Skocz do zawartości

List polecony priorytetowy


lipiec2009

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy raz przytrafiło się mi że zamówiony przedmiot z allegro nie dotarł do mnie. Chodzi w sumie o ok. 14 zł, ale nieważne. Mam pytanie; kto odpowiada po nadaniu listu PP za przesyłkę, nadawca czy odbiorca?

Na stronie Poczty Polskiej po nr przesyłki można tylko dowiedzieć się że list PP został nadany. Od nadania minęło 2 tygodnie.

Kto powinien to reklamować, nadawca czy odbiorca? Czy w ogóle jest sens?

 

PS. Sorry, to chyba powinno być Hyde Parku. Proszę o przeniesienie.

Edytowane przez lipiec2009
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to dziwne, że w tracking'u masz tylko to, że przesyłka została nadana.

Zawsze jak sprawdzałem, to wiedziałem gdzie jest i co się z nią dzieje.

Tak jak powiedział Mikołaj. Reklamację składa nadawca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób sobie screenshota ze strony http://sledzenie.poczta-polska.pl/ - tak na przyszłość.

 

Zadzwoń do placówki nadawczej, w której nadawca wysłał list - może akurat trafisz na miłą Panią, która zorientuje się w sprawie. Jak to nie poskutkuje to reklamacja przysługuje nadawcy.

 

Ty natomiast możesz żądać ponownej przesyłki od sprzedawcy - to on ponosi odpowiedzialność w stosunku do Ciebie za niezrealizowanie sprzedaży.

 

@Buka? - tracking obejmuje również polecone i pokazuje dokładną drogę tj. jakie placówki poczty przesyłka zwiedziła. Nie raz sprawdziłem :)

Edytowane przez mlynarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może pomylił się w adresie i wróci do Niego po 3-4 tygodniach. Ja raz tak miałem.

sprzedawca ma najwyraźniej z tym problem, ma sporo komentarzy na ten temat. Wiedziałem o tym ale ze względu na mały koszt postanowiłem zaryzykować.

to ta aukcja: http://allegro.pl/kabel-sieciowy-lan-ethernet-rj45-cat5e-10m-i3668557480.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłeś na swojej poczcie?

Kilka razy zdarzyło mi się, że paczka którą wysłałem leżała na poczcie, bez zostawienia awiza u odbiorcy.

Pomimo odnotowania go w trackingu.

W sumie masz rację , od tego powinienem zacząć, choć nigdy mi sie taka sytuacja nie zdarzyła. Jak ja wysyłam to prawie zawsze listy PP dochodzą na drugi dzień do odbiorcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jak to nie poskutkuje to reklamacja przysługuje nadawcy.

 

Ty natomiast możesz żądać ponownej przesyłki od sprzedawcy - to on ponosi odpowiedzialność w stosunku do Ciebie za niezrealizowanie sprzedaży.

 

Ja w tamtym przypadku napisałem sprzedającemu z allegro tak jak pisze kolega w cytacie powyżej, że proszę żeby złożył reklamację w swojej placówce pocztowej a mi wysłał przedmiot jeszcze raz, no i tak też zrobił, za 2 dni miałem zamówioną rzecz..... ale on tam w komentarzach miał mnóstwo negatywów z tego powodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny przypadek przed świętami z Clipem+, sprzedawca z Allegro wysłał drugiego z innej poczty bo pierwszy zaginął.

Ale to nie wina sprzedawcy że poczta daje ciała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności