Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Potrzebne propozycje.


TvSuperStar

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wam!

 

Jestem 15 letnim muzykiem, 6 rok gram na gitarze elektrycznej. Troche zacząłem poważniej traktować to zajęcie i wpadłem na pomysł, znany zreszta nagrywania. Poki co instrumentale, moze potem z głosem. Zgromadziłem sprzęt, ale ilośc materiału który by sie nadawał mnie przerasta. Chciałbym z dobrych wyłonić jeszcze lepsze, a jako, ze jestem tylko jedna osoba, mój gust, typ słuchej muzyki mnie ogranicza. Prosilbym zatem o jakieś propozycje od Was. Jakich utworów szukam? Maja to byc utwory (lub ich fragmenty) gdzie duża role odgrywa gitara, a także są dosyc podatne na ewentualne zmiany i wstawki np. Here Comes The Sun Beatlesów czy Nothing Else Matters, lub solówka z We will rock you. Gatunki jakie najmilej przyjmę to cos blues, rock, rock'n'roll i wszelkie ballady. I cóż .. to tyle chyba. Bede Wam niesamowicie wdzięczny za pomoc.

 

Pozdrawiam.

 

PS. Sorry za brak cudzysłowów.

PS2. Jak by ktoś był chętny do współpracy pisac na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz wybrać jakieś kawałki Carlosa Santany.

 

Samba Pa Ti

Europa

Flor D'Luna (Moonflower)

I Love You Much Too Much

Blues For Salvador

 

z nowszych

 

Spark of the Divine

Angelica Faith

 

lub jakieś inne, ma tego mnóstwo.

Edytowane przez jd1210
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O popatrzcie, o santanie zapomniałem, a przecież idealny jest do tego. Dzięki i czekam na wiecej propozycji choć mam jeszcze jeden pomysł ^^

 

Clapton tez ok pomysł :3 Hendrixa muszę wiecej posłuchać, ale mam jakaś płytę. B.B Kinga - ciężki kawałek do zgryzienia, ale moze cos spróbuje :)

Edytowane przez TvSuperStar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrych gitarzystów nie brakuje, tylko czy to nie będzie właśnie problem do zagrania.

Tych słucham a numery wybierz sam.

 

Mike Oldfield

Joe Satriani