bigmaras Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zamówiłem 2 komplety wtyków przyszedł 1, jaki on mają tam system żeby taką wtopę odwalić ? Połóż kopertę, zrób zdjęcie jednego przewodu i zacznij od dispute od razu, że zamówiłeś dwa a dostałeś jeden. Tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Dokładnie. Mi też tak przysłali o jeden przewód za mało (9 zamiast 10) to zrobiłem foto otwartej paczki z za małą ilością przewodów i od razu następnego dnia zaakceptowano moje roszczenie, oddając mi wnioskowane 10% kwoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retter Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Nie robiłem żadnego foto, napisałem ze dostałem 1 a zamawiane były dwa, zwrot w ciągu kilku dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 A ja już od 5 dni mam "dispute escalated" i póki co Ali się ze mną nie kontaktowało. To aż tyle trwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 A zerknij w folder SPAM, bo pewnie dostałeś już odpowiedź na e-mail i o tym nie wiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 No właśnie nie mam nic . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 14 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 A ja już od 5 dni mam "dispute escalated" i póki co Ali się ze mną nie kontaktowało. To aż tyle trwa? Może tyle trwać. Jak chcesz przyśpieszyć to wal na chat z obsługa i podczas rozmowy zaczną weryfikacje problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 O rany, a jak to się robi? Ja pisałem z jakimś bliżej nieokreślonym osobnikiem (automatem może?) i podałem numer dispute, to mi odpisało, żeby czekać i się nie martwić o kasę, bo jest przez nich zamrożona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 14 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Dzięki! Właśnie z tego chyba korzystałem. Odpowiadało dość "automatycznie" i podejrzanie szybko . No nic, czekam na wieści od nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 14 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Dzięki! Właśnie z tego chyba korzystałem. Odpowiadało dość "automatycznie" i podejrzanie szybko . No nic, czekam na wieści od nich. Ja zawsze miałem normalną komunikację z obsługą. Być może w jakiś godzinach wrzucają jakiś automat, spróbuj przyatakowac jeszcze raz. Jak mi wisiał dispute to poprosiłem o szybsze rozwiązanie i zaraz się tym zajeli i była odpowiedź oficjalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Odezwali się. Poradzili mi genialny sposób - podłącz je, rozpędź głośność na maksa i nagraj filmik. Na pewno na filmie genialnie będzie słychać, że słuchawka gra źle... No nic, spróbuję zrobić jakąś komorę ciśnieniową w włożyć mikrofon pomiarowy i zdjąć ch-ki. Ale czarno to widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 15 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Odezwali się. Poradzili mi genialny sposób - podłącz je, rozpędź głośność na maksa i nagraj filmik. Na pewno na filmie genialnie będzie słychać, że słuchawka gra źle... No nic, spróbuję zrobić jakąś komorę ciśnieniową w włożyć mikrofon pomiarowy i zdjąć ch-ki. Ale czarno to widzę. Hmm, nagraj jak możesz choć ciekaw jestem czy uda Ci się uwidocznić wadę. Rozumiem, że masz dispute escalate czy zwykły dispute? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Escalated. Nagrałem. Wrzuciłem 55Hz z kamputerowego generatora, to prawa słuchawka tak potwornie rezonowała, że chyba sąsiad słyszał. Nagrałem pomiar mikrofonem na filmikach, do tego dorzuciłem wavy z tego nagania z mikrofonu i poszło! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 15 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Escalated. Nagrałem. Wrzuciłem 55Hz z kamputerowego generatora, to prawa słuchawka tak potwornie rezonowała, że chyba sąsiad słyszał. Nagrałem pomiar mikrofonem na filmikach, do tego dorzuciłem wavy z tego nagania z mikrofonu i poszło! To się solidnie przygotowałeś, Ja bym pewnie na łatwizne poszedł i napisał, że nie gra i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Wrzuciłem filmiki i wavy, a sprzedawca odpowiedział, że nic z nich nie wynika i odda kasę, jak odeślę słuchawki. Czyli co teraz? Czekać do deadline jeszcze te 2 dni i Ali to osądzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Nie kumam trochę... Masz "escalate" i sprzedawca ma cokolwiek do gadania? Ty te materiały powinieneś wysłać do obsługi poprzez "escalate", żeby pokazać, że jesteś poważną osobą. A może Ty dyskutujesz poprzez wiadomości wewnątrz zamówienia, a nie "modify dispute" czy "escalate"? Wtedy to nic nie znaczy dla obsługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Poprzez respond. A gdzie to trzeba wrzucić? Bo mi już tylko 2 dni zostały. W mailu było: If you have settled the dispute with seller, please response in the complaint centre so that we can be informed and follow this dispute according to the settlement. Link z maila przekierowuje mnie właśnie do Dispute i tam mogę tylko działać poprzez respond. No i na mój opis i wrzucone filmiki sprzedawca odpisał, że nic z nich nie wynika. Edytowane 16 Stycznia 2015 przez 1313 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Klikasz w dispute i tam masz wiadomości wewnętrzne w takiej tabelce. Istotne jest aby komunikacja odbywała się wewnątrz dispute, aczkolwiek obsługa zwraca też uwagę na wymianę widomości w panelu zamówienia. Istotne jest abyś cały czas odpowiadał. Na twoim miejscu podałbym sporo zawyżoną kwotę za wysyłkę (razy dwa lub nawet trzy), co świadczyć będzie o nieopłacalności wysyłki. Oni i tak nie ogarną cen w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Ja już wcześniej napisałem niestety, że wynosi 19 dolarów. Ale uważam, że to i tak dużo. Dyskusja odbywa się "wewnątrz" dyskusji i odnotowywana jest jako Dispute History. Czyli ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Ja już wcześniej napisałem niestety, że wynosi 19 dolarów. Ale uważam, że to i tak dużo. Dyskusja odbywa się "wewnątrz" dyskusji i odnotowywana jest jako Dispute History. Czyli ok? Tak ok, ale z podaniem realnej ceny wysyłki popełniłeś błąd, no ale na przyszłość już będziesz wiedział, uczymy się całe życie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 No to trzymajcie kciuki. Bezczelni są, bo nie wierzę, że nie wiedzieli o wadzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Pamiętaj, że z decyzją obsługi też możesz się nie zgodzić. Ja w ten sposób kiedyś uparcie poszedłem z 20 na 75% zwrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 No dobra. Jednak mam nadzieję, że nie będzie to potrzebne . Dzięki wielkie za pomoc! Będę informował dalej co się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 No więc tak - sprzedawca stwierdził, ze z filmów i nagrań NIC nie wynika. Ja napisałem, że wynika jednoznacznie. Aliexpress uznał, że dowody są wystarczające i albo odsyłam i dostaję full refund (na mój koszt), albo nie odsyłam i proponują 40%. Ja na to napisałem, że opcja bez odsyłana jedynie, ale minimum 80% jako kompromis, bo i tak towar jest niezdatny do użytku. za 28 godzin mam deadline tej odpowiedzi. Sprzedawca na to napisał, ze jestem OSZUSTEM (!) i więcej niż 40% nie da, chyba, ze odeślę słuchawki. I co dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.