Skocz do zawartości

FiiO E11 - jaki interkonekt?


karpick99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od jakiegoś czasu mój E11 zaczął szwankować. To chyba nic poważnego, bo objawy są następujące: wszystko gra poprawnie tylko wtedy, gdy jack jest ustawiony w odpowiedniej pozycji - podejrzewam, że coś się odlutowało przy gnieździe. Nie znam się na tym całkowicie, dlatego pytam was: gdzie coś takiego naprawić/wysłać na przegląd? I czy w ogóle warto zważywszy na koszt nowego wzmacniacza.

 

PS: jestem z Katowic, więc stacjonarny serwis również wchodzi w grę.

 

Pozdro i liczę na pomoc.

 

EDIT: jaki polecacie interkonekt do FiiO E11+Sansa Clip? Ten domyślny szybko się zniszczył i szukam czegoś wytrzymałego do częstego latania po mieście.

Edytowane przez karpick99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z nieco innej beczki. Jaki polecacie kabel 2x mini-jack, bo ten dodany do E11 jest fatalnej jakości i całkiem możliwe, że to on jest tutaj problemem.

2 wtyczki dobrej jakości i kawałek kabla 2 żyły w ekranie będzie bardzo dobry.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A byłaby szansa na jakieś konkrety? Żeby to było funkcjonalne (E11 + Sansa Clip), to długość samego kabla musi wynosić 5-6 cm (+ 3,5 per jack), a takie krótkie kabelki to już raczej dedykowane i znalazłem tylko jakieś wypasy od Forza AudioWorks i Custom Art. Zależy mi na wytrzymałości, bo noszę taki zestaw po 2-3 godziny dziennie i kabel lubi się zmasakrować.

 

Dostanę gdzieś taki interkonekt jak mówisz, tylko krótki? Testowałem taki od HAMA i działał okej, tylko że miał 1 metr, a badziew za 4 zł kupiony w elektronicznym nie działał wcale. :P Jakiś link do konkretnego produktu bardzo by mi pomógł.

 

PS: jestem gotów wydać stówkę na te piękne customy, ale biorąc pod uwagę pozostałe podzespoły, to chyba lekko bym przesadził. :)

 

EDIT: znalazłem coś takiego http://allegro.pl/kabel-mini-jack-3-5mm-interkonekt-jakosc-i4435590845.html