Jump to content
Oferta specjalna MP3Store.pl - Słuchawki dokanałowe i akcesoria KINERA, QUEEN OF AUDIO i CELEST nawet do 25% taniej! ×

Sugestie co do wyglądu sklepu Poznań


Recommended Posts

  • MP3store

 

Niestety przecieka dach i są zacieki, czekam na naprawę usterki od strony administracji budynku i montujemy oświetlenie

 

Trzeba działać, bo te plafony - jeden z cieplą, a drugi z zimną barwą i do tego świetlówka, przypomina bardziej stary szpital niż salon audio.

 

Nowe oświetlenie również będzie już zupełnie inne :)

To mój ulubiony pasaż w Poznaniu :) Muszę Was odwiedzić kiedyś.

 

Zapraszam do odwiedzin w razie czego :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • MP3store

Zmiany wizualne na plus, ale do klienta dalej stagnacja.

 

Staram się jak mogę, ja naprawdę mam spory zakres obowiązków, niedawno była próba włamania na sklep, nie jestem typem wesołka tylko rzeczowo podchodzę do rozmów

 

Myślę że zamiast pisać o tym na forum, to proszę wprost w oczy mówić co się nie podoba w 4 oczy :)

 

Także zapraszam na sklep :)

Link to comment
Share on other sites

Z tego co wiem obsługa sklepu zaproponowała najlepszy termin dla komfortowego odsłuchu. Nie na zasadzie przyjdź o 14:00 bo teraz mi się nie chce tylko najpierw była normalna rozmowa. Nie mamy załóg kilku osobowych na sklepach. Wszystko robimy sami. Bardzo często i w Łodzi określam czas kiedy najlepiej przyjść na odsłuch. Nawet więcej jeśli chcesz kupić raz a dobrze mieć maksymalny komfort wyboru musisz to zrozumieć i najlepiej zadzwoń dzień lub dwa wcześniej. Nie będziesz żałował.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Wszystko rozumiem. Zgadzam się, że natłok pracy oraz chęć jak najlepszej obsługi klienta powoduje, że lepiej umówić się na inną godzinę. Nie da się przeskoczyć wszystkiego. Najpierw trzeba skończyć to co się zaczęło, i gdy nie ma się czasu, zaproponować inny termin bądź godzinę odsłuchu. Tu pełna wyrozumiałość.

 

Masz rację Wojtku, że lepiej jest się umówić, czy to telefonicznie, czy osobiście. Jako, że byłem obok, i wpadłem (nie byłem też przygotowany, bo zapomniałem wziąć swój sprzęt), to trochę wymusiłem sytuację, więc rozumiem sprzedawcę.

 

Sam osobiście pracuje w obsłudze klienta, więc komfort i satysfakcja music być. Nie jednokrotnie proponowałem inny termin, z tego względu, że góra nade mną stała, i musieliśmy skończyć to co zaczęliśmy.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To o co hałas? Przyszedłeś bez sprzętu więc i tak nie mogłeś odsłuchać, sprzedawca zaproponował ci inny termin - ten sam dzień inna godzina, jak dla mnie nadal ok. To o co chodzi? Pogubiłem się.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy