MP3store MP3store Poznan Posted November 18, 2015 Author MP3store Report Posted November 18, 2015 Niestety przecieka dach i są zacieki, czekam na naprawę usterki od strony administracji budynku i montujemy oświetlenie Trzeba działać, bo te plafony - jeden z cieplą, a drugi z zimną barwą i do tego świetlówka, przypomina bardziej stary szpital niż salon audio. Nowe oświetlenie również będzie już zupełnie inne To mój ulubiony pasaż w Poznaniu Muszę Was odwiedzić kiedyś. Zapraszam do odwiedzin w razie czego Quote
babeo Posted December 29, 2015 Report Posted December 29, 2015 (edited) Przechodziłem obok. Jest nowe oświetlenie, jest jasno Widać czasem lekka krytyka daje małego kopa do działania Edited December 29, 2015 by babeo 1 Quote
fafanculen Posted January 29, 2016 Report Posted January 29, 2016 Zmiany wizualne na plus, ale do klienta dalej stagnacja. 1 Quote
MP3store MP3store Poznan Posted January 29, 2016 Author MP3store Report Posted January 29, 2016 Zmiany wizualne na plus, ale do klienta dalej stagnacja. Staram się jak mogę, ja naprawdę mam spory zakres obowiązków, niedawno była próba włamania na sklep, nie jestem typem wesołka tylko rzeczowo podchodzę do rozmów Myślę że zamiast pisać o tym na forum, to proszę wprost w oczy mówić co się nie podoba w 4 oczy Także zapraszam na sklep Quote
WojtekC Posted January 29, 2016 Report Posted January 29, 2016 Z tego co wiem obsługa sklepu zaproponowała najlepszy termin dla komfortowego odsłuchu. Nie na zasadzie przyjdź o 14:00 bo teraz mi się nie chce tylko najpierw była normalna rozmowa. Nie mamy załóg kilku osobowych na sklepach. Wszystko robimy sami. Bardzo często i w Łodzi określam czas kiedy najlepiej przyjść na odsłuch. Nawet więcej jeśli chcesz kupić raz a dobrze mieć maksymalny komfort wyboru musisz to zrozumieć i najlepiej zadzwoń dzień lub dwa wcześniej. Nie będziesz żałował. 2 Quote
fafanculen Posted January 29, 2016 Report Posted January 29, 2016 Wszystko rozumiem. Zgadzam się, że natłok pracy oraz chęć jak najlepszej obsługi klienta powoduje, że lepiej umówić się na inną godzinę. Nie da się przeskoczyć wszystkiego. Najpierw trzeba skończyć to co się zaczęło, i gdy nie ma się czasu, zaproponować inny termin bądź godzinę odsłuchu. Tu pełna wyrozumiałość. Masz rację Wojtku, że lepiej jest się umówić, czy to telefonicznie, czy osobiście. Jako, że byłem obok, i wpadłem (nie byłem też przygotowany, bo zapomniałem wziąć swój sprzęt), to trochę wymusiłem sytuację, więc rozumiem sprzedawcę. Sam osobiście pracuje w obsłudze klienta, więc komfort i satysfakcja music być. Nie jednokrotnie proponowałem inny termin, z tego względu, że góra nade mną stała, i musieliśmy skończyć to co zaczęliśmy. 1 Quote
WojtekC Posted January 30, 2016 Report Posted January 30, 2016 To o co hałas? Przyszedłeś bez sprzętu więc i tak nie mogłeś odsłuchać, sprzedawca zaproponował ci inny termin - ten sam dzień inna godzina, jak dla mnie nadal ok. To o co chodzi? Pogubiłem się. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.