ogorek Opublikowano 26 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Skłoniła mnie do tego posta chęć otrzymania rabatu na iAudio Oczywiscie żartuję. Skłoniły mnie wątki komisowe (opinie, sprowadzanie z USA) jak i ostatni post osoby zadowolonej z obsługi posprzedażnej Zosi51 z allegro. Niektóre, znane mi osoby, narzekały na serwis iAudio (@Forza miał problemy z baterią w X5). Ja sprzedałem swój iAudio U3 koleżance przebywające poza granicami kraju (raczej na stałe). Ponieważ zepsuł sie jej to poprosiła mnie o próbę naprawy poprzez serwis. Odtwarzacz praktycznie martwy. Raz sie włacza a raz nie, raz się ładuje a raz nie. Najczesciej głuchy i ciemny i nic nie mozna zrobic Wszedłem na stronę iAudio, wypełniłem formularz zgłoszeniowy. Dostałem e-mail z numerem RMA i info, zeby wysłac do serwisu. Zapakowalem w małe pudełko sam odtwarzacz, gwarancje, kopie faktury i list opisujący objawy chorobowe. Całośc w koperte z bąbelkami. Wysłałem w czwartek rano priorytetem. W piatek dostaje e-mail, ze przyjeli do naprawy a po godzinie e-mail ze wysłali z powrotem Poniewaz czasami sie player właczał zaniepokojony zadałem pytanie (przez stronę WWW) czy coś zostało zmienione. Po kilku minutach odpowiedz: "płyta główna" i informacja ze kurier powinien byc w poniedzialek. W poniedziałek rano kurier wręczył sprawny odtwarzacz Pełen profesjonalizm, zero telefonow, szyki kontakt przez stronę. Ja jestem bardzo zadowolony. Moze sposób naprawy zależy od rodzaju player-a. Wiem ze X5 Forzy odbywał "lotnicze wycieczki". W każdym bądz razie ja jestem zachwycony Naprawa oczywiscie w ramach gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forza Lazio Opublikowano 26 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Czeka mnie w najblizszym czasie oddanie X5 do kolejnej naprawy - rozwalone gniazdo jack, modlę się ,żeby tym razem mnie tak samo jak Ciebie potraktowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misza Opublikowano 28 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 moj x5 lezal w serwisie ponad 2 miesiace. a w koncu i tak, coraz czesciej wypytywani telefonicznie, przyslali mi nowy egzemplarz. ja osobiscie jestem bardzo niezadowolony z serwisu iaudio, nawet mimo korzystnego rozwiazania mojego problemu. chociaz, z drugiej strony, moze sie cos zmienilo na stale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi