TheErixon Opublikowano 2 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 (edytowane) Witam. Pięć miesięcy temu zakupiłem przez internet te słuchaweczki. Ogólnie prezentowały się super, dźwięk też spoko ale gorzej z wykonaniem. Po 2 miesiącach w miejscu gdzie słuchawki się rozsuwają, a dokładnie po lewej stronie pękł plastik. Nie wysyłałem ich do serwisu bo nie chciało mi się czekać nie wiadomo ile i nie miałem pewności czy w ogóle je naprawią. Po prostu zakładając je nie rozsuwałem ich do końca. Po jakimś czasie plastik pękł też po prawej stronie. Zrobiłem to samo co wcześniej. Dzisiaj zakładając je plastik pękł tak, że lewa słuchawka trzyma się na samym kablu. I teraz pytanie. Czy mam je wysłać do serwisu? W końcu jest to uszkodzenie mechaniczne. Z kolei na wielu forach mówią, że wymieniają bez problemu, ale boje się troszkę, że będę czekał miesiąc i okaże się, że słuchawki wrócą do mnie w takim samym stanie. I jak coś to na jaki adres mam je wysłać? Z góry dzięki za pomoc A i sorry za "chyba" złą kategorię. Jak coś to przenieście. Edytowane 2 Maja 2014 przez TheErixon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deadmau52 Opublikowano 2 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Mam to samo, trzy miesiace juz czekam na sluchawki z serwisu i zadne maile nie pomagaja Sent from my X909 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheErixon Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 W takim razie chyba czas zakupić nowe. Jak na razie skleiłem je dosyć solidnie taśmą termokurczliwą i jakoś dają rade choć nie sądzę żeby ta konstrukcja wytrzymała więcej niż tydzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.