Skocz do zawartości

Pomyłka Mp3store na allegro


kaktoos

Rekomendowane odpowiedzi

Jak fajnie wychodzi nienawiść wielu do mp3store. Mp3store to nie Agito - a swoja droga ile taniej były te D600 bo ich realna cena bez straty sklepu to 799PLN. Tu mamy pomyłkę znacznie większa. Jak sprzedalibyśmy te 20 szt w tej cenie to myślicie na kim by sie to odbiło? Jak zmieniłyby sie ceny i akcje promocyjne.

Wielu z was nie razi pisanie na forum mp3store, ale już zakupy u nas to beee i jesteśmy źli. Postąpiliśmy zgodnie z prawem i ci co zakupili u nas wzmiankowany sprzęt dostali odpowiednie propozycje.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KARMA IS A BITCH, lub innaczej nie można budować ZYSKU na czyjeś sporej pomyłce.

Zapytał bym się tych co kupili czy chcieli by pracować rok 1000zł mniej z wypłaty ??

Sprzedanych sztuk 19 * 685 (normalna cena to 700- 15 z aukcji) = 13 015, ok rok pracy tyle co na jedzenie opłaty to może i 2 lata...

 

Ale widziałem że byli tacy co kupowali po 2 , 3 a nawet 4 sztuki :/

 

A teraz pomyślcie że ta osoba ma pociechy wszystko obecnie kosztuje nie mało, ja gdybym wiedział ze taka osoba będzie odpowiadać finansowo za tą pomyłkę nawet po zakupie BEZ WAHANIA bym rezygnował, źle bym się czuł ze zabieram dziecku jedzenie zabawki.

Edytowane przez retter
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogóle, to dlaczego zakładacie, że niska cena to POMYŁKA?

Nikt oficjalnie rozumiem nic nie powiedział na ten temat - więc zamiast się nakręcać poczekajcie na oficjalne stanowisko w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie myślałem - że to oferta dla ludzi co mają newsletter (ulubiony sprzedawca) Waszych ofert.

Ot taki prezent na gwiazdkę.

 

Ja nikogo nie atakuję, a Ty mnie tak.

Nie każdy wie, czym jeździ właściciel fabryk Fiio, ale fiat 126p to zapewne nie jest. Na czymś zarabia - na kupujących.

Tak samo właściciel sklepu mp3store, tak samo hurtownik. KAŻDY łupi klienta.

 

Ale jak sytuacja się odwraca to jest to już prawie kradzież - ot taka logika.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem wam ilość sztuk poszła jako cena, a cena jako ilość sztuk. Tak to nie pomyłka sprzedajemy E18 po 15 zł - weź się zastanów człowieku.

 

Myśmy kupili z agito przez Allegro d600 po 800pln. Oni nie zarobili złotówki, bo to poszło po kosztach. Ale też NIC nie stracili.

Tutaj sytuacja jest inna. Diametralnie. Retter liczył circa 10k straty chyba....

Edytowane przez manuelvetro
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żerowanie na takich pomyłkach to czyste świństwo. Jak poczułby się każdy z Was, gdyby przytrafiła się Wam taka pomyłka. Ktoś przecież odpowiedziałby za to finansowo, gdyby sklep utrzymał taką cenę. Ten odpowiedzialny finansowo (nieważne czy pracownik mp3store, czy innego sklepu) też musi za coś żyć, utrzymać rodzinę, itd. A tu od razu szukanie kruczków prawnych, oburzenie. Trzeba mieć sumienie, a nie szukać chęci zysku, robiąc przy tym komuś krzywdę.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Na calym swiecie sa zli ludzie, Polska nie jest wyjatkiem.

Tyle że w tych nieco bardziej cywilizowanych krajach takie cwaniactwo jest piętnowane. Natomiast u nas nazywane jest to zaradnością, a ludzi nie korzystających z cudzych błędów nazywa się frajerami.

 

Jak Cie niespecjalnie lubie, tak od poczatku do konca tej wypowiedzi, musze sie zgodzic i przybic piatke <_<.

Edytowane przez PENDRAGON
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jasne, ale za błędy się płaci. I ja je popełniałem - i płaciłem.


Tutaj wina leży po stronie sklepu. Zamiast skorzystać z okazji, że sytuacja zbiegła się ze świętami - idą w zaparte.


No o czymś to jednak świadczy... A można było poprosić użytkowników o zdjęcia twarzy, a następnie bilbordy jak to sprzęt za darmo rozdają - w formie reklamy.



Szkoda, że nikt nie pomyślał o użytkownikach - którzy w dobrej wierze kupili.


Ja ostatnio kupiłem via allegro towar za ok 1/120 ceny. Sprzedawca wysłał mi go i byl uprzejmy pisząc, że każdy klient się liczy.


Ciekaw jestem, czy w momencie kiedy klient kupiłby coś na mp3store, a następnie po powiedzmy miesiącu znalazł za 1/2 ceny - to czy sklep by powiedział.


Masz rację - należy Ci się, zwracamy pieniądze. No szczerze wątpię :)


Oni korzystają z prawa i przepisów, ale jak jest na korzyść klienta to "be"


  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest w końcu z tymi zakupionymi sztukami? Zamówienia zostały anulowane?

 

Takie informacje uzyskały osoby które zakupiły. Z ich strony nie ma problemów. Za to z naszego mp3storowego gniazda tak.

 

Truskawka - tak realny koszt produkcji Fiio E18 jest poniżej 15 pln reszta to nasze oszustwa i zerowanie na twojej kieszeni. Głupoty gadasz stary.

Edytowane przez WojtekC
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marketing też kosztuje, a sprzedając coś poniżej ceny buduje się sieć stałych klientów. Nie wiedziałeś, że tak właśnie działają często promocje? (Agito)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żerowanie na takich pomyłkach to czyste świństwo. Jak poczułby się każdy z Was, gdyby przytrafiła się Wam taka pomyłka. Ktoś przecież odpowiedziałby za to finansowo, gdyby sklep utrzymał taką cenę. Ten odpowiedzialny finansowo (nieważne czy pracownik mp3store, czy innego sklepu) też musi za coś żyć, utrzymać rodzinę, itd. A tu od razu szukanie kruczków prawnych, oburzenie. Trzeba mieć sumienie, a nie szukać chęci zysku, robiąc przy tym komuś krzywdę.

Powiedz to tym na Wiejskiej :P.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro zamówienia zostały anulowane i nikt z kupujących nie ma z tym problemu, to znaczy, że wszystko jest cacy, czyż nie?

Dyskusja czy zamówienia powinny zostać uznane jest totalnie nie na miejscu, to tak jakby Bugatti miało sprzedać Veyrony po 50k, litości.

Wszystko dobrze się skończyło, nie ma co wylewać żali i się obopólnie atakować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno. Wojtek, mój imienniku - zaproponuję Ci coś, co sam napisałeś w pewien sposób. Sprzedaj ten sprzęt po kosztach produkcji i transportu - bez zysku. Uwierz mi, i tak każdy będzie zadowolony. Miesiąc w miesiąc, klienci powodują, że masz co zjeść i czego się napić, ale w drugą stronę jest już źle.

 

Takie rozwiązanie byłoby miłym wyjściem z sytuacji. (nie , nie kupiłem nic na tej aukcji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności