Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
Camel18

Słuchawki dokanałowe 500zł + wzmacniacz

Question

Witam, to mój pierwszy post tak że witam wszystkich na forum.

 

ostatnio dopadłem to forum, naczytałem sie dziesiątek tematów dużo sie nauczyłem i sie całkiem pogubiłem.

 

od jakiegoś czasu używałem ipod 5g Video i wkońcu dojżałem do decyzji aby przerobić go na imod-a.

W tej chwili jest on w rękach Forzy i poddawany jest modyfikacjom.

 

A teraz do sedna:

 

jak juz imod bedzie gotowy, przydałyby sie do niego dobre słuchawki i wzmacniacz dlatego prosze was, bardziej doświadczonych o pomoc w wyborze, bo czytajac forum calkiem zglupiałem :)

 

Kryteria cenowe:

-słuchawki dokanałowe (najlepiej zamknięte coby izolowaly otoczenie) do 500zł (max 599 jeśli warto :)

-wzmacniacz również 500zł (max 599 jeśli warto :)

 

a teraz to co najważniejsze. Kryteria Odsłuchowe:

 

- dźwiek nie musi byc specjalnie analityczny, milej widziane cieplejsze brzmienie głównie do odprężenia sie a nie analizowania każdego dźwieku.

- bass nie przesadny, żeby nie zakrywał pozostałych pasm, aczkolwiek zeby go też nie brakowało

- góra nie kłująca w uszy aczkolwiek też nie za płaska

- scena maksymalnie szeroka

- dobra izolacja od otoczenia

 

Czytając inne wątki największą uwage przykuły Senki ie60, Yamaha EPH 100 , Westony 1, um-1, Brainwavz B2 ,HiFiMAN RE-ZERO, Shure SE 215, AKG K376.

Wzmacniacze : FiiO E12 MONT BLANC, FiiO E11 KILIMANJARO

 

 

Dlatego prosze was, o pomoc w wyborze tych najbardziej zbliżonych do moich wymagań, ewentualnie o własne propozycje co do tych wymagań.

Interesują mnie tylko artykuły dostępne w polsce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

ja mialem e7 i mam e12. E12 jest dla mnie nawet lepszy niz T5 - pisalem pare tygodni temu w testach porownanie (dosc amatorskie, ale tez ku wlasnej pamieci ;) )

 

ale fakt - imod + t5 + audeo moze sie nie spodobac. moze byc jasno i sucho... lecz ja bym z tego zestawu wymiotl w pierwszej kolejnosci audeo :P jak juz je brac to ta wersje perfect bass z dodatkowymi filtrami... lecz generalnie jeszcze nie slyszalem jednoprzetwornikowych armatur co by mi sie spodobaly...

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Jak nie potrzebujesz bardzo duzo mocy to na start bierz SMSLa. Nie boj sie ze spalisz doki bo musialbys pierdyknac od razu na maksa by tak sie stalo a I chyba to tez by nie nastapilo bo w jakims watku Piotrek (aka piotrus-g; wlasciciel Custom Art) pisal ze zeby spalic armatury trezba podac od ****a mocy wiec niz taki e12 daje.

A propos braku koiecznosci mocy do dokow. Niby tak ale to nie jest uniwersalna prawda. Przykladowo takie Spiral Ear SE 5way maja 135ohmow a takie Etymotic Research ER-4S/B maja 100ohmow wiec tam moc sie przydaje, ale oczywiscie nie tak jak dla duzych nausznikow.

Grubby to posluchaj Custom Art Music One albo Two.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

a i chetnie... niestety nie latwo na odsluch dorwac. poza tym jest juz Two?

 

pytanie tez czy przewyzszaja masowki juz z polki wyzszej jak shure 535 czy westone pro30?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Sa juz Two. Dopiero teraz patrze I widze zes z Wrocka wiec pewno trudniej o odsluch ale chyba Audiomagic jest we Wrocku?a oni maja demowki CA (choc Music Two dem jeszcze chyba nie maja).

 

Nie wiem czy przewyzszaja bo przeciez nie o to tu chodzi tylko czy Ci dzwiek podpasuje. Generalnie moj post byl odpowedzia na Twoje stiwerdzenie ze jak dotad Ci zadne jednoprzetwornikowe armatury nie pasowaly.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

jasne - skrot myslowy z mojej strony. chodzi o to aby przede wszystkim wpasowaly sie ogolnym charakterem w moje preferencje, bo to dla mnie najwazniejsze... no i aby potem oferowaly klase brzmienia (tez w tych aspektach na ktore ja najbardziej zwracam uwage :) ) lepsza niz tansza konkurencja stockowa...

audiomagica jako takiego nie ma... ale chyba mp3store jest ich partnerem, choc nigdy nie slyszalem aby oferowali we Wroc CA. Ale tez nie pytalem :)

 

Choc i tak podchodze sceptycznie do pojedynczych - apetyt rosnie w miare jedzenia. A dzieki Fatso i Kuropowi jest mozliwosc odsluchu i zakupu we Wroc oferty skolei lime ears... i wlasnie dzieki nim od wczoraj moja szczeka jest nadal rozsypana po podlodze po LE3SW...

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

No Ja nie długo chcę pożyczyć od Lime Ears ich customy by dłużej się z nimi zapoznać (bo na Audioshow słuchałem kilka minut raptem) i zobaczyć co one potrafią i jak wypadajć przy moich CE czy przy CA które miałem lub będę miał.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

to jak porownasz bezposrednio gdzies to opisz dla potomnych :)

co prawda mam je jeszcze na pare dni... ale ja sie nie porywam na werdykty - za malo doswiadczenia z ta polka i moim zdaniem juz przy takich sprzetach porownania z pamieci a nie face to face to troche po omacku... oczywiscie poza ogolnym opisem sposobu prezentacji i charakteru. choc zawsze oczywiscie mam w szufladzie jakis punkt odniesienia... ale to nie to samo...

Edited by grubbby

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Taki mam zamiar - zrobię update opisu CE i plus podorzucam porównania przy opisach Pro210 i Pro330v2 jak również zamierzam zrobić opis samych LE2 i LE3 (mam przynajmniej taką nadzieję). No i oczywiście są to tylko mocno subiektywne wrażenia, bo nie czuje się na siłach aby traktować to jako recki (bo do recek to IMO trzeba mieć kupę przeróżnego sprzętu żeby porównywać, bo porównanie z 2 czy 3 parami innych słuchawek to trochę moim zdaniem za mało).

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

dobra, wrcając do tematu :D

wybor padnie na smsla albo fiio e11 coby byllo wygodniej nosic z dokami bo nie sa ogromne(przynajmniej jak dla mnie)

a doki to albo yamaha eph100 albo shure se215, na poczatek powinno wystarczyc, a w miare rozwijania sie mojego słuchu będe testował inne konfiguracje.

 

na chwile obecną najbardziej przemawia do mnie przenośny zestaw typu:

iMod5g Video + fiio e11 + shure se215 (jak myślicie nie zagra za zimno??)

 

oczywiście ostateczna decyzja będzie podejmowana po odebraniu iPoda od Forzy, i przsluchaniu go w roznych kombinacjach

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

patrzac co sie dzieje z pogoda od listopada to sam juz nie wiem czy bedzie zimno :)

a tak na serio - nie znam 215, jednak jak maja charakter wyzszych dokow shure to nie powinno byc zimno... ale to moze sie ktos wypowie co ma 215.

 

co do wzmaka - a czytales porownanie co podeslalem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Wiesz co Camel, nie słuchałem e11 ale generalnie z tego co pamiętam to on nie za bardzo był chwalony przez to że kolorował mocno dźwięk, fakt że e07k jest trochę cyfrowy i ma braki w scenie ale on był oceniany jako bardziej "wierniejszy". Dlaczego nie SMSL? Zapytaj Lorda Raydena, on miał e07k i SMSLa i pisał chyba że SMSL miał taką bardziej analaogową naleciałość ale że grają na podobnym poziomie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

haha no z pogodą jest śmiesznie, nie zdziwiłbym się jak by w wakacje śnieg padał :)

 

czytałem czytałem, i dalej nie moge sie zdecydować, chyba będe musiał dorwać je i przetestować, albo wyliczanke zrobie jakąś

(Jestem mały talibanek mam granatów cały dzbanek, atomową walizeczke i wąglika próbóweczke, raz dwa trzy dziś z iModem zagrasz ty), sam już nie wiem.

 

ze słuchawek jak przesłucham i mi będą pasować to pewnie shurki, a co do wzmaka to fiio e11 ibasso t5 albo smsl albo juz nie weim co :)

 

przy okazji, gdzie można dostac ibasso bo w zadnym polsim sklepie nie moge znaleźć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

iBasso ani SMSL nie dostaniesz w PL. Zostaje Ci ściąganie przez oficjalną stronkę producenta ibasso.com tudzież sklep mp4nation.net (dla iBasso) albo serwisy typu aliexpress.com (SMSL sAp-4s). Wielu forumowiczów tak robiło i jest to bezpieczne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

z ibasso jest jakis problem z certyfikatami pozwoleniami czy cos... tylko dx50 dostalo na europejski rynek z tego co slyszalem. mp3store mial wprowadzic jak tylko inne produkty zostana formalnie dopuszczone...

 

@Camel - no to masz problem rozwiazany - imo sap4s lepszy niz e11 :) na start i do imoda, aby wlasnie nieco ocieplic to bedzie fajny wybor i obarczony mniejsza strata przy ew. odsprzedazy.

 

jakby co to jeszcze masz w komisie:

http://forum.mp3store.pl/topic/110871-smsl-sap-4s-fiio-l3/?hl=sap-4s

 

ale cena nie jest imo atrakcyjna...

Edited by grubbby

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Mam tego wzmaka w zestawie tworzącym imoda i mogę go tylko polecać - mały, solidnie wykonany, bateria trzyma baaaardzo długo (wcześniej miałem e11 i - pod względem walorów użytkowych/jakości wykonania - nie ma szans z smsl). Dźwiękowo to już rzecz gustu - w mojej opinii smsl tu także wygrywa, jako że nie dodaje od siebie tyle, co e11.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

I jeszcze jedno daj jednej konfiguracji wiecej niż dzień, słuch mamy taki ze dziś słyszysz tak jutro inaczej, za godzinę inaczej bo wiele czynników wpływa, bywa...

 

Imo najważniejsze byś wybrał odpowiednie słuchawki to one w największym stopniu decydują o brzmieniu !

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ja również polecam yamaha eph-100. Niedawno kupiłem i jestem bardzo zadowolony :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy