Jump to content

AIM SC808 - z czym to się je?


Recommended Posts

Ok, dzięki za sprostowanie.

Jaki jeszcze słaby wzmak mógłby pod nie pod pasować?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mając chwilę czasu szarpnąłem za pióro i co nieco nagryzmoliłem   https://muzostajnia.wordpress.com/2015/05/05/aim-sc808-z-czym-to-sie-je/   Zapowiadam mały update na dniach, człowiek w gorącej w

AIM SC808 (fabryczny) vs AIM SC808 + 2x Burson V5 + 2x OPA301b Bardzo byłem ciekaw, co te opki potrafią, więc na warsztat dzięki koledze @bleck55 trafiła do mnie karta SC808 z mega opkami. Tym s

Ze wzoru na dzielnik napięcia. Albo prościej można na jakiejś stronie, np. tutaj - http://www.raltron.com/cust/tools/voltage_divider.asp Za pomocą generatora funkcyjnego albo karty dźwiękowej (na przy

Posted Images

No to ciekawe, bo ja większych zmian z ZENkiem, ale na DT990 600Ohm nie zauważyłem. Niestety zgubiłem jednego opka, którego otrzymałem z AIMem i nie mogę sprawdzić zmian na SHP9500.

 

Litery wytrawiane laserowo z LG G2

Link to post
Share on other sites

A ja przed chwilą podłączyłem sobie znowu shp 9500 pod AIMA i rzeczywiście fajnie ze sobą się zgrywają. Tylko ja mam AIMA stock.

 

Teraz się zastanawiam czy skorzystać z promocji mp3store i poznać beyery, czy może odkładać na x2. :blink:

A które beyery są w promocji? Jaki dźwięk lubisz? Jak dość jasno (mniej niż SHP9500) to niedługo (w sensie za miesiąc, bo pady muszę jeszcze zamówić) powinny się pojawić moje DIY w atrakcyjnej cenie (względem dźwięku jaki oferują)

 

No to ciekawe, bo ja większych zmian z ZENkiem, ale na DT990 600Ohm nie zauważyłem. Niestety zgubiłem jednego opka, którego otrzymałem z AIMem i nie mogę sprawdzić zmian na SHP9500.

 

Litery wytrawiane laserowo z LG G2

Bo ZENek jest w miarę transparentny, co najwyżej mógł basu dodać dla 600 Ohm, przez wyższe napięcie zasilania. Poza tym DT990 to nie są trudne do napędzenia słuchawki - z dynamików to chyba AKG K/Q701 są najtrudniejsze.

 

Link to post
Share on other sites

Ooooo... Veguś wrzucił newsa ;)

 

I żeby nie było - Piotrek w audio "siedzi", zna się na tym, dla mnie jest rzetelną osobą, czego nie powiedziałbym o innych muchomorkach zgwałconych ;)

 

A sama karta? Cóż, kolejny klon.

Edited by Thomm
Link to post
Share on other sites

Ile było tych klonów?

 

 

Pisałem ogólnie.

 

Dla mnie to pierwszy klon AiM808 pojawiający się formalnie na rynku. Ale pewnie inne firmy niedługo pójdą w ślady Powercolora wydając swoje "produkty", sygnowane swoją nazwą ale de facto będące konstrukcją AiM, tyle, że z inną naklejką i w innym opakowaniu :)

 

Ale tak, jak napisał powyżej tybysh: dzięki temu ceny pewnie spadną. I dobrze.

Link to post
Share on other sites

Swoją drogą, Powercolor oferował wcześniej jakiekolwiek dźwiękówki?

 

Pewnie za jakiś czas jakaś bardziej rozpoznawalna marka wyda klon AIMa i się okaże, że będzie dużo droższa i też warta tych pieniędzy ;)

Link to post
Share on other sites

Swoją drogą, Powercolor oferował wcześniej jakiekolwiek dźwiękówki?

 

 

 

 

O ile mnie pamięć nie myli to nie. Na 99,9% nie.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Sterowniki pod Win10 wyszly kilka miesiecy temu. Maja drobne bugi, ale dzialaja.

 

Karta nie posiada line-in. Na glownej karcie masz same wyjscia stereo (rca i duze sluchawkowe) i optyka, a na karcie corce masz wyjscia na dzwiek 7.1 i wejscie na mikrofon.

Link to post
Share on other sites

Wielkie dzięki, na stronach wielu sklepów jest informacja, że karta posiada line in po Jack 3,5mm. W takim razie muszę szukać dalej, jakieś propozycje? Dobre odtwarzanie stereo, co najmniej jedno wyjście cyfrowe i wejście liniowe.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Prosze o porade odnosnie dobrania opampow w celu zlapania najlepszej synergii z Grado RS2i i HD650. Karta poprawiona przez mikolaja, ale generalnie to nie gra, tylko redukuje drobne niedoskonalosci. Pod niewymiennym opampem jest juz stolik wiec nie ma ograniczen.

 

Lista opampow zamknieta, nie planuje dalszych zakupow, ale jest z czego wybierac. Obecny stan posiadania:

2 x lme49720

2 x lm4562na

4 x opa2227p

1 x opa2134pa

1 x muses8820d

2 x njm5532dd

2 x njm4556ad

3 x jrc4580d

 

Pierwotnego brzmienia juz nie pamietam, polecane 2xlme49720 + 2xlm4562 dalo zmiane, mikolaj proponowal 3x opa222p + lm4562, sluchalem jakis czas, ale mimo, ze dalo wiecej szczegolow, to przyciemnilo brzmienie, a teraz chwilowo mam 2x opa2227 => opa2134 => muses8820 i jest ciekawiej i daje wiecej mocy na wyjsciu.

 

Jakies propozycje do hd650 i rs2i?

Link to post
Share on other sites

@Mayster - w pelni zdaje sobie z tego sprawe, ze to zupelni rozne szkoly grania, choc z drugiej strony to nie sa az tak oddalone. RS2i jak na szkole Grado sa dosyc ciemne, a HD650 sa z kolei jasniejsze niz typowe Sennki. Chcialbym dobrac optymalne konfiguracje pod jedne i drugie z tego co mam, zeby uslyszec na co je stac. Nie zapowiada sie, zeby w torze pojawil sie wzmak (dziecko), ew hybryda z podpisu.

 

Jeszcze jedna sprawa to, ze wiem, ze opampy to nie klocki lego i nie ma pelnej dowolnosci w ich obsadzaniu, dlatego prosilbym o rade, ktore z nich lepiej sprawdza sie jako bufory kanalow, a ktore jako stopien koncowy i wzmocnienie sluchawkowe. Slyszalem, ze z tych niepopularnych 5532 mimo szumow maja niesamowity stosunek jakosci do ceny, a 4556 maja niezle wzmocnienie pod katem wysokoohmowych sluchawek.

Link to post
Share on other sites

@Mayster - w pelni zdaje sobie z tego sprawe, ze to zupelni rozne szkoly grania, choc z drugiej strony to nie sa az tak oddalone. RS2i jak na szkole Grado sa dosyc ciemne, a HD650 sa z kolei jasniejsze niz typowe Sennki. Chcialbym dobrac optymalne konfiguracje pod jedne i drugie z tego co mam, zeby uslyszec na co je stac. Nie zapowiada sie, zeby w torze pojawil sie wzmak (dziecko), ew hybryda z podpisu.

 

Jeszcze jedna sprawa to, ze wiem, ze opampy to nie klocki lego i nie ma pelnej dowolnosci w ich obsadzaniu, dlatego prosilbym o rade, ktore z nich lepiej sprawdza sie jako bufory kanalow, a ktore jako stopien koncowy i wzmocnienie sluchawkowe. Slyszalem, ze z tych niepopularnych 5532 mimo szumow maja niesamowity stosunek jakosci do ceny, a 4556 maja niezle wzmocnienie pod katem wysokoohmowych sluchawek.

 

D650 jaśniejsze, niż typowe Senki? :huh:

Link to post
Share on other sites

No ja tam nie czuje jakiegos megabasu. Przy moich JVC brzmia jak bezbasie... :D

 

Dobra, ale nie czepiajac sie - jakies propozycje zeby wyciagnac z nich jak najwiecej? O ewentualnym kreceniu korektorem moge pomyslec pozniej jesli mi cos nie podpasuje w propozycjach.

Link to post
Share on other sites

Dzieki za sugestie (a wlasciwie czepianie sie do mojego okreslenia i brak odpowiedzi). Zostaje potestowac samemu liczac, ze nic nie usmaze.

Edited by sn4ke
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy