Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

BigMaras


bigmaras

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety mimo szczerych chęci nie mogę polecić zakupów. Do sprzętu i czasu wysyłki nie mam zastrzeżeń. Problem pojawia się przy realizacji zwrotów lub reklamacji. Nagle Pan przestaje być miły i pomocny ,a w akcie desperacji rzuca banem na allegro.Powód ? Regulaminowy zwrot nieużywanego produktu w terminie 14 dni, słabo... 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam to, co wyżej kolega @tomciopaluch napisał, wszystko jest fajnie i pięknie do momentu zwrotu lub reklamacji, typowe cwaniackie zagranie, czyli - płać i spier..laj. Niektórzy sprzedawcy zapomnieli, że też kiedyś kupowali sprzęt i robili zwroty lub zamiany, bo np. dany sprzęt nie sprostał ich oczekiwaniom, jest to normalne zachowanie wśród osób interesujących się tematyką audio i nie tylko, więc trzeba to wziąć pod uwagę i liczyć się z faktem, że raz na jakiś czas będzie się tak działo.

 

Zrozumiałbym takie zachowanie sprzedawcy, gdyby sprzęt wracał brudny lub nosił jakieś inne ślady użytkowania, ale nie wtedy, gdy wraca do sprzedawcy praktycznie w nienaruszonym stanie. 

 

No coż, jak widać na załączonym obrazku, są ludzie i ludzie, jedni sprzedawcy dbają o klienta, bo wiedzą, że to procentuje na przyszłość, a inni żyją jeszcze komuną i nie mają pojęcia, jak ten model biznesowy działa, ale wszystko do czasu. ;)

 

Edytowane przez neonlight
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, tomciopaluch napisał:

Niestety mimo szczerych chęci nie mogę polecić zakupów. Do sprzętu i czasu wysyłki nie mam zastrzeżeń. Problem pojawia się przy realizacji zwrotów lub reklamacji. Nagle Pan przestaje być miły i pomocny ,a w akcie desperacji rzuca banem na allegro.Powód ? Regulaminowy zwrot nieużywanego produktu w terminie 14 dni, słabo... 

 

Świeżutkie konto założone w celu rzucenia dziwną historią. Podaj nick allegro albo chociaż numer transakcji to na pewno się ustosunkuje bardzo szybko. Do tej pory wszystkie tego typu komentarze miały zupełnie inne potwierdzenie w faktach i podejrzewam, że i tym razem tak jest. 

 

Godzinę temu, neonlight napisał:

Potwierdzam to, co wyżej kolega @tomciopaluch napisał, wszystko jest fajnie i pięknie do momentu zwrotu lub reklamacji, typowe cwaniackie zagranie, czyli - płać i spier..laj. Niektórzy sprzedawcy zapomnieli, że też kiedyś kupowali sprzęt i robili zwroty lub zamiany, bo np. dany sprzęt nie sprostał ich oczekiwaniom, jest to normalne zachowanie wśród osób interesujących się tematyką audio i nie tylko, więc trzeba to wziąć pod uwagę i liczyć się z faktem, że raz na jakiś czas będzie się tak działo.

 

Zrozumiałbym takie zachowanie sprzedawcy, gdyby sprzęt wracał brudny lub nosił jakieś inne ślady użytkowania, ale nie wtedy, gdy wraca do sprzedawcy praktycznie w nienaruszonym stanie. 

 

No coż, jak widać na załączonym obrazku, są ludzie i ludzie, jedni sprzedawcy dbają o klienta, bo wiedzą, że to procentuje na przyszłość, a inni żyją jeszcze komuną i nie mają pojęcia, jak ten model biznesowy działa, ale wszystko do czasu. ;)

 

 

Podaj informacje kiedy miałeś problem ze zwrotem u mnie w przeciwnym razie Twój komentarz będzie delikatnie mówiąc mało wiarygodny.

  • Like 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@neonlight

Zakup XD-05 Plus dnia 26 marca o godz. 5:28

Zgłoszenie zwrotu 10.04 o godz. 23: 55 - tak na ostatnią chwilę 🤣

Odsyłka za kolejne 14 dni czyli 24.04 (piątek)

Dostarczona do nas 27.04 (poniedziałek)

Zwrot pełnej wpłaty 03.05 po 6 dniach

 

Wrzucać screeny Dareczku/Krzyśku jak wolisz?

Edytowane przez bigmaras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i czego to niby ma dowodzić, że wywiązałem się z umowy w wyznaczonym ustawowo terminie?! Natomiast ty spóźniłeś się ze zwrotem pieniędzy - przyganiał kocioł garnkowi. W dalszym ciągu nie zmienia to faktu, że dajesz bany na Allegro po ustawowym zwrocie konsumenckim, tak jak ktoś już pisał, strzelasz sobie w kolano, bo ja już nic od Ciebie nie kupię, nigdy, ani pewnie Ci, których poblokowałeś. Zobaczysz, że konkurencja wyrośnie, jak grzyby po deszczu i będziesz się prosił o klientów, ale to z czasem, jak już wszystkich zablokujesz na swoim koncie, wspomnisz jeszcze moje słowa. :D

Edytowane przez neonlight
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, neonlight napisał:

No i czego to niby ma dowodzić, że wywiązałem się z umowy w wyznaczonym ustawowo terminie?! Natomiast ty spóźniłeś się ze zwrotem pieniędzy. W dalszym ciągu nie zmienia to faktu, że dajesz bany na Allegro po ustawowym zwrocie konsumenckim, tak jak ktoś już pisał, strzelasz sobie w kolano, bo ja już nic od Ciebie nie kupię, nigdy, ani pewnie Ci, których poblokowałeś. Zobaczysz, że konkurencja wyrośnie, jak grzyby po deszczu i będziesz się prosił o klientów, ale to z czasem, jak już wszystkich zablokujesz na swoim koncie, wspomnisz jeszcze moje słowa. :D

 

Otrzyj łzy. Bana dostałeś w 27 sklepach i 3 strefach marek nie za sam zwrot a za głupie ataki w stosunku do mnie - tylko i wyłącznie. Zwrot otrzymałeś po 6 dniach (4 roboczych). Mogłem za ślady miesięcznego użytkowania obniżyć zwrot o 50% ale tego nie zrobiłem. Użytkowałeś sprzęt miesiąc, zwróciłeś aby kupić taniej używany, ok, życie. Gdybyś poprosił, spakował bym i wysłał na odsłuch jak każdemu innemu forumowiczowi. Niestety nigdy się już nie przekonasz jak to jest. Po prostu jak kilku innych VIPów nie możesz odnaleźć się w świecie i zdecydowanie zakupy na odległość nie są dla Ciebie. Nie mniej jednak jak widzisz w internecie nic nie ginie i prawda wychodzi na jaw zawsze. Tak jak przypuszczałem nie było najmniejszego problemu ze zwrotem, dostałeś pełną kwotę bez upominania czy o dziwo bez nawet założonej dyskusji po 4, słownie czterech dniach roboczych. Nigdy nie składałeś reklamacji na towar a zarzuciłeś także problem w tej kwestii. Reasumując zastanów się dwa razy przed generowaniem tego typu postów w przypadku innych sklepów bo za wiele miejsc do zakupów Ci nie zostanie.

 

Twoja wiarygodność po powyższym wpisie delikatnie mówiąc legła w gruzach ;)

 

10 godzin temu, neonlight napisał:

...wszystko jest fajnie i pięknie do momentu zwrotu lub reklamacji, typowe cwaniackie zagranie, czyli - płać i spier..laj. Niektórzy sprzedawcy zapomnieli, że też kiedyś kupowali sprzęt i robili zwroty lub zamiany, bo np. dany sprzęt nie sprostał ich oczekiwaniom, jest to normalne zachowanie wśród osób interesujących się tematyką audio i nie tylko, więc trzeba to wziąć pod uwagę i liczyć się z faktem, że raz na jakiś czas będzie się tak działo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, bigmaras napisał:

 

Otrzyj łzy. Bana dostałeś w 27 sklepach i 3 strefach marek nie za sam zwrot a za głupie ataki w stosunku do mnie - tylko i wyłącznie. Zwrot otrzymałeś po 6 dniach (4 roboczych). Mogłem za ślady miesięcznego użytkowania obniżyć zwrot o 50% ale tego nie zrobiłem. Użytkowałeś sprzęt miesiąc, zwróciłeś aby kupić taniej używany, ok, życie. Gdybyś poprosił, spakował bym i wysłał na odsłuch jak każdemu innemu forumowiczowi. Niestety nigdy się już nie przekonasz jak to jest. Po prostu jak kilku innych VIPów nie możesz odnaleźć się w świecie i zdecydowanie zakupy na odległość nie są dla Ciebie. Nie mniej jednak jak widzisz w internecie nic nie ginie i prawda wychodzi na jaw zawsze. Tak jak przypuszczałem nie było najmniejszego problemu ze zwrotem, dostałeś pełną kwotę bez upominania czy o dziwo bez nawet założonej dyskusji po 4, słownie czterech dniach roboczych. Nigdy nie składałeś reklamacji na towar a zarzuciłeś także problem w tej kwestii. Reasumując zastanów się dwa razy przed generowaniem tego typu postów w przypadku innych sklepów bo za wiele miejsc do zakupów Ci nie zostanie.

 

Twoja wiarygodność po powyższym wpisie delikatnie mówiąc legła w gruzach ;)

Po pierwsze, w jakich 27 sklepach, skoro wszędzie mogę robić zakupy i u nikogo nie mam bana, oprócz twojego sklepu? :) Po drugie, o jakich śladach użytkowania piszesz, sprzęt wrócił do ciebie w stanie nienaruszonym, z naklejką firmową na wyświetlaczu, bez kurzu, ani śladów palców, słowem - stan fabryczny, więc niby z jakiego tytułu miałbyś prawo do obniżenia o 50% wartości? :) 

 

Oczywiście, że stricte ze zwrotem nie było problemu, natomiast problem wystąpił w momencie, w którym dałeś mi bana za 14 dniowy ustawowy zwrot i tego dotyczył mój post. Natomiast odnośnie reklamacji, z tego co pamiętam, był również problem poruszany na forum, więc nie jesteś bez skazy, tak jak to próbujesz nam przedstawić.

 

Żyjemy w czasach zakupów na odległość, a więc bez możliwości sprawdzenia towaru na miejscu, dlatego kupujący korzysta z możliwości przetestowania go w domu, ma do tego pełne prawo. A to, że sprzedawcy się to nie podoba, no to już jego problem i w takim wypadku, polecam zamknąć biznesik w sieci i działać stacjonarnie, będzie łatwiej i dla ciebie, i dla "Vip'ów". :D

 

Edit.

Tak a'propos..

"Nieuzasadniona odmowa sprzedaży oferowanego towaru może być niezgodna z prawem (art.135. Kodeksu wykroczeń)."

Edytowane przez neonlight
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, neonlight napisał:

Po pierwsze, w jakich 27 sklepach, skoro wszędzie mogę robić zakupy i u nikogo nie mam bana, oprócz twojego sklepu? :)

 

Bo ja mam albo sam albo w spółkach 27 sklepów i 3 strefy marek 🤣

 

2 minuty temu, neonlight napisał:

Oczywiście, że stricte ze zwrotem nie było problemu, natomiast problem wystąpił w momencie, w którym dałeś mi bana za 14 dniowy ustawowy zwrot i tego dotyczył mój post.

 

Nie dostałeś bana za zwrot, pisałem już, zatem czytaj ze zrozumieniem.

 

3 minuty temu, neonlight napisał:

Natomiast odnośnie reklamacji, z tego co pamiętam, był również problem poruszany na forum, więc nie jesteś bez skazy, tak jak to próbujesz nam przedstawić.

 

Nigdy nie reklamowałeś u mnie towaru. Jeżeli tak było, proszę wklej cokolwiek, nawet z moimi pełnymi danymi. W przeciwnym razie pogrążysz się jeszcze głębiej.

 

4 minuty temu, neonlight napisał:

Żyjemy w czasach zakupów na odległość, a więc bez możliwości sprawdzenia towaru na miejscu, dlatego kupujący korzysta z możliwości przetestowania go w domu, ma do tego pełne prawo.

 

Nigdy Twoje prawo do zwrotu nie zostało podważone ani nie musiałeś się upominać o zwrot. Nie było dyskusji na ten temat ani wymiany mailowej. Po czterech dniach roboczych allegro zwróciło pieniądze na Twoje konto.

 

Rozumiem, że liczyłeś że nie odnajdę transakcji ale niestety, udało mi się i wyszedłeś na kłamczuszka. Nie ma co się mazać, po prostu straciłeś możliwość zakupów taniej niż nawet gdziekolwiek w chinach czy możliwość wypożyczeń. Niech to będzie lekcją pokory na przyszłość aby inne sklepy także nie musiały iść moją drogą także chociaż tyle dobrego z tego będzie, że następnym razem przemyślisz co robisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie za co dostałem bana, jak nie za zwrot? O jakich atakach piszesz, gdzie, przez Allegro, pierwsze słyszę?

Widzę, że masz problem ze zrozumieniem, wiec powtarzam jeszcze raz, nie ja reklamowałem i był problem, tylko użytkownicy tego forum zgłaszali problemy podczas reklamacji. O ile pamiętam, to nawet w tym temacie były wpisy.

 

Ponawiam pytanie, bo standardowo odpowiadasz na te, na które ci wygodnie. :D

 

"Po drugie, o jakich śladach użytkowania piszesz, sprzęt wrócił do ciebie w stanie nienaruszonym, z naklejką firmową na wyświetlaczu, bez kurzu, ani śladów palców, słowem - stan fabryczny, więc niby z jakiego tytułu miałbyś prawo do obniżenia o 50% wartości?"

 

 

Haha.. musiałbyś być idiotą, gdybyś nie mógł odnaleźć informacji o transakcjach, więc żaden wyczyn, nie masz co liczyć na oklaski. :D  Wszystko, co napisałem odnośnie bana za ustawowy zwrot, są prawdą, to tylko twoje wyobrażenie w twoim wyimaginowanym świecie podpowiada ci, że wyszedłem na kłamczuszka. :)

 

Nie bój się, nie masz monopolu na sprzedaż produktów z Chin, jak nie od ciebie, to od kogo innego kupię, albo bezpośrednio, bez różnicy dla mnie. A jeśli chodzi o inne sklepy, to zdziwiłbyś się, jak pomimo zwrotów i wypożyczeń dobrze z nimi żyję. Wystarczy okazać odrobinę wyrozumiałości dla klienta i wszystkim od razu się lepiej układa. Tobie też by się przydała lekcja pokory, może okazywałbyś więcej szacunku dla swoich klientów, zamiast ich skreślać ze startu za to, że skorzystali ze swojego prawa, pamiętaj - dzięki nim masz za co żyć. :)

Edytowane przez neonlight
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbujesz wybrnąć złapany na kłamstwie zatem wklejam i przypominam:

 

20 godzin temu, neonlight napisał:

Potwierdzam to, co wyżej kolega @tomciopaluch napisał, wszystko jest fajnie i pięknie do momentu zwrotu lub reklamacji, typowe cwaniackie zagranie, czyli - płać i spier..laj. 

 

Zakup XD-05 Plus dnia 26 marca o godz. 5:28

Zgłoszenie zwrotu 10.04 o godz. 23: 55

Odsyłka za kolejne 14 dni czyli 24.04 (piątek)

Dostarczona do nas 27.04 (poniedziałek)

Zwrot pełnej wpłaty 03.05 po 6 dniach (4 roboczych)

 

Na czym polega wspomniane cwaniackie zagranie sklepu?

 

Wspominałeś też o problemach z reklamacją gdzie nigdy nic nie reklamowałeś do czego sam się przyznałeś:

 

8 godzin temu, neonlight napisał:

...wiec powtarzam jeszcze raz, nie ja reklamowałem i był problem, tylko użytkownicy tego forum zgłaszali problemy podczas reklamacji. O ile pamiętam, to nawet w tym temacie były wpisy.

 

Tak, były wpisy dwóch użytkowników:

1) Miał honor powiedzieć potem publicznie, że jednak problemu nie było - ale już o tym zapomniałeś

2) Został opisany przeze mnie publicznie tutaj na forum bardzo dokładnie przypadek, niestety autor uciekł z forum.

 

Jeżeli nie zadałeś sobie trudu aby choć chwilę poświęcić na przeczytanie to nie wprowadzaj po prostu innych w błąd. I jak widać zero wiarygodności z Twojej strony. No ale cóż, jak sam sobie nadałeś nicka - "SuperpameR" - to faktycznie wiem skąd się to wzięło...

 

Bana nie dostałeś za zwrot a za publiczne a także w prywatnych wiadomościach do innych użytkowników oczernianie mnie. Nawet kasza musiał usuwać Twoje wypociny w tym wątku ;)

 

Powodzenia w zakupach i obyś więcej na tak zły sklep nie trafił...

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Od lat kupuję u Marka,  po odejściu przed laty z forum kupowałem już nie jako forumowicz z rabatami, tylko normalnie przez Allegro. Ostatnio Monki, Moondrop Nameless, Ibasso IT00, DC01. Przy ibasso AM05 grzecznie zapytałem już o rabat - przed moim powrotem na forum jeszcze, napisałem do niego jako Manu z MuzoStajni, miałem nadzieję, że mnie jeszcze pamięta... Rabat dostałem, zachciało mi się kabla lepszego, zamówiłem przez Allegro satin audio theia, bo taniej niż hybryda7n u konkurencji. Odezwał się i na allegro i mailem do mnie, przed wysyłką, że lepszy będzie do AM05 griffin, dał mi z sam z siebie ładny rabat,  bo to trochę droższy od theii kabel. Otwieram Ci ja dzisiaj paczkę, a tam jeszcze dodatkowe tipsy w gratisie...

Człowiek orkiestra, dobry wujek, nie sprzedawca. A morda mi się śmieje, bo griffina, którego mi doradził słucham od kilku godzin, synergia z AM05 jest WYBITNA, jak obiecywał... Nie dość, że Marek ma tony znakomicie grającego sprzętu w cenach od śmiesznych począwszy, to zna się na tym, co sprzedaje, naprawdę. Chapeau bas, Mistrzu!

P.S. Kiedy zacząłem szukać w tym roku pchełek a potem IEM-ów, tipsów, kabli, nawet nie patrzyłem gdzie indziej, niż u bigmarasa na Allegro. Bo i po co? Wiem, że on g...... nie sprzedaje, tylko to, co jest godne uwagi, w bardzo dobrych cenach, nie nadzieję się na podróbkę, mam następnego dnia w paczkomacie. Czy można chcieć więcej? Dla mnie to jest najlepszy sklep audio w Polsce - z najciekawszymi produktami. Co ja tam będę pieprzył, wszyscy o tym wiecie...

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem Qudelix 5K. Pasuje w pytę do poprzednich zakupów od Marka. IT00 i AM05 (SA Griffin też Marek do nich polecił). Zapłaciłem we wtorek wieczorem, a dziś już cieszę michę kolejnym udanym zakupem, chciałoby się napisać. Not true! Najlepszym! Ukłony i podziękowania! Bierta Qudelix 5K !!! Jeśli jeszcze niemata...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem hurtowym detalistą. W najkrótszym czasie zanabyłem od Marka najwięcej towaru. Człowiek ma "najlepszy towar w mieście" cytując klasyka, chodzi oczywiście o Polandię. Ma też teraz wszystkie moje peeleny zez skarpety. Także jestem bidokiem już niestety. Ale za to qrna w ostrogach! Znaczy, w kablach. Meduza na lewy bosy stopie, chimera na prawy.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności