Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Pomyłka Mp3store na allegro


kaktoos

Rekomendowane odpowiedzi

Przez chwilę było pięknie :

 

http://allegro.pl/rewelacyjny-fiio-e18-amp-dac-powerbank-gwr-fv-i4767032494.html#tabsAnchor

 

Ciekawe jak się wywiąża ze zobowiązań wynikających z zawartych już umów ?

o święta już ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iBood to iBood - tutaj stoi jak byk w regulaminie Allegro, że towar kliknięty oznacza zawartą umowę. Agito tak miało z D600, jak pamiętam - była akcja na Forum nawet ;)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przez chwilę było pięknie :

 

http://allegro.pl/rewelacyjny-fiio-e18-amp-dac-powerbank-gwr-fv-i4767032494.html#tabsAnchor

 

Ciekawe jak się wywiąża ze zobowiązań wynikających z zawartych już umów ?

oj będzie jatka na forum :D

 

i koniec predorów :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co innego jest 15 zamiast 1500, ale jak wyjaśnisz pomyłkę z 15 na ok. 550? :P Poza tym, to jest podmiot gospodarczy. Od niego ma Klient prawo wymagać dopracowania oferty, którą wystawia. Co innego pomyłki "szarych" allegrowiczów; którzy mogą pierwszy raz coś sprzedawać. Tutaj każdy wiedział co i jak się obsługuje i od 17:50 (pierwszy zakup) do 22:05 (ostatni zakup) oferta wisiała jak byk, dla każdego. Bez wycofki po 10 minutach jak na iBoodzie ;)
BTW, Agito też się mogło na to powołać, a jednak puścili Denony (nie bez walki z serwisem, czego i tutaj się spodziewam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co innego jest 15 zamiast 1500, ale jak wyjaśnisz pomyłkę z 15 na ok. 550? :P Poza tym, to jest podmiot gospodarczy. Od niego ma Klient prawo wymagać dopracowania oferty, którą wystawia. Co innego pomyłki "szarych" allegrowiczów; którzy mogą pierwszy raz coś sprzedawać. Tutaj każdy wiedział co i jak się obsługuje i od 17:50 (pierwszy zakup) do 22:05 (ostatni zakup) oferta wisiała jak byk, dla każdego. Bez wycofki po 10 minutach jak na iBoodzie ;)

BTW, Agito też się mogło na to powołać, a jednak puścili Denony (nie bez walki z serwisem, czego i tutaj się spodziewam).

Nie sadze, aby mp3store pusiclo te zamowienia, moze gdyby ich bylo z kilka, ale nie 20, bledy sie kazdemu zdarzaja, tylko problem w tym, ze im chyba ostatnio za czesto, ktos tam na gorze nie mysli przyczynowo-skutkowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co innego jest 15 zamiast 1500, ale jak wyjaśnisz pomyłkę z 15 na ok. 550? :P Poza tym, to jest podmiot gospodarczy. Od niego ma Klient prawo wymagać dopracowania oferty, którą wystawia. Co innego pomyłki "szarych" allegrowiczów; którzy mogą pierwszy raz coś sprzedawać. Tutaj każdy wiedział co i jak się obsługuje i od 17:50 (pierwszy zakup) do 22:05 (ostatni zakup) oferta wisiała jak byk, dla każdego. Bez wycofki po 10 minutach jak na iBoodzie ;)

BTW, Agito też się mogło na to powołać, a jednak puścili Denony (nie bez walki z serwisem, czego i tutaj się spodziewam).

 

Panowie, nie ma się co podniecać. Pomyłka to pomyłka, 15zł za 550zł to nadal rażąca pomyłka i to bez cienia wątpliwości. Nie pierwsza to taka pomyłka sklepu internetowego, nie ostatnia, miał takie Amazon, miał i Empik. I zazwyczaj kończyło się gratisem w ramach zadośćuczynienia, zazwyczaj kuponem rabatowym na dalsze zakupy. Ale jak ktoś oczekuje, że dostanie sprzęt w cenie blisko 40 x mniejszej niż powinna być, to.... niech oczekuje.

Oczywiście można iść do sądu. Jak kto ma dużo czasu i ochoty i wiary że wygra, to pewnie że może. Aczkolwiek powinien się liczyć z tym, że sąd raczej nie będzie się musiał posiłkować biegłym, w celu ustalenia, że umowa została zawarta w okolicznościach rażącej pomyłki, jednej ze stron umowy. Oczywiście, uczciwe polubowne załatwienie sprawy wymaga jakiegoś kompromisu, bo za pomyłki trzeba ponosić konsekwencje. Ale i taka ugoda zazwyczaj jest współmierna do okoliczności. Stawiam na kupon rabatowy w okolicach 50zł.....

Edytowane przez SlawekR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtarzam. Agito z Denonami wyszło z twarzą sprzedając D600 po bardzo niskiej cenie. Poczytajcie sobie, był temat o tym na naszym forum. Jak to zrobi mp3store? Biorąc pod uwagę podejście oficjeli przy preorderach, będzie gorąco ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwróciłem możliwość do nadużyć kuponami - zjedli mnie , że wykorzystuje błąd allegro.

Jak ktoś znalazł błąd pracownika mp3store - to nagle chcą go wykorzystać :D

 

Wydaje mi się, że to kwestia tego, że negujemy "przekręty" z których nie korzystamy. Ale jak kali coś robić, to juz dobrze.

Nie mniej - mp3store powinno dokonać transakcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtarzam. Agito z Denonami wyszło z twarzą sprzedając D600 po bardzo niskiej cenie. Poczytajcie sobie, był temat o tym na naszym forum. Jak to zrobi mp3store? Biorąc pod uwagę podejście oficjeli przy preorderach, będzie gorąco ;)

 

Oczywiście, wiele zależy od okoliczności, skali pomyłki, ceny dystrybucyjnej, narzutu. I czy pomyłkę można obrócić w korzyść mieszczącą się granicach funduszu na reklamę i promocję marki sklepu, w ramach wdrożenia określonego rozwiązania sprawy. Ale jeśli koszt znacznie przewyższa potencjalne pozytywy. To raczej nie ma się co łudzić na takie rozwiązanie. Trzeba pamiętać, że ten koszt, różnicę w cenie, ktoś w końcu musi ponieść. Czy to właściciel, czy pracownicy. Na pewno nie jest manna z nieba, taki prezent znikąd dla klientów. Więc wszystko zależy od skali i okoliczności. Moim zdaniem, w tym przypadku skala jest jednak zbyt duża, ale mogę się mylić. Trzeba zaczekać na komentarz w tej sprawie czynników decyzyjnych. Jak już tam im wewnętrzna burza opadnie i kłótnia kto zawinił.

Edytowane przez SlawekR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy, że pracownik na kiepskiej umowie, któremu płaci się pod stołem, spóźnia z wypłatami itd zechce się zemścić :)

Nie wiadomo jak było. Albo maja jakiś zewnętrzny program co im to wystawia z automatu i tam popełnili błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy, że pracownik na kiepskiej umowie, któremu płaci się pod stołem, spóźnia z wypłatami itd zechce się zemścić :)

Nie wiadomo jak było. Albo maja jakiś zewnętrzny program co im to wystawia z automatu i tam popełnili błąd.

W takich sytuacjach stosuje się coś takiego jak umowa o odpowiedzialności majątkowej. I albo znajdzie się winny, albo zrzuca się cała załoga. Winny zwykle szybko się znajduje :D Ale nie o tym temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą zawsze zastanawiałem się skąd się takie pomyłki biorą, jeżeli ktoś prowadzi sklep internetowy to powinien sobie radzić z wystawianiem aukcji na allegro :D Wiadomo, że każdy popełnia błędy, ale takie...

 

 

Na Allegro, zdaje się, jest teraz dostępnych wiele skryptów pomocnych przy seryjnym wystawianiu wielu przedmiotów. A które z założenia mają ułatwiać i zautoamtyzować proces, jeśli ktoś często i dużo różnych rzeczy wystawia. Wystarczy, że w takim skrypcie ktoś pomyli miejsce na cenę kup teraz z miejscem na kwotę kosztów wysyłki. I już będzie problem. Albo zamieni kwoty w dwóch równolegle wystawianych aukcjach.

A jaka to żmudna robota, to wie ten kto czymś takim musiał się kiedykolwiek zajmować.

 

 

Wystarczy, że pracownik na kiepskiej umowie, któremu płaci się pod stołem, spóźnia z wypłatami itd zechce się zemścić :)

Nie wiadomo jak było. Albo maja jakiś zewnętrzny program co im to wystawia z automatu i tam popełnili błąd.

 

Tu już zaczynasz ostro lecieć spiskowymi teoriami. Takie działanie byłoby o tyle idiotyczne, że byłby to czysty przekręt w pełnym majestacie prawa. To znaczy nie wymagający praktycznie żadnego postępowania dowodowego. Bo sam w sobie byłby dowodem. I dochodzenie roszczeń ze strony poszkodowanej byłoby trywialnie proste, łącznie z koniecznością pokrycia różnicy w cenie sprzedawanego sprzętu. Więc największe kuku robiłby sobie ten, kto by coś takiego świadomie uczynił. Więc nie popadałbym w przesadę z teoriami spiskowymi. Nie ma co robić konkurencji "Zamachowi Smoleńskiemu" Tego jednego już starczy za całą resztę :) Więc chociaż tutaj zachowajmy umiar i logikę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prowadziłem sklep internetowy ze sprzedażą na Allegro i jakoś przez prawie 2 lata nigdy tak z ceną nie wtopiłem, a dziennie wystawiałem 10-12 aukcji (+zakończone) ;)

Także doskonale wiem o czym piszę.

 

Ale inni pracownicy miewali błędy typu 59 zamiast 159 i szef wtedy sprzedawał za tyle, ile było na aukcji, ale obcinał z pensji winowajcy.

Edytowane przez nismovsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja szczerzę jak by doszło do transakcji nie chciałbym takiego zakupu, owszem atrakcyjnie ale co zrobi ta JEDNA osoba na którą spadnie ten koszt ?? Pracować prawie za darmo rok ...pomyślcie też o innych.

  • Like 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prowadziłem sklep internetowy ze sprzedażą na Allegro i jakoś przez prawie 2 lata nigdy tak z ceną nie wtopiłem, a dziennie wystawiałem 10-12 aukcji (+zakończone) ;)

Także doskonale wiem o czym piszę.

 

Ale inni pracownicy miewali błędy typu 59 zamiast 159 i szef wtedy sprzedawał za tyle, ile było na aukcji, ale obcinał z pensji winowajcy.

A ja szczerzę jak by doszło do transakcji nie chciałbym takiego zakupu, owszem atrakcyjnie ale co zrobi ta JEDNA osoba na którą spadnie ten koszt ?? Pracować prawie za darmo rok ...pomyślcie też o innych.

 

Dokładnie. Nie ma co szukać okazji i kruczków prawnych, bo koniec końców stratna będzie osoba, która popełnia tę wpadkę, a nie sklep. Miejcie sumienie.

Edytowane przez krz
  • Like 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności