laptopie i położeniu reki na klawiaturze buczenie znika

Edytowane przez Marcinkek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witajcie,

Mam nadzieję, że ktoś zauważy mojego posta, bo już nie mam siły do swoich KC06A. Otóż po 4 miesiącach użytkowania zaczęły się problemy z kablem, przerywanie przy poruszaniu, szumy itp. Wysłałem je już raz na gwarancje (do Krakowa) i gość podobno je naprawił, ale po kilku dniach znowu jest to samo, przy lekkim użytkowaniu. Źródło problemu jest gdzieś przy jacku. Co robić w tej sytuacji, czy znowu słać na gwarancję, czy oddać komuś kto to porządnie zrobi? Słuchawek używam na siłowni i podczas spacerów itp. Nie chcę, żeby co chwila przy lekkim zahaczeniu, pociągnięciu się psuły, czy one są aż tak delikatne? Kupiłem je bo zależało mi właśnie na solidności, a kabel sprawiał takie wrażenie. Doradźcie proszę, bo jak myślę o wysyłce na gwarancję, kolejnych wydanych pieniądzach na przesyłkę i czekaniu kilka tygodni, to odechciewa się wszystkiego. Z góry dziękuję.

Łukasz

Edytowane przez lukaszz85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po coś kupujesz nowy sprzęt z gwarancją. Jak masz gwarancję to nie rozumiem zlecania naprawy osobom postronnym...

 

Btw, Kupiłeś u dystrybutora z gwarancją producenta, czy od jakiegoś sprzedawczy z "gwarancją" sklepową? Bo nie wiem czy dystrybutorowi chciałoby się bawić w poprawianie lutów

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy coś się zmieniło, ale Ostry miał w Polsce chyba tylko dwóch dystrybutorów - AudioHeaven (czyli BigMaras) z Olsztyna i jakiś Ukrainiec z południa Polski - pewnie od niego kupiłeś. Tzw "serwis" to zazwyczaj sprzedawca bierze na klatę, czyli odpowiada samemu i próbuje je naprawiać samemu, bądź przez innego elektronika, albo po prostu wpisuje w straty i daje nową sztukę. Tego się nie odsyła na bieżąco do producenta do Azji. Jak sprzedający udzielił ci gwarancji, to niech naprawia do skutku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy coś się zmieniło, ale Ostry miał w Polsce chyba tylko dwóch dystrybutorów - AudioHeaven (czyli BigMaras) z Olsztyna i jakiś Ukrainiec z południa Polski - pewnie od niego kupiłeś. Tzw "serwis" to zazwyczaj sprzedawca bierze na klatę, czyli odpowiada samemu i próbuje je naprawiać samemu, bądź przez innego elektronika, albo po prostu wpisuje w straty i daje nową sztukę. Tego się nie odsyła na bieżąco do producenta do Azji. Jak sprzedający udzielił ci gwarancji, to niech naprawia do skutku.

Nie do końca, jak masz oficjalny status to nic nie musisz brać na klate tylko wysyłasz nowy egzemplarz do klienta ze stocku a z uszkodzonej sztuki rozliczasz się z producentem i tyle. Inną kwestią są uszkodzenia mechaniczne z winy użytkownika i jeżeli kabel byl przy jacku definitywnie załamany lub przedarty to może po prostu w krakowie chcieli Ci pomóc. Jeżeli jednak to uszkodzenie wynika z wady sprzętu to korzystaj z gwarancji. Generalnie Ostry to statystycznie najmniej awaryjna marka z jaką miałem do czynienia i przewód uważam za wyjątkowo mocny.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o naprawie zewnętrznej, bo boję się kolejnej nieudanej próby naprawienia. Słuchawki kupiłem od "Ukraińca z południa". Następnym razem zastanowię się bardziej nad kupowaniem na odległość słuchawek, bo teraz tylko poczta zarabia. Dzięki za odpowiedzi. Już skontaktowałem się z tym Panem i zobaczymy co dalej.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licz się ze stratą gwarancji po naprawie zewnętrznej

Tak, zdaję sobie sprawę. Napisałem też posta celem zbadania, jak u innych zachowują się te słuchawki. Czy też tak się psują, ale z tego co piszecie, to mi najwyraźniej trafił się słaby model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bigmaras - no właśnie coś takiego miałem na myśli, czyli ty na miejscu sam organizujesz ewentualny serwis, albo wymianę i rozliczasz się zaocznie z producentem, bo nie wysyłasz reklamowanego sprzętu bezpośrednio do producenta, tylko na bieżąco sam rozpatrujesz.

 

@lukaszz85 - on ma zarejestrowaną działalność i nie sprzedaje ot tak sobie ze straganu, więc wymagaj tak jak przystało od sklepu. Zobacz co tam masz w karcie gwarancyjnej i egzekwuj naprawę, albo rękojmię, ale wszystko w ramach jakiejś tam kultury osobistej, żeby się na ciebie nie wypiął, że sam zepsułeś :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
45 minut temu, Marcinkek napisał:

Jak wygląda sprawa z piankami do tych słuchawek ? 

Co gra lepiej, t400 czy s400 ? Izolacja nie musi być dobra, ta na gumkach z zestawu mi w zupełności wystarcza 

 

Temat mocno indywidualny i poruszany wielokrotnie w temacie pianek. Jednemu będzie pasować S drugiemu T. Pianki mają to do siebie, że trzeba po prostu samemu spróbować bo każdy może mieć inne zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da ktos namiary, gdzie mozna kupic w ludzkiej cenie kabelek 2 x micro usb ? Moze mam trafiony kabelek w zestawie. Przetrzepalem markety, sklepy z fonami, w Audeos tez nie widze, morele tez mi nic nie pokazuje... Macie namiary, gdzie mozna kupic ten kabelek?

sorry nie tu mialem napisac ale jak cos to tez piszcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
39 minut temu, MyNameIsMyName napisał:

Prawa słuchawka gra ciszej, gwarancji już nie mam. 
Jest szansa na uratowanie ?

Sprawdź czy siateczka zasłaniająca otwór wylotowy ze słuchawki nie jest czasem zawalona woskowiną, to dość częsta przyczyna cichszego grania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MyNameIsMyName napisał:

Prawa słuchawka gra ciszej, gwarancji już nie mam. 
Jest szansa na uratowanie ?

 

Dmuchnij kilka razy sprężonym powietrzem w małą dziurkę z tyłu kopułki. Może coś na membranie siadło i wystarczy przedmuchać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności