Skocz do zawartości

BigMaras


bigmaras

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Kolejny zakup u Marka. Tym razem tipsy SpinFit przez allegro. Wczoraj zamówione, dziś po 8 rano odebrałem z paczkomatu. Jeśli robić zakupy to tylko u BigMarasa. Polecam

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kupiłem XDuuo Nano Stiker. Marek jest w wysyłce szybszy od ...Staszka :) . A "Staszek szybki jest !"  Bardzo dziękuję i polecam !

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj otrzymałem od Marka zamówiony kabelek FiiO LC-2.5D. Świetna i bezproblemowa transakcja. Wzór do naśladowania, jeżeli chodzi o obsługę. Polecam serdecznie. Jak zwykle.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Chciałem dzisiaj zamówić xDuoo - TA-03S i okazało się, że jestem na czarnej liście na allegro... Więc podzielę się moimi doświadczeniami (tymi negatywnymi, bo ogólnie było ich więcej i wcześniej były pozytywne) z tym sprzedawcą tutaj.

 

Kupiłem iBasso DX220 - sprzęt dotarł z wadami wizualnymi i dowiedziałem się, że skoro mp3store nie przyjmuje zwrotów z forumowej przedsprzedaży, to i oczywiste, że i BigMaras nie przyjmuje. Wymiana też nie wchodziła w grę oczywiście, bo czemu by wymieniać wadliwy towar. Po paru wiadomościach napisanych we wrogim, nieprzyjemnym tonie (nie z mojej strony), dowiedziałem, że chociaż jakaś tam gwarancja na towar jest.

 

Kupiłem na allegro adapter i przejściówkę iBasso. Niestety iBasso nie współpracowało dobrze z Note 9, więc musiałem towar zwrócić (w stanie oczywiście idealnym, bez śladów używania). BigMaras, wielokrotnie piszący tu o prawach i obowiązkach sprzedawcy i co to ustawy nie mówią, nie wywiązał się z 14 dniowego terminu na zwrot środków. Musiałem 3 krotnie dopraszać się mejlowo, zanim ten zwrot ostatecznie otrzymałem. Za co dostałem bana (co zresztą jest NIELEGALNĄ formą nieuzasadnionej niczym dyskryminacji). Zwrot środków należy dokonać niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia woli. Metalowy adapter to nie towar, który trzeba pieczołowicie sprawdzać - termin "nie później niż 14 dni" został umieszczony w ustawie, żeby ograniczyć ryzyko przedsiębiorców w pewnych sytuacjach, a jest wykorzystywany nagminnie do opóźniania zwrotów za każdą rzecz. Konsument nie płaci do 14 dni po otrzymaniu przedmiotu (terminu, którego i tak BigMaras nie dotrzymał i nie przeprosił), uczciwy sprzedawca też nie powinien tego robić. 

 

Ogólnie moje wrażenia są takie, że jest to wrogi, nieprzyjemny sprzedawca i do tego hipokryta. Kolejny sprzedawca, który wykorzystuje prawo wyłącznie, jako ucieczkę od odpowiedzialności, jednocześnie nie przestrzegając go. 

 

Będę chyba pierwszy na forum, ale NIE POLECAM.

 

Fajnie, że ktoś zajął się sprowadzaniem towaru wcześniej u nas niedostępnego, fajnie, że ma przyzwoite ceny i od czasu da czasu fajne akcje przedsprzedażowe (z ukrytymi kruczkami)... Ale koniec końców, standard tego sprzedawcy daleko odbiega chociażby od standardu naszego forumowego komisu. NEGATYW

 

Edytowane przez awayeah
  • Like 3
  • Thanks 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha Ha :D 

Powiało PRL'em :) 

Na Allegro jest cała fura takich "chińskich przepakowaczy" o zerowej wartości dodanej 😡

Proponuję omijać szerokim łukiem - zmądrzeją albo wyginą. Każdy scenariusz będzie dobry dla klientów :) 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, awayeah napisał:

Chciałem dzisiaj zamówić xDuoo - TA-03S i okazało się, że jestem na czarnej liście na allegro... Więc podzielę się moimi doświadczeniami (tymi negatywnymi, bo ogólnie było ich więcej i wcześniej były pozytywne) z tym sprzedawcą tutaj.

 

Kupiłem iBasso DX220 - sprzęt dotarł z wadami wizualnymi i dowiedziałem się, że skoro mp3store nie przyjmuje zwrotów z forumowej przedsprzedaży, to i oczywiste, że i BigMaras nie przyjmuje. Wymiana też nie wchodziła w grę oczywiście, bo czemu by wymieniać wadliwy towar. Po paru wiadomościach napisanych we wrogim, nieprzyjemnym tonie (nie z mojej strony), dowiedziałem, że chociaż jakaś tam gwarancja na towar jest.

 

Kupiłem na allegro adapter i przejściówkę iBasso. Niestety iBasso nie współpracowało dobrze z Note 9, więc musiałem towar zwrócić (w stanie oczywiście idealnym, bez śladów używania). BigMaras, wielokrotnie piszący tu o prawach i obowiązkach sprzedawcy i co to ustawy nie mówią, nie wywiązał się z 14 dniowego terminu na zwrot środków. Musiałem 3 krotnie dopraszać się mejlowo, zanim ten zwrot ostatecznie otrzymałem. Za co dostałem bana (co zresztą jest NIELEGALNĄ formą nieuzasadnionej niczym dyskryminacji). Zwrot środków należy dokonać niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia woli. Metalowy adapter to nie towar, który trzeba pieczołowicie sprawdzać - termin "nie później niż 14 dni" został umieszczony w ustawie, żeby ograniczyć ryzyko przedsiębiorców w pewnych sytuacjach, a jest wykorzystywany nagminnie do opóźniania zwrotów za każdą rzecz. Konsument nie płaci do 14 dni po otrzymaniu przedmiotu (terminu, którego i tak BigMaras nie dotrzymał i nie przeprosił), uczciwy sprzedawca też nie powinien tego robić. 

 

Ogólnie moje wrażenia są takie, że jest to wrogi, nieprzyjemny sprzedawca i do tego hipokryta. Kolejny sprzedawca, który wykorzystuje prawo wyłącznie, jako ucieczkę od odpowiedzialności, jednocześnie nie przestrzegając go. 

 

Będę chyba pierwszy na forum, ale NIE POLECAM.

 

Fajnie, że ktoś zajął się sprowadzaniem towaru wcześniej u nas niedostępnego, fajnie, że ma przyzwoite ceny i od czasu da czasu fajne akcje przedsprzedażowe (z ukrytymi kruczkami)... Ale koniec końców, standard tego sprzedawcy daleko odbiega chociażby od standardu naszego forumowego komisu. NEGATYW

 

 

Dzięki za komentarz, szkoda tylko, że pominąłeś kilka faktów i wylałeś wiadro pomyj ale już pędzę dołączyć nieco więcej szczegółów :)

 

1) Odstąpiłeś o umowy 22.07 o godz. 10:46

image.png

 

2) Ten strasznie "problemowy" sklep 1,5h później odpisał prośbę o odesłanie towaru

 

3) 1 sierpnia o godz. 11:53 napisałeś zapytanie o status zwrotu

 

4) 1,5h później poprosiłem o numer przesyłki i formę odsyłki towaru

image.png

 

5) Chwilę później podałeś numer przesyłki. Okazało się, że Twoja przesyłka dotarła 24.07 podczas mojej przerwy urlopowej w dniach 22-26 i wesoły kurier zostawił przesyłkę w innej firmie. Po zgłoszeniu do inpostu, odnalazłem przesyłkę w ciągu niespełna 40min od Twojej wiadomości.

 

image.png

 

 

6) 01 to był czwartek. W piątek 2 oraz 5 sierpnia zająłem się wszystkim zwrotami i 6 sierpnia z rana wysłałem maila z przeprosinami i zleciłem niezwłocznie przelew:

 

image.png

 

image.png

 

7) BL przy procesie anulacji zamówienia wskoczył automatycznie i z mojej winy nie odznaczyłem domyślnej akcji. Mam tak ustawione ponieważ większość anulacji to nie opłacane zamówienia. Wystarczyło napisać/zadzwonić i zaraz było by zdjęte.

 

image.png

 

 

Reasumując ten straszny, nieuczciwy PRLowski sklep, który zapewne czyhał aby poobracać Twoimi 288zł chyba raczej teraz trochę inaczej wygląda. Można było to załatwić jednym telefonem czy mailem ale wybrałeś formę niezrozumiałej dla mnie spiny zatem mój błąd z czarną listą zmienił oblicze na najlepszą decyzję jaką mogłem podjąć.

Teraz jeszcze w kwestii prawa, na które się powołujesz. Art. 32. prawa konsumenta, pkt 3 - Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

Dokonanie zwrotu dwa dni robocze po otrzymaniu towaru w mojej ocenie to raczej uczciwy terminem ale oczywiście jestem w pełni świadom, że oczekujesz więcej :)

 

Jedziemy dalej... DX220

Odgrzebałem korespondencje i również nie do końca zadałeś sobie trud aby napisać nieco dokładniej sytuacje. Tak, zamówiłeś towar w preorderze i w takim wypadku zakup jest tylko dla zdecydowanych. Zgłosiłeś, że: są " subtelne plamy na krawędziach i mikrorysy na całej długości " - oczywiście najpierw napisałeś a potem zorientowałeś się, że jest tam po prostu folia zabezpieczająca naklejona, co również sam potwierdziłeś:

 

image.png

 

Chciałbyś zatem coś dodać odnośnie sprzętu z wadami ???

 

@marek_m chciałbyś zatem coś jeszcze skomentować? Nie ukrywam, że strasznie jaram się Twoimi wypocinami za każdym razem :)

 

@WojtekC niezmiernie mi miło, że pulubujesz takie posty ale chętnie bym podyskutował o żalach także Twoich klientów przy zakupach wirtualnych towarów, zwrotach i świadczeniach gwarancyjnych zatem w najbliższym czasie będę także namawiał klientów z mp3, którzy do mnie rozżaleni przychodzą o zakładanie nieco częściej wątków na forum ;)

image.png

image.png

Edytowane przez bigmaras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, bigmaras napisał:

 

@marek_m chciałbyś zatem coś jeszcze skomentować? Nie ukrywam, że strasznie jaram się Twoimi wypocinami za każdym razem :)

 

Jaraj się czym tam sobie chcesz :) 

 

Potencjalnych klientów należałoby natomiast ostrzec, że jak się "przepakowacz" nastroszy to korespondencję opublikuje 😡

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyśmy stosowali twoje podejście Big ciekawe jaki hałas by się podniósł? Polubiłem jako Wojtek nie Mp3store = Superata. Złożyłem wypowiedzenie w firmie już jakiś czas temu. Swoimi komentarzami w moim kierunku utwierdzasz mnie tylko w swych przekonaniach co do tego jakim człowiekiem jesteś. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli wyjaśnień do Twoich wyjaśnień...

Nie dostałeś negatywa na allegro, właśnie z tego względu, że może się zdarzyć co się zdarzyło.

 

A komentarz dostałeś ze względu na dopisanie do czarnej listy. "przypadkowe" - fajnie, że przypadkiem blokujesz sobie klientów. Zablokowanie mnie w sytuacji, która wynikała w dużej mierze z Twojego błędu przelało czarę goryczy. Dostałeś od allegro info o zwrocie, dostałeś info od inpost, że jest paczka, dostałeś potwierdzenie że paczka została odebrana, ale nie zainteresowałeś się tym że paczki nie masz. Przeciągałeś też zwrot po wyjaśnieniu i znalezieniu paczki. Nie będę się w tej sytuacji jeszcze prosił o zdjęcie nielegalnej blokady.

 

Negatywny komentarz jest też w odniesieniu do tych ustaw którymi często tu rzucasz, ale jakoś się nie przejąłeś żeby zmieścić się w terminie 14 dni...

Oczywiście kolejny cytat z ustawy, który nic nie wnosi. 

 

I jeszcze kłamiesz w odpowiedzi - dokonałeś zwrotu po 5 dniach od znalezienia przesyłki (nie 2 dni), a ta przesyłka została dostarczona dużo wcześniej, tylko się nią nie zainteresowałeś.

Skoro taka sytuacja się pojawiła, to można było inaczej zadziałać.

 

"mój błąd z czarną listą zmienił oblicze na najlepszą decyzję jaką mogłem podjąć." Oczywiście znowu wroga i chamska riposta.

 

I proszę nie wrzucaj na forum prywatnych konwersacji.

 

A i rzeczywiście użyłeś słowa "przepraszam" w mejlu. Także ze swojej strony, ja przepraszam za mój błąd w poprzednim wpisie. Nie mam już tych mejli, a działałem pod wpływem emocji, które wynikały z tego:

 

image.png

 

56 minut temu, bigmaras napisał:

 

Jedziemy dalej... DX220

Odgrzebałem korespondencje i również nie do końca zadałeś sobie trud aby napisać nieco dokładniej sytuacje. Tak, zamówiłeś towar w preorderze i w takim wypadku zakup jest tylko dla zdecydowanych. Zgłosiłeś, że: są " subtelne plamy na krawędziach i mikrorysy na całej długości " - oczywiście najpierw napisałeś a potem zorientowałeś się, że jest tam po prostu folia zabezpieczająca naklejona, co również sam potwierdziłeś:

 

image.png

 

Chciałbyś zatem coś dodać odnośnie sprzętu z wadami ???

 

Szkło hartowane to nie folia. Zresztą, jakbym kupił np. Note 10 który ma fabrycznie zainstalowaną folię, to plamy i rysy są wadą. Tym bardziej jak szkło hartowane jest założone - to nie folia którą się ściąga po wyciągnięciu z pudełka.

Niskie standardy sprzedawcy nie oznaczają, że wada to nie wada.

 

I raz, że znowu wklejasz prywatne konwersacje, a dwa wynika z nich tylko, że nie chciałem być konfliktowy i ostatecznie odpuściłem. To był gest z mojej, nie z Twojej strony. Wada była mała i może dla wielu nieistotna. Nie chodzi o wadę, tylko o podejście.

 

Edytowane przez awayeah
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, awayeah napisał:

I jeszcze kłamiesz w odpowiedzi - dokonałeś zwrotu po 5 dniach od znalezienia przesyłki (nie 2 dni), a ta przesyłka została dostarczona dużo wcześniej, tylko się nią nie zainteresowałeś.

 

Czytaj proszę nieco dokładnie moje wypowiedzi. Napisałem dwa dni robocze

 

Co do wspomnianej wady to sam odpisałeś, że jest OK, więc nie za bardzo rozumiem dalszą dyskusje.

 

Skoro uważasz, że moje wypowiedzi są jak to wspomniałeś "chamskie" to na prawdę ciężko mi już z tym dyskutować, w mojej ocenie takowe nie były i nie mogę doszukać się jakichkolwiek takowych zwrotów w stosunku do Ciebie. Po prostu życzę Ci "wyższych" standardów przy kolejnych zakupach w innych sklepach i mam nadzieje, że już nigdy tak PRLowska, niegodna sprzedawcy obsługa cię nie zaskoczy i nigdy nie będziesz musiał czekać aż dwóch dni roboczych na zwrot przy odstąpieniu od umowy.

52 minuty temu, marek_m napisał:

Potencjalnych klientów należałoby natomiast ostrzec, że jak się "przepakowacz" nastroszy to korespondencję opublikuje 😡

 

Staram się dość dokładnie wyjaśniać sytuacje jeżeli są publikowane zarzuty poparte szczątkowymi zwrotami a rzeczywistość wygląda nieco odmiennie. Nie mniej jednak Twoje komentarze zawsze miło się czyta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bigmaras napisał:

 

Czytaj proszę nieco dokładnie moje wypowiedzi. Napisałem dwa dni robocze

 

Co do wspomnianej wady to sam odpisałeś, że jest OK, więc nie za bardzo rozumiem dalszą dyskusje.

 

Skoro uważasz, że moje wypowiedzi są jak to wspomniałeś "chamskie" to na prawdę ciężko mi już z tym dyskutować, w mojej ocenie takowe nie były i nie mogę doszukać się jakichkolwiek takowych zwrotów w stosunku do Ciebie. Po prostu życzę Ci "wyższych" standardów przy kolejnych zakupach w innych sklepach i mam nadzieje, że już nigdy tak PRLowska, niegodna sprzedawcy obsługa cię nie zaskoczy i nigdy nie będziesz musiał czekać aż dwóch dni roboczych na zwrot przy odstąpieniu od umowy.

 

To nie ja pisałem o PRLowskim sprzedawcy.

 

Zamiast napisać, że to był błąd i przeprosić, napisałeś że zablokowanie mnie było "najlepszą decyzję jaką mogłeś podjąć". Jeszcze niepotrzebnie bagatelizujesz sytuację "nieuczciwy PRLowski sklep, który zapewne czyhał aby poobracać Twoimi 288zł chyba raczej teraz trochę inaczej wygląda.".

Nie tylko doprowadziłeś do tej sytuacji, to jeszcze rzucasz takimi tekstami - to wg mnie jest chamskie. I w czym ta decyzja jest najlepsza? Wiem, że moje 3-4 zakupy w tym roku Ci wiszą i niczego nie zmieniają w Twoim biznesie, ale piszesz teraz o Twoim podejściu do klientów. I to nie za ciekawie...

 

I nie powtarzaj tych 2 dni roboczych, żeby zmylić czytających. Zwrot nastąpił po 15 dniach od odstąpienia od umowy. Zwrot od osoby, która najczęściej na forum przytacza przepisy i ustawy.

 

13 minut temu, bigmaras napisał:

Staram się dość dokładnie wyjaśniać sytuacje jeżeli są publikowane zarzuty poparte szczątkowymi zwrotami a rzeczywistość wygląda nieco odmiennie.

 

Rzeczywistość nie wygląda odmiennie - Ty opublikowałeś szczątkowe informacje, żeby mnie zdyskredytować.

 

iBasso miało wady, nie poinformowałeś mnie przy składaniu zamówienia, że nie ma możliwości zwrotu ani wymiany. A pisałem nie tylko o wadach wizualnych w naszych konwersacjach - myślałem, że jest też problem z ładowaniem, dlatego pytałem o możliwość zwrotu.

 

Nie wywiązałeś się z 14 dniowego czasu na zwrot środków.

 

Nielegalnie odmówiłeś mi sprzedaży towaru, dodając mnie na czarna listę.

 

To jest podsumowanie mojego komentarza i nic odmiennego nie miało miejsca w rzeczywistości.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, awayeah napisał:

 

To nie ja pisałem o PRLowskim sprzedawcy.

 

Zamiast napisać, że to był błąd i przeprosić, napisałeś że zablokowanie mnie było "najlepszą decyzję jaką mogłeś podjąć". Jeszcze niepotrzebnie bagatelizujesz sytuację "nieuczciwy PRLowski sklep, który zapewne czyhał aby poobracać Twoimi 288zł chyba raczej teraz trochę inaczej wygląda.".

Nie tylko doprowadziłeś do tej sytuacji, to jeszcze rzucasz takimi tekstami - to wg mnie jest chamskie. I w czym ta decyzja jest najlepsza? Wiem, że moje 3-4 zakupy w tym roku Ci wiszą i niczego nie zmieniają w Twoim biznesie, ale piszesz teraz o Twoim podejściu do klientów. I to nie za ciekawie...

 

I nie powtarzaj tych 2 dni roboczych, żeby zmylić czytających. Zwrot nastąpił po 15 dniach od odstąpienia od umowy. Zwrot od osoby, która najczęściej na forum przytacza przepisy i ustawy.

 

 

Wygląda na to, iż kompletnie mamy odmienne stanowisko co do znaczenia słowa "chamski". Na prawdę nie ma sensu już ciągnąć tak bezproduktywnej komunikacji ponieważ nie jestem w stanie zrozumieć Twoich argumentów.

 

Co do przepisów prawa, to tak wiem, że nie raz je przytaczałeś zatem zapewne znasz doskonale Art. 32. i wiesz, że sklep może wstrzymać się ze zwrotem do czasu otrzymania towaru zatem de facto termin samego zwrotu środków może wynieść znacząco dłużej aniżeli 14dni, tak naprawdę i miesiąc. Wiesz zapewne też doskonale, iż sklep ma prawo zgodnie z ust. 4 art. 34 ocenić stan zwracanego towaru i w przypadku obniżenia wartości towaru "uszczuplić" zwrot do klienta co wiąże się z koniecznością nawet pobieżnego sprawdzenia zwracanego towaru. W mojej ocenie, przepraszam Cię ale jeszcze raz przypomnę, zwrot nastąpił po 2 dniach roboczych od otrzymania towaru, zatem nie mam kompletnie nic sobie do zarzucenia. W mojej ocenie dwa dni robocze na sprawdzenie towaru mimo, iż byłem po przerwie urlopowej to jednak nie powód to wylewania wiadra pomyj na firmę ale tak jak wspomniałem na prawdę nie ma sensu już tego ciągnąć bo do porozumienia i tak nie dojdziemy w tej kwestii.

 

Reasumując zwrot otrzymałeś, uważasz, że za długo czekałeś, wiadro pomyj wylałeś, Twoje prawo. Dla mnie temat zamknięty, nie chcę już tego komentować nawet ale moje stanowisko i procedury uważam, że stoją dużo wyżej od wielu innych sklepów. Na prawdę, życzę Ci z całego serca spokojniejszych i bezproblemowych zakupów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termin zwrotu to 14 dni od odstąpienia, nie od otrzymania towaru. Właśnie po to jest te 14 dni jak wystąpią takie nieprzewidywane wydarzenia jak wystąpiły w naszym przypadku. I mogłeś spokojnie się w tym terminie zmieścić - sprawdzenie tego co odesłałem to 30 sek.  W końcu odesłałem 2 metalowe adaptery. 

 

I tak, w skrajnych przypadkach terminu zwrotu może się pewnie i znacznie wydłużyć ponad to co przewiduje ustawa. Chociaż pewnie można by się kłócić czy w tym wypadku i tak firma nie ma obowiązku trzymać się tych 14 dni a co najwyżej potem dochodzić swoich roszczeń od konsumenta jeżeli coś jest nie tak z produktem.

 

Reasumując :) jak napisałem już wcześniej, negatyw nie jest za tą sytuację tylko za całokształt doświadczeń w tym roku.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla czystej formalności art.32 w pełni brzmi tak:


1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.

Edytowane przez neonlight
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, neonlight napisał:

Dla czystej formalności art.32 w pełni brzmi tak:


1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.

 

Dla czystej formalności ten sam artykuł pkt.3 - " Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności