Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Tidal


all999

Rekomendowane odpowiedzi

18 minut temu, jacmiszcz92 napisał:

Nie, ten błąd to nie była oficjalna promocja tylko ludzka pomyłka. Ale co ja tam będę tłumaczył komuś kto nigdy nie prowadził własnego biznesu ¯\_(ツ)_/¯

Pomyłka była, ale to, jak od dziś kombinują odzyskać kasę, a de facto zarobić więcej, to jest januszostwo co najmniej do kwadratu. Zero honoru i przyjęcia na klatę własnego błędu. Tym bardziej, że kosztowało ich to co najwyżej tyle, ile wyszedł podatek od sprzedaży usługi, a resztą kasy obracali ponad miesiąc. No chyba nie powiesz mi, że błąd zauważyli dzisiaj? :) Nie, zauważyli go w mniej niż dobę po popełnieniu, tylko stwierdzili, że sobie poobracają pieniędzmi. Taka darmowa pożyczka od klientów. Budżet się podreperował, to możemy kasę oddać. I to oczywiście nie jest januszostwo. :lol:

 

P.S. biznes, odliczając przerwy na zawieszenie, prowadzę 8 lat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, majkel napisał:

Nie, powołuję się na swoje własne myślenie i decyzje. Miałem sobie zanabyć YT, bo lubię ten serwis i dobrze mi gra przez Firefoksa. 

Czyli pisanie dla pisania i opieranie się o własne podejrzenia i 20 zł które im przesłałeś. Nie żeby Tidal nie publikował kwartalnych raportów finansowych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Palpatine napisał:

Czyli pisanie dla pisania i opieranie się o własne podejrzenia i 20 zł które im przesłałeś. Nie żeby Tidal nie publikował kwartalnych raportów finansowych ;)

Tylko, że te raporty nie dają żadnych informacji na temat tego, o czym ja piszę. Czy w tych raportach jest napisane, ile zarobili na tej promocji? Czy jest tam napisane, ile przybyło od tego kont użytkowników? Czy pochwalili się, ile wyszła nadpłata wynikająca z doklikania kolejnych okresów promocji, jakich ma nie być? Czy napisali, czemu przetrzymywali nadpłaty przez miesiąc i zamierzają to robić jeszcze kolejny? Czy zwrócą z odsetkami ustawowymi? Itd. itp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, jacmiszcz92 napisał:

Nie, ten błąd to nie była oficjalna promocja tylko ludzka pomyłka. Ale co ja tam będę tłumaczył komuś kto nigdy nie prowadził własnego biznesu ¯\_(ツ)_/¯

Czytanie ze zrozumieniem: ja mam Tidala za darmo/1 zł od kilku lat, a akurat ta promocja pojawiła się dwa miesiące temu. Więc jakoś im się opłacała tego typu promocja przez ten czas. A jeśli chodzi o tą promocję, to zawiniła firma, nie użytkownicy, więc nie wiem czemu mam się czuć winny?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Jot R napisał:

Czytanie ze zrozumieniem: ja mam Tidala za darmo/1 zł od kilku lat, a akurat ta promocja pojawiła się dwa miesiące temu. Więc jakoś im się opłacała tego typu promocja przez ten czas. A jeśli chodzi o tą promocję, to zawiniła firma, nie użytkownicy, więc nie wiem czemu mam się czuć winny?

No ja widzę, że niektórzy mają problem zrozumieć, że kolejny klient za złotówkę przy praktycznie żadnym koszcie jego obsługi to wciąż zysk. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, majkel napisał:

No ja widzę, że niektórzy mają problem zrozumieć, że kolejny klient za złotówkę przy praktycznie żadnym koszcie jego obsługi to wciąż zysk. :) 

No ja widzę, że niektórzy mają problem zrozumieć, że kolejny klient za złotówkę nie pokrywa kosztów swojej obsługi jeżeli korzysta z usługi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, macio232 napisał:

No ja widzę, że niektórzy mają problem zrozumieć, że kolejny klient za złotówkę nie pokrywa kosztów swojej obsługi jeżeli korzysta z usługi. :)

Ja śmiem twierdzić, że jest inaczej. Przedstaw realne dane na temat kosztów miesięcznych Tidala w rozłożeniu na jednego klienta. Zresztą ten koszt niech pokrywają głównie dalej Ci, których dzisiaj dopadł syndrom sztokholmski, że oni jechali po 40zł za miesiąc, a inni po złotówce, i teraz wyzywają osoby dbające o budżet od januszy. Są chętni płacić i jest chętny zarobić - pełna symbioza. Reszta to koszt marketingu, który przynajmniej według nim się zajmujących, zwraca się zawsze i to z nawiązką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

47 minut temu, majkel napisał:

 Przedstaw realne dane na temat kosztów miesięcznych Tidala w rozłożeniu na jednego klienta. 

Śmiem twierdzić, ze te "20 zeta" nie dźwignie finansowo spółkę, do której należy marka Tidal. W raportach finansowych za 2019 byli głęboko pod kreską. Trzeba poczekać jak zamkną finansowo rok 2020 a raczej wątpliwe czy coś się poprawi.

Edytowane przez dj1978
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na amerykańskich podatkach, ale firmy streamingowe chyba nie koniecznie chcą wykazać jakiś dochód. Tutaj przykład Spotify, który przy kilkadziesiąt razy większej ilości użytkowników ciągle jest na minusie

https://rms.pl/aktualnosci/sprzet/3271-spotify-wyniki-finansowe-na-koniec-2019-i-znow-straty

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, majkel napisał:

Ja śmiem twierdzić, że jest inaczej. Przedstaw realne dane na temat kosztów miesięcznych Tidala w rozłożeniu na jednego klienta. Zresztą ten koszt niech pokrywają głównie dalej Ci, których dzisiaj dopadł syndrom sztokholmski, że oni jechali po 40zł za miesiąc, a inni po złotówce, i teraz wyzywają osoby dbające o budżet od januszy. Są chętni płacić i jest chętny zarobić - pełna symbioza. Reszta to koszt marketingu, który przynajmniej według nim się zajmujących, zwraca się zawsze i to z nawiązką.

Udało mi się znaleźć porządne dane tylko dla Spotify, ale myślę że dla Tidala wygląda to podobnie. Miesięczny koszt na usera (licząc wszystkich, nie tylko tych płacących), za jeden serwis, który steruje przepływem requestów (Pub/Sub) wychodzi koło 3gr. Jak do tego doliczyć storage i utrzymanie maszyn, które na te requesty odpowiadają, dasz zarobić operatorowi karty i zapłacisz podatek, to złotówka może brakować. Nie wiem też jak jest rozwiązana kwestia licencji, mają ryczałty? Nawet jeżeli, to wraz ze wzrostem bazy użytkowników umowy są pewnie renegocjowane.

Ja nie wyzywam od Januszy i szanuję świętość umowy między usługodawcą a klientem, na którą oboje się zgadzają. Nie mogę się jednak zgodzić, że koszty prowadzenia platformy streamingowej nie rosną wraz ze zwiększaniem bazy klientów.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Takie straty mieli na tych prawie darmowych subskrypcjach, że aż serwery trzeba było wyłączyć 😜

Ja nawet przez przeglądarkę nie mogę się zalogować.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiało się schrzanić akurat jak wyszedłem na zewnątrz... Poprzednio odsłuchane utwory były zkeszowane i dało się odtworzyć, ale wyszukiwarka w ogóle nie działała. Po przeinstalowaniu też nie mogłem się zalogować. Jednak dobrze że spotifaj ma opcję free do awaryjnego użytku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy mając "rodzinnego" Tidala, korzystacie z niego zarówno na telefonie jak i na DAPie ? Na to samo konto. Oczywiście nie jednocześnie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i to już śmieszne. Płyta Saxon - Inspirations. Same covery. Dostępne do słuchania tylko trzy. To po co ta płyta jest dostępna w Tidalu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Lord Rayden napisał:

No i to już śmieszne. Płyta Saxon - Inspirations. Same covery. Dostępne do słuchania tylko trzy. To po co ta płyta jest dostępna w Tidalu ?

Na dole pod listą utworów masz datę wydania: 19.03 czyli już zaraz- w najblizszy piatek. A te trzy numery to zajawka na smak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Lucky-Luke napisał:

Na dole pod listą utworów masz datę wydania: 19.03 czyli już zaraz- w najblizszy piatek. A te trzy numery to zajawka na smak. 

A to dzięki ! Czyli jest szansa na całość !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, vonBaron napisał:

Czy Tidal się popsuł? Słyszę dziwne trzaski, szmery w nagraniach które dobrze znam i wcześniej ich nie słyszałem. Problem występuję na stacjonarce i DAPie...

Nie zauważyłem takich "efektów", a słucham już dobrej godziny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, vonBaron napisał:

Czy Tidal się popsuł? Słyszę dziwne trzaski, szmery w nagraniach które dobrze znam i wcześniej ich nie słyszałem. Problem występuję na stacjonarce i DAPie...

Od jakiegoś czasu co który utwór nagle zaczyna trzeszczeć. Pauza i wznowienie to naprawia. Aplikacja na Łindołz i wasapi exclusive.

Poza tym przy dłuższych odsłuchach gubi utwór w 2/3 (nie buforuje i się zatrzymuje). Kolejny utwór odtwarza normalnie. Powrót do poprzedniego znów generuje problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności