lipiec2009 Opublikowano 19 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 (edytowane) Pierwszy raz przytrafiło się mi że zamówiony przedmiot z allegro nie dotarł do mnie. Chodzi w sumie o ok. 14 zł, ale nieważne. Mam pytanie; kto odpowiada po nadaniu listu PP za przesyłkę, nadawca czy odbiorca? Na stronie Poczty Polskiej po nr przesyłki można tylko dowiedzieć się że list PP został nadany. Od nadania minęło 2 tygodnie. Kto powinien to reklamować, nadawca czy odbiorca? Czy w ogóle jest sens? PS. Sorry, to chyba powinno być Hyde Parku. Proszę o przeniesienie. Edytowane 19 Listopada 2013 przez lipiec2009 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolaj612 Opublikowano 19 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 (edytowane) Był u mnie listonosz właśnie. Reklamację składa osoba nadająca przesyłkę w oddziale nadania + z potwierdzeniem. Edytowane 19 Listopada 2013 przez mikolaj612 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harmony Korine Opublikowano 19 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Ale to dziwne, że w tracking'u masz tylko to, że przesyłka została nadana. Zawsze jak sprawdzałem, to wiedziałem gdzie jest i co się z nią dzieje. Tak jak powiedział Mikołaj. Reklamację składa nadawca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjuzikfrik Opublikowano 19 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Może pomylił się w adresie i wróci do Niego po 3-4 tygodniach. Ja raz tak miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawish Opublikowano 19 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 tracking do poleconych nie wyglada tak samo jak do paczek, jest wlasnie tylko, ze nadano i wsio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lipiec2009 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 tracking do poleconych nie wyglada tak samo jak do paczek, jest wlasnie tylko, ze nadano i wsio tak, całej drogi nie pokazuje, tylko nadanie i dotarcie do urzędu pocztowego docelowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlynarz Opublikowano 19 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 (edytowane) Zrób sobie screenshota ze strony http://sledzenie.poczta-polska.pl/ - tak na przyszłość. Zadzwoń do placówki nadawczej, w której nadawca wysłał list - może akurat trafisz na miłą Panią, która zorientuje się w sprawie. Jak to nie poskutkuje to reklamacja przysługuje nadawcy. Ty natomiast możesz żądać ponownej przesyłki od sprzedawcy - to on ponosi odpowiedzialność w stosunku do Ciebie za niezrealizowanie sprzedaży. @Buka? - tracking obejmuje również polecone i pokazuje dokładną drogę tj. jakie placówki poczty przesyłka zwiedziła. Nie raz sprawdziłem Edytowane 19 Listopada 2013 przez mlynarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lipiec2009 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Może pomylił się w adresie i wróci do Niego po 3-4 tygodniach. Ja raz tak miałem. sprzedawca ma najwyraźniej z tym problem, ma sporo komentarzy na ten temat. Wiedziałem o tym ale ze względu na mały koszt postanowiłem zaryzykować. to ta aukcja: http://allegro.pl/kabel-sieciowy-lan-ethernet-rj45-cat5e-10m-i3668557480.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ananas007 Opublikowano 19 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Byłeś na swojej poczcie? Kilka razy zdarzyło mi się, że paczka którą wysłałem leżała na poczcie, bez zostawienia awiza u odbiorcy. Pomimo odnotowania go w trackingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lipiec2009 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Byłeś na swojej poczcie? Kilka razy zdarzyło mi się, że paczka którą wysłałem leżała na poczcie, bez zostawienia awiza u odbiorcy. Pomimo odnotowania go w trackingu. W sumie masz rację , od tego powinienem zacząć, choć nigdy mi sie taka sytuacja nie zdarzyła. Jak ja wysyłam to prawie zawsze listy PP dochodzą na drugi dzień do odbiorcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cessa Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Prawdopodobnie to nie wina poczty, a miałeś informacje o wysłaniu przesyłki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamikarze24 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Może coś z adresem było nie tak lecz z ta poczty są jaja kiedyś buty wysłałem i nie doszły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panataki Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Ładny odkop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawish Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 poltora miesiaca? w miare normalny :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 @up - zaiste, normalny. Nie tak dawno temu widziałem tu odkop chyba roczny z okładem, także złotej szpadelki nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lipiec2009 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Jak to nie poskutkuje to reklamacja przysługuje nadawcy. Ty natomiast możesz żądać ponownej przesyłki od sprzedawcy - to on ponosi odpowiedzialność w stosunku do Ciebie za niezrealizowanie sprzedaży. Ja w tamtym przypadku napisałem sprzedającemu z allegro tak jak pisze kolega w cytacie powyżej, że proszę żeby złożył reklamację w swojej placówce pocztowej a mi wysłał przedmiot jeszcze raz, no i tak też zrobił, za 2 dni miałem zamówioną rzecz..... ale on tam w komentarzach miał mnóstwo negatywów z tego powodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jd1210 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Miałem podobny przypadek przed świętami z Clipem+, sprzedawca z Allegro wysłał drugiego z innej poczty bo pierwszy zaginął. Ale to nie wina sprzedawcy że poczta daje ciała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panataki Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Jak ktoś nie potrafi zaadresować koperty to nie wina poczty, nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby wysyłki które nadaje szły dłużej niż ten jeden dzień, chyba że ekonomiczne to wtedy do tygodnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.