Jump to content
saudio

Questyleaudio QP1 i QP1R

Recommended Posts

Nie jest czasem tak, że przyzwyczajeni do tabletów, smartfonów i innych maźnięć na ekranie jesteśmy bardziej wybredni? Fakt wolałbym przyciski, ale mam kółko przy odrobinie cierpliwości wcale takie przykre dla mnie nie było ani gorsze od Fiio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jest czasem tak, że przyzwyczajeni do tabletów, smartfonów i innych maźnięć na ekranie jesteśmy bardziej wybredni? Fakt wolałbym przyciski, ale mam kółko przy odrobinie cierpliwości wcale takie przykre dla mnie nie było ani gorsze od Fiio.

 

Ja mam cierpliwość do obsługi, nadal mam Teaca :) Tutaj kółko to była masakra, ten od Fiio, przynjmniej w X5II działa o niebo lepiej. No ale niech się wypowiadają chłopaki @saudio i @Baele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jest czasami problem, ono ma luzy, lekko się pochyla i czasami jak zdejmujemy palec z kółka aby wcisnąć 'ok' to przeskakuje o jedna pozycję.

No i trzeba uważać aby nie dotknąć przycisków ale to jest proste kwestia ułożenia palca na kółku.

Edited by saudio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisałem wszystko w wątku. Sporo poprawy daje nowy fw. Ja generalnie nie narzekam. Wrzucam płytę I słucham muzyki :)

 

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na head-fi piszą o jakimś błędzie na FW 1.0.4 i rekomendują downgrade do 1.0.2.

Chyba objawia się po tym jak się rozładuje, nie odtwarza po doładowaniu jest tylko szum.

 

Jakru znalazłeś jakieś fajne etui poza oryginalnym woreczkiem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O! To niezły fuck up! :-(

 

Nie, nie znalazłem jak do tej pory.

Jest dedykowany Dignis na zatoce, ale kosztuje 85 zielonych (!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, nie znalazłem jak do tej pory.

Jest dedykowany Dignis na zatoce, ale kosztuje 85 zielonych (!)

 

Czyli znalazłeś, ja bym szedł w ciemno w Dignisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

350 zeta za futerał????? :woot:

 

bez przesady - wolę poświęcić jakąś nieużywaną wełnianą skarpetę :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zima idzie, szkoda skarpet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spoko! Mam całą szufladę nieużywanych wełnianych :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krajowy rzemieślnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Baele masz może płytę Yello Touch ?

Czy mógłbyś sprawdzić czy na You better hide masz trzaski takie cyfrowe śmieci ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Baele masz może płytę Yello Touch ?

Czy mógłbyś sprawdzić czy na You better hide masz trzaski takie cyfrowe śmieci ?

 

 

Nie mam :-(

Miałem kiedyś całą dyskografię Yello i sprzedałem :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Baele masz może płytę Yello Touch ?

Czy mógłbyś sprawdzić czy na You better hide masz trzaski takie cyfrowe śmieci ?

 

Na torze Tidal - Mojo - R70X nie odnotowałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dwoch dni slucham QP1R z Earsonic SM3.

Fenomenalne brzmienie! Az trudno uwierzyc, ze doki tak moga zagrac! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dwoch dni slucham QP1R z Earsonic SM3.

Fenomenalne brzmienie! Az trudno uwierzyc, ze doki tak moga zagrac! :)

 

Ale co? Jakieś porównanie do czegoś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baele czy kółeczko naprawione?Ten problem z QP1R wg mnie był już na audioszoł ,zresztą dlatego go nie odsłuchałem .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, dzisiaj albo jutro oddam do serwisu i zobaczymy. Chociaz po zmianie softu na najnowszy jest zdecydowanie lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słuchałem bardzo krótko wersji testowej z q-JAYS Reference earphones, to zestawienie jest czułe na jakośc plików. Nie pamiętam na jakim albumie, ale góra zakuła w uszy.

 

Jednak B.B. King - Live At The Regal i pełen zachwy.

 

Kóleczko niestety działało z opoźnieniem. Sansa Fuze miała lepsze.

Edited by KaszaWspraju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podłączyłem dziś QP1R jako DAC pod wzmacniacz i całkiem nieźle się broni jako DAC,

trochę słabsza rozdzielczość, minimalnie mniejsza głębia, ale scena równie szeroka,

za to więcej basu takie pierwsze porównania z Vegą, nie jest to jakaś przepaść.

Edited by saudio
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to kółko w Q naprawili w końcu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lordzie jednak QA Baele w ogłoszeniach wylądował.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to wiem, ciekawe jednak czy z dobrym kółkiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By KaszaWspraju
      Umarł król, niech żyje król? Król combo dac/amp.
       
      Questyle CMA 600i vs. Questyle Twelve.

       
      Od razu do konkretów. Bluetooth 5Ghz i wejście 4,4 mm BAL !!! Sam fakt tych dwóch dodatkowych funkcjonalności przemawia znacząco na korzyść modelu “dwanaście”. Dodatkowo mamy przełączniki “gain control” na spodzie urządzenia. Zaleca się by były ustawione na low(wszystkie 4) przy podłączeniu IEM. Pstryczek BIAS na froncie, a co on robi cytuję: “which is like driving a super sport car, just imaging the car is set to "RACE" mode ( Sport Plus or Sport Response mode), and its engine is running at the ultra-high speed, and the rapid shift together with a strong grip is enough to conquer you and give you great satisfaction. “
      Jeszcze dwa małe pstryczki na tylnym panelu przy wyjściach sygnału: “Fix-Adj”, “Studio 20dBu - Standard 14dBu”. To wszystko w tym samych rozmiarach co CMA 600i. Wisienką na torcie jest pilot który robi coś więcej poza kontrolą głośności. Pięć do zera dla “nowego” w ofercie Questyle. Widać że założeniem konstruktorów było, by 12 ma robić wszystko i być centralnym urządzeniem w torze audio-video, raczej biurkowym niż pod telewizorem czy na stoliku między kolumnami.
       

      Whole Device
      · Finish:Black | Golden
      · Chassis Materials: special CNC tooled Aluminum
      · Dimension: 12.99”(330mm)[ W ]×7.87”(200mm)[ D ]×1.38”(55mm)[ H ]
      · Working Status: Pure Class A
      · Voltage:100-120V or 220-240V,the voltage is switchable.
      · Power Consumption: 17W
      DAC+Headphone Amplifier Section
      - Outputs:
      4.4 mm balanced headphone jack
      4PIN balanced headphone jack
      6.35mm headphone jack
      - Max Output Power(Po):
      247mW @ 300Ω; 900mW @ 32Ω(6.35mm headphone jack)
      825mW @ 300Ω; 2W @ 32Ω (balanced headphone jack)
      - THD + N:
      0.00070% @Po=100mW, 300Ω
      0.00167% @ Po=50mW, 32Ω
      - Frequency Response:
      DC-20kHz(+0, -0.4dB)@0dBFS, 24Bit, 192kHz
      DC-80kHz(+0, -3dB)@0dBFS, 24Bit, 192kHz
      - SNR: 112dB, non-weighting
       

       
      DAC+Pre-Amp Output Section
      - USB Type B Input:
      Support 44.1kHz-384kHz/16Bit-32Bit PCM and DSD Native DSD64, DSD128, DSD256, as well as DSD64, DSD128, DSD256 of DoP format
      (Note: support Win XP, Vista, Win7, Win8, Win10 and Mac OS)
      - Digital Input & Output:
      SPDIF input and output, Optical input, AES/EBU input
      Support 44.1kHz-192kHz/16Bit-24Bit PCM
      - Pre-Amp & DAC Section:
      Balanced XLR x1 pair, unbalanced RCA x1 pair
      STANDARD 14dBu: XLR: 5.084V RCA: 2.549V
      STUDIO 20dBu: XLR: 8.887V RCA: 4.475V
      THD+N@STUDIO 20dBu: XLR: minimum at 0.00085% RCA: minimum at 0.00115%
      SNR: XLR:>112dB RCA:> 109dB (non-weighting)
      (Note: FIX/ADJ: Fixed Output Mode or Adjustable Output Mode of the pre-amp.)
       
      Zatańczymy?
       
      Tyle różnic. Czy ten nokaut w pierwszej rundzie będzie miał znaczenie? Czy Twelve obroni się też dźwiękowo przed CMA600i? Broni się, ale to inny styl. Twelve to lżejsza waga, agresywniejsza, skupiona, walczy na małej przestrzeni. 600i to bardziej zrównoważony zawodnik. Jego ciosy ważą trochę więcej, dłużej są wykonywane, a porusza się po całym ringu.
      Już na wstępie dwunastak może się pochwalić lepszą kulturą pracy, nie brumi cichutko jak mój 600i. Poprawiono też inbalans przy bardzo niskiej głośności. W sumie skupię się na różnicach między opisywaną dwójką bo też dużo ich łączy.
      Twelve od razu wydaje się jaśniejszy, ostrzejszy i bardziej dynamiczny. Wszystko dlatego, że dźwięki krócej wybrzmiewają i są silniej akcentowane na pierwszy sygnał. Do tego scena jest węższa niż w CMA600i. Daje to nam więcej informacji i lepszy wgląd w nagranie. Dodatkowo mamy bliższe wokale, szczególnie wyczułem to w męskich partiach. Holografia jest bardziej czytelna. Tracimy jednak trochę przestrzeni i powietrza, efekty 3D na scenie. Dwunasta brzmi silną kreską ale już bez tak mocnego wypełnienia. Sześć-setka gra za to równiej, luźniej i barwniej, z delikatnie lepszym wypełnieniem. Wybrzmiewanie dźwięków też jest dłuższe. Niczego nie narzuca, ale nie ma tak rzeczowych informacji z nagrania. Dla jednych to nuda.
       

       
      Daft Punk - Human After All przyjemniej się słuchało na dwunastce, a w utworze Robot Rock
      kiedy wchodzi wokal, był bardziej oczywisty niż na 600i, gdzie trzeba było przenieść uwagę na ten aspekt. Za to wszędzie tam gdzie liczy się przestrzeń i barwa, wracałem myślami do sześć-setki.
      Bas prowadzą tak samo fantastycznie. Najnowszy sprzęt z oferty Questyle nie podbił go, a akcent na pierwszy sygnał pomaga w niektórych gatunkach. Czuć ten impakt. Za to 600i troszkę dłużej będzie go wygrywał, z lepszą masą w środku i dłuższym finiszem.
      Słychać że sprzęty wyszły spod ręki Questyle, ale zostały inaczej zestrojone. Mocy zdaje się mają po równo, grają czysto i spójnie. Dość muzykalnie. Takie połączenie obecnej szkoły strojenia urządzeń, z japońską precyzją i delikatną tęsknotom za starym analogowym, ciepłym graniem.

       
      Takich jak nas dwóch to nie ma ani jednego, powiedział trzeci.
       
      Domyślam się czemu dwunastka na ostatnim AVS wywarła tak pozytywne wrażenie. W takich gwarnych warunkach jej sygnatura bardzo pomagała słuchawką. Questyle CMA Twelve to pazur i wyraźniejsza informacja. CMA 600i to dojrzałość i lepsza przestrzenność. Trzeci z braci CMA 400i za to stawia na zabawę. Reszta aspektów brzmienia, opisywanej dziś dwójki, to ta sama klasa. Fajnie, że Questyle ma/miał w ofercie trzy wyróżniające się Combo DAC/AMP, a każde gra w inny charakterze.
       

       

       
      PS.
      Wajcha BIAS - ja nie usłyszałem żadnej różnicy, bez względu w jakiej pozycji była ustawiona.

       
    • By Superata
      Questyle 
       
      Kolejna marka moja naj - wierzę w nią mocno. 
      Dla mnie nowy DAP super a pozostałe rzeczy lekko zaskakują  bardzo pozytywnie  
       

       
      Nowy DAP Jego Eminencja QP  
       

       
      Cały system? Proszę bardzo  
      "Our new product AF-V12, the speaker build-in wireless AMP will be first showed there, with Questyle new flagship lossless player QPM and super source hub SHB2, pairing with Focal speaker Sopra N1. "
      Ja już chce tego spróbować  
      Zdjęcia z Monachium
       

×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy