Skocz do zawartości

Wiedźmin 3 Dziki Gon


Spawn

Rekomendowane odpowiedzi

Gra jest bardzo udana, co mówię jako średnia entuzjastka gier komputerowych. Świetnie wyrysowane detale, bardzo dobra perspektywa. Nie dziwi fakt, ile osób i w jak długim czasie musiało nad tym projektem siedzieć. Grę miałam już w dniu premiery, ktoś mi się pięknie zrewanżował za przysługę. Chciałam ją tylko uruchomić i przejrzeć, ale wciągnęło mnie na kilka godzin. Mniej w tym było grania, więcej podziwiania, choć w sumie już po zwiastunie było wiadomo, że będzie dobrze. Cieszy fakt, że mamy co pokazywać na międzynarodowym rynku gier komputerowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna fajna informacja dotycząca dodatku - jest możliwość zakupienia wersji pudełkowej z dwiema taliami Gwinta (Scoia'taeli potwory) w komplecie. Przy tym wszystkim szkoda tylko, że "Królestwa północy" i "Nilfgaard" były dodawane tylko do wersji kolekcjonerskiej na Xbox One <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy patch 17 GB to nadal patch czy jednak gra napisana w połowie od nowa? :)

 

Właściwie można powiedzieć, że z wersją 1.10 W3 to już finalna, skończona gra. Szkoda, że od razu tak nie wystartowali. Teraz rozumiem dlaczego niektórzy czekają zanim zaczną grać. Teraz można Wieśka kupić za 50 zł i nie mieć problemów z wydajnością, bugami, misjami niemożliwymi do ukończenia, a za rogiem dodatek. No nic, mój beta test w takim razie nie poszedł na marne, ktoś teraz zacznie grę i będzie miał czystą przyjemność z gry.

 

BTW, dodali dwa sloty na podręczne mikstury/żywność. Całkiem nieźle rozwiązane zarówno na klawiaturze, jak i padzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy patch 17 GB to nadal patch czy jednak gra napisana w połowie od nowa? :)

 

Właściwie można powiedzieć, że z wersją 1.10 W3 to już finalna, skończona gra. Szkoda, że od razu tak nie wystartowali. Teraz rozumiem dlaczego niektórzy czekają zanim zaczną grać. Teraz można Wieśka kupić za 50 zł i nie mieć problemów z wydajnością, bugami, misjami niemożliwymi do ukończenia, a za rogiem dodatek. No nic, mój beta test w takim razie nie poszedł na marne, ktoś teraz zacznie grę i będzie miał czystą przyjemność z gry.

 

BTW, dodali dwa sloty na podręczne mikstury/żywność. Całkiem nieźle rozwiązane zarówno na klawiaturze, jak i padzie.

Ponoć niektórym zniknęły schematy i i gotowe zestawy rynsztunku wilka, także uwaga :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie rzuciła mi się w oczy poprawiona wydajność i to w dużym stopniu. Wcześniej grałem na Uber bez hairworks w 60 FPS. Z Uber włosami spadało do 46-52 FPS, teraz na łatce 1.10 trzyma stabilne 60 FPS z hairworks na maksymalnych ustawieniach. No dobra w lesie jednak spada i tak do 50-58 FPS z hairworks.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie dobrze, że padło mi GPU dzisiaj w nocy xD Save zapisany, ledwo 12 poziom, więc będę mógł wznowić grę po włożeniu nowej grafy już na 1.10 (a nie 1.08) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damix: W sumie ciekawa sprawa. U mnie GTX970 (1500 MHz, 7400 MHz) i i5-4690k (4,8 GHz), a nie wszędzie mam 60 fpsów na UBER.

 

Sprawdź wieś Stegny, u mnie klatki spadają tam znacznie, 10-15 w dół - na 1.10 także. Z Hairworks bez wygładzania jest lepiej, ale w mieście także spada poniżej 60 fpsów. No i efekt na tyle słaby, że nadal nie warto tracić klatek.

 

U mnie ustawienia większość uber, ale cienie i roślinność jeden stopień niżej. Roślinność na maks powoduje spadek do 10 FPSów.

 

Jak ustawiasz postprocessy? Mam wszystko włączone, jedynie ambient occlusion na SSAO (środkowa pozycja).

 

Edit: W sumie nieważne. Zapomniałem, że gram na 2560x1080... ;)

Edytowane przez maciux
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damix: Ach, no tak - zapomniałem, że u Ciebie nie FullHD, więc rzeczywiście zdecydowanie lepiej z hairworks.

 

U mnie po przejściu z 1920 ->2560 też zaliczyłem spadek wydajności, jednak wyraźnie trudniejsza rozdzielczość. Jednak po OC 60 fps utrzymuje się przez większość czasu. Znalazłem jednak kilka punktów - jak ta Stegny lub czasami gdzieś w środku lasu, które wyraźnie męczą grafikę. Nic tam szczególnego nie ma, jakiś błąd graficzny. Kusi mnie przejście na monitor 1440p (raczej też 21:9) dla obszaru roboczego, ale wtedy do gier już trzeba by myśleć o GTX980 lub 980ti, żeby mieć wszystkie fajerwerki, a kasa już sroga.

 

Widoczność roślinności chyba ma największy wpływ na wydajność, pomijając HairWorks. Jednak ogólnie różnica w grafice pomiędzy uber a wysokie nie jest duża - czasami trudno odróżnić czy to maks czy nie :)

 

crysis94: Masz Y50? i5 czy i7? Zgaduję, że starsza wersja z GTX860, bo na GTX960 na średnich jest 30-50 FPSów. W sumie niskie/średnie z wyłączonymi postprocess nadal wyglądają bardzo dobrze na 15,6" w FullHD :) Dziwnie skalowana jest ta gra.

Edytowane przez maciux
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój Morrowind (HD) i HoMM3 i tak latają na full detalach :F

Poza tym pykam tylko w WoTa i ESO, gdzie również problemów nie ma, dla jednego Wieśka wydziwiać nie będę ;)


Ewentualnie jak kiedyś nie pójdzie mi coś na czym będzie mi bardzo zależeć to wywalę napęd i walnę 2. grafikę :F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności