Skocz do zawartości

SHURE 215 - gwarancja


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was, mam pytanie odnośnie tego czy miał ktoś podobny problem do mnie.

Z 3 lata temu, zakupiłem słuchawki douszne SHURE 215. Wychwalane ponad niebiosa.

Przeskoczyłem z firmy Sennheiser, ze względu na fakt, że drażniły mnie ciągłe problemy z kablem, powiedziano mi, że w 215, nie ma możliwości by był taki problem.

Po roku użytkowania (dość długo, jak na słuchawki douszne które posiadałem), zaczęło mi przerywać w kanałach, oczywiście oddałem je na gwarancji do jedynego w Polsce serwisu zajmującego się SHURE'm - PolSound w Łomiankach.

Wymieniono mi kabel, ale niestety po około półtora miesiąca (już nie roku), kabel znowu poszedł w tym samym miejscu. Pragnę zaznaczyć, że dbałem o nie, nie szarpałem ich, pełna kulturka - jednak 370 zł. kosztowały. Znowu je odesłałem, ale jedynie jaką informację dostałem to

" witam,

dotarły , koszt nowego kabla 150,- pln brutto
prosze o akceptację

pozdrawiam

Artur Młotek"


Dla mnie osobiście śmiech na sali, czy miał ktoś podobnie? Można coś zrobić z tym faktem, czy po prostu powkur*iać się trochę, a po ochłonięciu, wybulić 150 zł. na kabel, który i tak niebawem się zepsuje?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności