gramacz Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Najbezpieczniej jest płacić kartą kredytową bo wtedy za całą transakcje odpowiedzialne jest aliexpress i w razie problemów bardzo łatwo odzyskać pieniądze(sprawdzane w realu z PKO). A jeszcze lepiej opłaca się mieć kartę przedpłaconą walutową ale to dla osób które więcej zamawiają bo wtedy koszt 15zł karty bardzo szybko się zwraca. A po cholerę wydawać 15 czy 25 zł na jaks kartę skoro możemy mięć ją zupełnie za darmo i dodatkowo płacić bez prowizji dla banku. ostatnio dolar strasznie drożeje a banki doliczają prawie 20 groszy za zakup dolara, zdzierstwo. Na szczęscie dą się to obejśc http://aliexpress.telchina.pl/aliexpress-platnosc/ nie trzeba sponsorować drogich banków. Ps. co sądzicie o xiaomi piston, dobre słuchawki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Różnica walutomat-konto w USD wychodzi mi na poziomie 4gr/USD, więc aż takiego zdzierskiego kursu nie mam Pistony to basowe słuchawki. Jak lubisz dużo mocnego dołu to super sprawa! Tylko podobno je podrabiają (ale pewien nie jestem)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Przecież tu nie chodzi o parę złotych. Ja płacę kartą i mam w d**** ja się ograniczam do max 60-70$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Kto jest bardzo zaprawiony w bojach na Ali mi doradzi co zrobić ze sprzedawcą, który nie uznaje moich roszczeń o niesprawny towar i chce odsyłki (oczywiście ja muszę wybulić kasę bez żadnych gwarancji, ze oddadzą jakąkolwiek kasę). Kto się zna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simple Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Załóż spór, opisz problem, dodaj że koszta wysyłki są porównywalne lub większe od wartości towaru. Dodaj zdjęcia. Jeżeli sprzedawca nie będzie chciał zwrócić kasy to można przekazać sprawę do rozpatrzenia ludziom z serwisu (escalate coś tam bodajże). Miałem taki przypadek, kasa została zwrócona na konto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) No ja miałem ostatnio akcje, że produkt zamówiony dotarł po 2 miesiącach. W tym czasie dostałem już za niego zwrot. Sprzedawca nie dawał znaku życia już 2-3 tygodnie po zakupie Edytowane 5 Stycznia 2015 przez FeX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atom_ Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 No ja miałem ostatnio akcje, że produkt zamówiony dotarł po 2 miesiącach. W tym czasie dostałem już za niego zwrot. Sprzedawca nie dawał znaku życia już 2-3 tygodnie po zakupie I jak to się skończyło ? Dosłałeś mu kasę czy już sobie darowałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Jak sprzedawca nie daje znaku życia, to pół biedy, bo po 5 dniach spór idzie na twoją korzyść. Ten podjął i się nie poczuwa, co gorsze. Moge kliknąć escalate, ale taką wadę trudno udowodnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Mojej przesyłki bardzo długo nie było w systemie pocztowym, dlatego stwierdziłem, że ktoś poszedł w ciula. Pisałem kilkukrotnie do sprzedawcy, zero odpowiedzi. Poczekałem te 50dni, czy ile tam jest i jak tylko mogłem założyć spór to tak zrobiłem. Otrzymałem zwrot, a w między czasie kiedy pieniądze były przelewane do mnie (trwało to 8 czy 9 dni) przyszedł zakupiony towar, wszak niedrogi bo 8,5$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Mojej przesyłki bardzo długo nie było w systemie pocztowym, dlatego stwierdziłem, że ktoś poszedł w ciula. Pisałem kilkukrotnie do sprzedawcy, zero odpowiedzi. Poczekałem te 50dni, czy ile tam jest i jak tylko mogłem założyć spór to tak zrobiłem. Otrzymałem zwrot, a w między czasie kiedy pieniądze były przelewane do mnie (trwało to 8 czy 9 dni) przyszedł zakupiony towar, wszak niedrogi bo 8,5$ Spór możesz założyć już po 5 dniach od zapłaty. Do tych 50 (tutaj może być mniejsza liczba) lepiej nie czekać bo tyle trwa cała ochrona kupującego i po zakończeniu tego terminu może być problem z założeniem sporu. Lepiej zawczasu założyć i eskalować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 A sory, racja. Złożyłem przed upłynięciem tego czasu. Kurde miałem już z 40 zamówień na Ali i nigdy problemów, także ten jeden raz szybko mi z pamięci wyleciał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 A sory, racja. Złożyłem przed upłynięciem tego czasu. Kurde miałem już z 40 zamówień na Ali i nigdy problemów, także ten jeden raz szybko mi z pamięci wyleciał Ja ostatnio takich przypadków sporo miałem. Walą ostatnio nagminnie wysyłkę za pomocą WEDO mimo, że wybrane było przeze mnie China Registry Airmail. Problem polega na tym, że to całe WEDO ma śledzenie tylko w chinach a później przesyłka jest nierejestrowana ekono bez żadnych śladów życia. Jak tylko widze coś takiego to piszę, że dostałem wała i zmienił opcje dostawy bez mojej zgody i od razu po 5 dniach wale dispute, oczywiście delikwent się wymiguje bo musi odpowiedzieć do 5 dni bo inaczej automatycznie zwrot kasy jest. Po następnych 5 dniach wale escalate i na chata z obsługą. Zwrot kasy dostaje po średnio 15-20 dniach boju, a potem czekam grzecznie na przesyłkę Czasem niestety nie dochodzą ale czasem tak, w każdym bądź razie kasa zwrócona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Moja sytuacja jest taka - sprzęt z wadą fabryczną, niezdatny do użytku, niemal nie sposób to pokazać na zdjęciu (membrana źle wklejona, uniesiona nad magnesem i nie gra to normalnie), sprzedawca mówi, że to na pewno JA ZEPSUŁEM, bo ja je "dissasambled" zdejmując pad do zdjęć. Musiałym chyba przedstawić jakiś akredytowany pomiar charakterystyki na sztucznej głowie, żeby to udowodnić. W dodatku nie wiem, jak prowadzić dyskusję w sporze, bo robię wyślij wiadomość do sprzedawcy, a on nie odpowiada. Czy za każdym razem muszę robić "modify" w dispute? I za każdym razem jakiś załącznik wklejać? Ja już nawet zaproponowałem dosłanie części zamiennej w postaci przetwornika i nic nie odpisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Tak, za każdym razem modyfikujesz spór. Proponuję napisać dosadną informację, kliknąć "modify", a potem "Escalate". Obsługa Aliexpress jest sensowniejsza niż niektórzy sprzedawcy. PS. Wchodzę w ten temat a tam info "Ostatnia odpowiedź 1313, 13 minut temu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Szkoda, że nie liczy sekund . Dobra, tak zrobię. Napiszę, że jestem gotów przyjąć część zamienną, że mogę potwierdzić w jakimś serwisie (na szczęście znam takich ludzi), którzy mogą pisemnie potwierdzić wadę. Do tego, że piszą bzdury o rozkręcaniu sprzętu itd. I przede wszystkim, że cena wysyłki jest wysoka i nie do przyjęcia, tym bardziej, że nie mam żadej gwarancji, że uznają i odeślą sprawne i zwrócą za wysyłkę, A ten załącznik też konieczny jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Tak, jest wymagany. Wrzuć to samo foto, co poprzednio Tylko pamiętaj, żeby dać w refund opcję "full refund", bo wtedy masz z czego stargować się z obsługą wyjaśnij, że zdjąłeś te elementy już PO WYKRYCIU wady żeby ją jakoś zobrazować i że wysyłka z Polski jest nieopłacalna, więc chcesz tylko część zamienną i sobie sam to naprawisz albo chcesz pełen zwrot kasy, bo słuchawki są niesprawne, a Ty jesteś fachowcem w tej dziedzinie (żeby wiedzieli, że nie piszą z niedzielnym użytkownikiem, który rzeczywiście mógł coś rozwalić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Szkoda, że nie liczy sekund . Dobra, tak zrobię. Napiszę, że jestem gotów przyjąć część zamienną, że mogę potwierdzić w jakimś serwisie (na szczęście znam takich ludzi), którzy mogą pisemnie potwierdzić wadę. Do tego, że piszą bzdury o rozkręcaniu sprzętu itd. I przede wszystkim, że cena wysyłki jest wysoka i nie do przyjęcia, tym bardziej, że nie mam żadej gwarancji, że uznają i odeślą sprawne i zwrócą za wysyłkę, A ten załącznik też konieczny jest? Ja ze swojej strony mogę doradzić Ci jeszcze chat z obsługą aliexpress, wówczas na "żywo" zerkną na twoją sprawę i mogą coś przyśpieszyć. Pamiętaj jednak tak jak kolega @nismovsky prawi, że przed rozmową wal "escalate" wówczas ali blokuje kase sprzedawcy do czasu zakończenia "dispute" a oprócz tego ma sprzedawca jakieś dodatkowe problemy, nie wiem dokładnie jakie ale z tego co wygęgał mi się kiedyś jeden delikwent to chyba chodzi o większe koszty wystawienia lub prowizje. Pamiętaj jeszcze o jednym, że gdy walniesz escalate i odezwie się obsługa w dispute to dobrze wygląda jak szybko odpisujesz, czasem oni już regulują terminami i dają krótkie czasy na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Dają 3 dni na odpisanie i fakt: im więcej roboty ma obsługa Aliexpress tym sklep ma drożej koszta wystawienia i większe prowizje, więc im zależy na załatwieniu polubownym. Najważniejsza sprawa: klikaj "Escalate" kiedy Twoja odpowiedź jest ostatnią w sporze (najlepiej tuż po odpisaniu sprzedawcy), bo wtedy widzą Twoje tłumaczenie najpierw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 No i odpisali, że napisali do producenta, czy może dosłać nowe przetworniki. Co zatem czynić? Czekać kilka dni i dopiero "escalate"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Daj im te 48h, a potem spytaj czy nadal zamierzają migać się od rozwiązania problemu i kliknij w Escalate Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Ja bym odpisał, że to oni są odpowiedzialni za problem i odklikał escalate, będziesz wtedy dużo poważniejszym partnerem do rozmów i na pewno przyśpieszy rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 I już mam odp. Stwierdzili, że ISK "nie ma driverów" . Brzmi jak ponury żart, ale tak napisali. I że mam odesłać, a oni ustalą, czy to ja zepsułem. Ponadto, że mają ustalone, że towar odsyła klient na swój koszt (!), niezależnie od wyniku sporu, a oni na swój odeślą nowe. Napisałem, że jest dla mnie nie od zaakceptowania płacić 19 dolarów za wysyłkę dodatkowo bez gwarancji że uznają moją reklamację. Naapisałem dodatkowo, że zaproponowałem bardzo uczciwe rozwiązanie w postaci części zamiennej i samodzielnej naprawy bubla, na co się oni nie zgodzili, a następnie kliknąłem "ESCALATE". Teraz jeszcze napisali, że muszę najpierw odesłać, a jak nie, to poczekamy na rozsądzenie sprawy przez Ali, albo mi mogą dać 5$ zwrotu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panataki Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Miałem raka sytuacje ostatnio i napisali mi, że mają za mało dowodów i całą kasę sprzedawcy przesłali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 I już mam odp. Stwierdzili, że ISK "nie ma driverów" . Brzmi jak ponury żart, ale tak napisali. I że mam odesłać, a oni ustalą, czy to ja zepsułem. Ponadto, że mają ustalone, że towar odsyła klient na swój koszt (!), niezależnie od wyniku sporu, a oni na swój odeślą nowe. Napisałem, że jest dla mnie nie od zaakceptowania płacić 19 dolarów za wysyłkę dodatkowo bez gwarancji że uznają moją reklamację. Naapisałem dodatkowo, że zaproponowałem bardzo uczciwe rozwiązanie w postaci części zamiennej i samodzielnej naprawy bubla, na co się oni nie zgodzili, a następnie kliknąłem "ESCALATE". Teraz jeszcze napisali, że muszę najpierw odesłać, a jak nie, to poczekamy na rozsądzenie sprawy przez Ali, albo mi mogą dać 5$ zwrotu . Generalnie na Ali podczas dispute najlepiej atakować, że takie przyszło, jest uszkodzone od razu jak wyciągnąłem i tyle. Konwersacje, w szczególności te zagmatwane technicznie dają pożywkę do dziwnej gry "czyja to wina?" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retter Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zamówiłem 2 komplety wtyków przyszedł 1, jaki on mają tam system żeby taką wtopę odwalić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.