Jump to content

[ROZWIĄZANE] Słuchawki Nauszne | Do ok. 350zł (aerial7)

Recommended Posts

Cześć wszystkim.

To mój 1 post i nie jestem znawcą słuchawek, więc proszę o wyrozumiałość.

Do tej pory przez jakiś rok byłem posiadaczem słuchawek nausznych urbanears plattan (głównie dlatego, że dość tanio je kupiłem). Dzwięk jest w miarę dobry, ale wiadomo- wraz z jedzeniem apetyt rośnie ;) Niestety, micro podczas gry bezwiednie "zaśliniłem", słuchawki trochę wypłowiały i ogólnie się pozdzierały, sznurek wisi na kabelkach już no i wstyd troszkę z nimi wychodzić już (a może i strach, bo jedno pociągnięcie i po zabawie) ;)

Ale do tematu: szukam słuchawek w przedziale ok +-300-350zł

Służyły by do:
-muzyki, w szczególności rap i jakieś inne brzmienia z bassem typu dubstep czy jakieś techna czy inne (nie znam się, słucham rozrywkowo :)
-gry na kompie, dlatego przydałby się dołączany (najlepiej odczepiany) micro

Najbardziej zależy mi na dobrej jakości dzwięku, nie "strawię" jednak brzydkiego wyglądu. Muszą być to słuchawki typowo nauszne, zbliżone wyglądem do Aerial7 Tank 2.
Właśnie nad w.wymienionymi myślałem. Podobno dobrej jakosci dzwięku, no i micro doczepiane na +. Czytałem kilka pozytywnych opinii jak i negatywnych. Trochę o nich poczytałem, oglądałem recenzje i z moich obserwacji wynika, że zwyczajnie najczęstsze negatywy płyną od osób posiadających podróbki aeriali (co mnie zdziwiło, że nawet Mrokas, który podobno jest ich ambasadorem miał w klipie podróbki :)

A więc napiszcie mi co o nich sądzicie ale GŁÓWNIE Z WŁASNYCH DOŚWIADCZEŃ, bo nie chcę słuchać informacji od 5 wody po kisielu.

Możecie mi też doradzić jakieś inne wyjście, przedział może być lekko naciągany w górę to poszukam jakichś używek jak będzie warto :)

Liczę na zainteresowanie i odpowiedzi, nagradzam SOGami czy innymi piwami :)
Z góry dzięki

Pzdr

Cezary...

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

• By Andziaszek
      Witam witam Dzień Dobry!