Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Niewygodne Superluxy HD681 - pady?


goofy3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w słuchawkach jestem zielony, doświadczenia poza pchełkami dołączanymi do telefonów nie mam. Ostatnio zakupiłem polecane HD681. Z słuchawek jestem mega zadowolony pod względem muzycznym, grają idealnie. Niestety nie są one do końca wygodne. Wystarczy niecała godzina i już czuję dyskomfort, uwierają mnie w uszy i muszę zrobić przerwę. Wiem że są dostępny welurowe pady, jak myślicie, poprawią one komfort? Pewnie ciężko będzie na to pytanie odpowiedzieć, każda głowa jest inna ;)

Nie ma to raczej znaczenia gdyż słuchawki nie wyglądają na profilowane, ale używam ich odwrotnie, tzn. lewa słuchawka na prawe ucho, a prawa na lewe. Tak niestety mam kompa i niezbyt mogę coś z tym zrobić.

Mod skarpetkowy odpada, korzystam z nich w pracy ;)

Jeśli uważacie że welury coś pomogą, polecicie jakiś sklep? W PL ich nie dwiziałem, najbliżej znalazłem w DE, ale wysyłka droższa od samych padów. Tak więc zostają Chiny, tylko gdzie kupić aby się nie przejechać? Oraz czy pasują pady od wersji EVO?

 

Pozdrawiam

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Welury mogą pomóc jeśli chodzi o ucisk na żuchwę/czaszkę. Ból małżowin raczej spowodowany jest płytkością muszli, i tu raczej żadne pady nie pomogą. A co do zamiany stronami to znaczenie jest tylko takie że to co powinieneś słyszeć w prawym uchu słyszysz w lewym i na odwrót. Dla większości drobiazg.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

"poprawią one komfort" - tak, ale domowym sposobem można zrobić skarpetowy mod, który wprowadza mniejsze zmiany w dźwięku, odsyłam do zasobów forum, gdzie przewijało się do wielokrotnie.

Welury od EVO pasują.

Fajnie czasem przeczytać pytanie konkretne i napisane z kulturą w tym dziale :o

edit: w sumie znalazłem odnośnik do moda: http://forum.mp3store.pl/topic/98130-skarpetkowy-mod-superlux/