vellkan Posted March 9, 2016 Report Posted March 9, 2016 Dzień dobry Po kilkunastu miesiącach użytkowania pękł w końcu pałąk :/ Patrząc na to gdzie to strzeliło będę musiał je wymienić, a na ten moment rozbiłem się o kontakt z firmą. Telefonu nikt nie odbiera, formularze kontaktowe na stronie działają. Czyli przyjdzie mi kupić nowe słuchawki i znowu będę musiał szukać czegoś nowego. Żałuję, bo byłem z nich zadowolony - jakość dźwięku była niezła, a i wygoda noszenia też Quote
Kiss_ Posted May 2, 2016 Report Posted May 2, 2016 Mam Déjà vu... jak bym dokładnie taki sam temat czytał w ostatnim czasie... i tak jakby ktoś odpowiedział na niego że masz oddać na gwarancję.Ale może poprostu coś sobię wkręcam,zresztą mniejsza.Daj zdjęcie gdzie pękł.Od jakiej firmy kupowałeś? Quote
Kiss_ Posted May 2, 2016 Report Posted May 2, 2016 (edited) Pałąk nie jest metalowy?(częściowo) Edited May 2, 2016 by Kiss_ Quote
sliwma Posted May 18, 2016 Report Posted May 18, 2016 Pałąk jest metalowo-plastikowy i w miejscu gdzie się kończy metal i się łączy z plastikiem pęka. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.