Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

[ROZWIĄZANE] Słuchawki + wzmacniacz + dac do 5000 zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie Panowie

 

Postanowiłem w końcu przenieść audio stacjonarne na wyższy poziom a ponieważ nie mam żadnego doświadczenia w kwestii doboru odpowiednich podzespołów proszę o poradę.

 

Ponieważ lubię słuchawki z "jasnej strony mocy", chciałbym dostać zestaw brzmiący podobnie do sygnatury K551 (ew. K701 z większą ilościa góry), z większą szczegółowością i rozdzielczością, delikatnie większą ilością basu, szerszej sceny no i "wyższą klasą brzmienia", jakkolwiek by ktoś tego sobie nie zdefiniował. W związku z tym prawdopodobnie będę kierował się w stronę słuchawek otwartych, choć jakby jakieś cuda zamknięte były to też nie odrzucam.

 

Budżet w założeniu wygląda następująco: 2000 zł na słuchawki, po 1500 na dac i na wzmacniacz. Oczywiście możemy przesuwać kwoty w dowolną stronę, byle grało i zmieścić się w budżecie.

 

Pierwszy moim kandydatem są Beyery T90 + np. Shiit Asgard 2. T70 też byłyby kandydatem do rozważenia. Na DAC nie mam kompletnie żadnego pomysłu.

 

Dobrze by było gdyby sprzety nie były DIY, tylko jednak standarowo ze sklepu.

 

Więcej grzechów nie pamiętam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już powyższe propozycje go przekraczają (zakładając irDAC a nie rDAC którego ciężko znaleźć). Tak czytam te recenzje T1 i są one na tyle niejednoznaczne że ciężko mi się ustosunkować. Jak się mają do T90?

Takie bardziej bajkowe granie, ale z drugiej strony, modyfikacje T90 "umuzykalnią" te ostatnie i przewagi nad T1 v1 zostaną, a ewentualne niedostatki się wyrównają. T1 v2 nie słuchałem, ale na ile rozumiem treść recenzji, to jest krok w bok i chyba nie podług moich gustów.