Swistak06 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Witam, od grudnia jestem posiadaczem wspomnianych w temacie akg k619. Grają naprawdę świetnie, lecz po miesiącu pałąk zaczął pękać, a z czasem rozleciał się całkowicie. Z tego co czytałem w internecie owe słuchawki mają tendencje do psucia się pałąka. Czy jest szansa liczyć na gwarancję? A jak tak, to gdzie mam takową zgłosić(jestem rochę w tych tematach zielony )?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FlameRunner Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Szansa jest, ślij e-maila na adres: serwis at rb.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swistak06 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 A co mniejwięcej napisać w e-mailu do nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FlameRunner Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Prawdę. Kiedy kupione, w jakich okolicznościach się uszkodziły. Oczywiście masz dowód zakupu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swistak06 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Tak, posiadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swistak06 Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Po wysłaniu słuchawki błyskawicznie do mnie wróciły wymienione, trzeba pochwalić serwis za szybką obsługę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:SiekieR:. Opublikowano 15 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Witam! Podłączę się pod temat, bo i mnie spotkała przykra sytuacja z pęlającym(w kilku miejscach jednocześnie...) pałąkiem do AKG K619. Jestem drugim właścicielem - dowód zakupu jest imienny, a karta gwarancyjna nie jest wypisana i podbita. W karcie gwarancyjnej jest oczywiście informacja, że gwarancja przysługuje tylko pierwszemu właścicielowi - jak do tego podchodzą w praktyce?? Pudełko posiada naklejkę importer - RB, Katowice. Bez podbitej karty gwarancyjnej i z imiennym dowodem zakupu wysyłać bezpośrednio do nich?? Wysyła się same słuchawki, czy komplet w oryginalnym opakowaniu itd.?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panataki Opublikowano 15 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 napisz do nich maila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:SiekieR:. Opublikowano 16 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Maila z prawdą i tylko prawdą...?? Raczej lepiej powiedzieć za mało niż za dużo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohdankrulik Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Gwarancję w tych słuchawkach realizuje producent czy sklep(np. użytkownik z allegro)? I jeśli producent to wystarczy napisać na tej stronie: pl.akg.com czy tu jbl.com.pl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rfzb Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Wyślij bezpośrednio do serwisu będzie najszybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.