Skocz do zawartości

cannabis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem nowy na forum i przychodzę do was z problemem, jako że jestem kompletnym laikiem w dziedzinie sprzętu grającego to proszę was o pomoc. Chciałbym złożyć swojego własnego boomboxa którego bym wykonał własnoręcznie. Czytałem trochę postów i doszedłem do wniosku że najlepiej będzie go zrobić na podstawie odtwarzacza samochodowego, akumulatora, i oczywiście głośników. Czytając też te poradniki dowiedziałem się że zrobienie skrzyni też nie jest takie proste i trzeba wszystko dobrać do głośników, dlatego proszę was abyście pomogli mi w moim projekcie.

Części jakie znalazłem: najmniejszy głośnik nie wiem z czego a te dwa większe chyba pochodzą z opla

nie posiadam odtwarzacza a obudowę zrobię najprawdopodobniej ze sklejki, oczywiście jeśli te głośniki do niczego się nie nadają to mogę wydać 200zł na głośniki i odtwarzacz oczywiście nie oczekuje hipersuper sprzętu tylko najlepszego za tą kwotę oczywiście części używane jak najbardziej wchodzą w grę.
P.S przepraszam jeśli zły dział.
Edytowane przez cannabis
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje pomyslu, sam nie raz o czyms takim myslalem, ale w sumie ..nie jest mi to potrzebne, wiec z projektu nici :D. Jezeli chcesz zbudowac boombox-a, ktory bije zestawy fabryczne, to w zalozonym budzecie, raczej nie masz szans :(. Mimo wszystko, zycze powodzenia w budowie, a noz sie uda cos fajnego sklecic ;).

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że w tym budżecie nie złożę czegoś dobrego. Głównym celem tego było by po prostu żeby to grało głośniej niż telefon i te głośniki co są na baterie. Po prostu to ma być sprzęt na różne ogniska i wyjazdy nad wodę a że jako się lato zbliża no to trzeba coś sklecić :D. Takie pytanie do was czy te głóśniki do czegoś się nadają i czy moglibyście mi polecić jakiś w miarę odtwarzacz samochodowy ważne żeby miał wejście usb.