Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

ZAKUP NA ALIEXPRESS


slawekxyz

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie. Mi też tak przysłali o jeden przewód za mało (9 zamiast 10) to zrobiłem foto otwartej paczki z za małą ilością przewodów i od razu następnego dnia zaakceptowano moje roszczenie, oddając mi wnioskowane 10% kwoty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! Właśnie z tego chyba korzystałem. Odpowiadało dość "automatycznie" i podejrzanie szybko :P. No nic, czekam na wieści od nich.

Ja zawsze miałem normalną komunikację z obsługą. Być może w jakiś godzinach wrzucają jakiś automat, spróbuj przyatakowac jeszcze raz. Jak mi wisiał dispute to poprosiłem o szybsze rozwiązanie i zaraz się tym zajeli i była odpowiedź oficjalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odezwali się. Poradzili mi genialny sposób - podłącz je, rozpędź głośność na maksa i nagraj filmik. Na pewno na filmie genialnie będzie słychać, że słuchawka gra źle... No nic, spróbuję zrobić jakąś komorę ciśnieniową w włożyć mikrofon pomiarowy i zdjąć ch-ki. Ale czarno to widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odezwali się. Poradzili mi genialny sposób - podłącz je, rozpędź głośność na maksa i nagraj filmik. Na pewno na filmie genialnie będzie słychać, że słuchawka gra źle... No nic, spróbuję zrobić jakąś komorę ciśnieniową w włożyć mikrofon pomiarowy i zdjąć ch-ki. Ale czarno to widzę.

Hmm, nagraj jak możesz choć ciekaw jestem czy uda Ci się uwidocznić wadę. Rozumiem, że masz dispute escalate czy zwykły dispute?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Escalated. Nagrałem. Wrzuciłem 55Hz z kamputerowego generatora, to prawa słuchawka tak potwornie rezonowała, że chyba sąsiad słyszał. Nagrałem pomiar mikrofonem na filmikach, do tego dorzuciłem wavy z tego nagania z mikrofonu i poszło! :)

To się solidnie przygotowałeś, Ja bym pewnie na łatwizne poszedł i napisał, że nie gra i tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kumam trochę... Masz "escalate" i sprzedawca ma cokolwiek do gadania?

Ty te materiały powinieneś wysłać do obsługi poprzez "escalate", żeby pokazać, że jesteś poważną osobą.

 

A może Ty dyskutujesz poprzez wiadomości wewnątrz zamówienia, a nie "modify dispute" czy "escalate"? Wtedy to nic nie znaczy dla obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzez respond. A gdzie to trzeba wrzucić? Bo mi już tylko 2 dni zostały.

 

W mailu było:

If you have settled the dispute with seller, please response in the complaint centre so that we can be informed and follow this dispute according to the settlement.


Link z maila przekierowuje mnie właśnie do Dispute i tam mogę tylko działać poprzez respond. No i na mój opis i wrzucone filmiki sprzedawca odpisał, że nic z nich nie wynika.

Edytowane przez 1313
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klikasz w dispute i tam masz wiadomości wewnętrzne w takiej tabelce. Istotne jest aby komunikacja odbywała się wewnątrz dispute, aczkolwiek obsługa zwraca też uwagę na wymianę widomości w panelu zamówienia. Istotne jest abyś cały czas odpowiadał. Na twoim miejscu podałbym sporo zawyżoną kwotę za wysyłkę (razy dwa lub nawet trzy), co świadczyć będzie o nieopłacalności wysyłki. Oni i tak nie ogarną cen w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już wcześniej napisałem niestety, że wynosi 19 dolarów. Ale uważam, że to i tak dużo. Dyskusja odbywa się "wewnątrz" dyskusji i odnotowywana jest jako Dispute History. Czyli ok?

Tak ok, ale z podaniem realnej ceny wysyłki popełniłeś błąd, no ale na przyszłość już będziesz wiedział, uczymy się całe życie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak - sprzedawca stwierdził, ze z filmów i nagrań NIC nie wynika. Ja napisałem, że wynika jednoznacznie. Aliexpress uznał, że dowody są wystarczające i albo odsyłam i dostaję full refund (na mój koszt), albo nie odsyłam i proponują 40%. Ja na to napisałem, że opcja bez odsyłana jedynie, ale minimum 80% jako kompromis, bo i tak towar jest niezdatny do użytku. za 28 godzin mam deadline tej odpowiedzi. Sprzedawca na to napisał, ze jestem OSZUSTEM (!) i więcej niż 40% nie da, chyba, ze odeślę słuchawki. I co dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności