docentore Opublikowano 1 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 W dniu 26.01.2022 o 08:37, gentillo napisał: Mam kurna tak samo:( Wysłane z mojego SM-N986B przy użyciu Tapatalka W dniu 21.01.2022 o 11:40, Teti napisał: Skończyłem "The Expanse" Cóż za niedosyt, to już koniec, straszne. W dniu 15.01.2022 o 20:25, vonBaron napisał: Czuję ogromny niedosyt po końcu szóstego sezonu The Expanse, na szybko pozamykali wątki. Niestety na 7 sezon raczej nie ma co liczyć. Chodzą plotki o filmie który opisywałyby wydarzenia z 7-9 tomu. Duży niedosyt i rozczarowanie po obejrzeniu ostatniego odcinka, wątki kończone w połowie zdania. Mam nadzieję na więcej, ale się nie łudzę. Szkoda, fajny serial był, wg mnie jeden z lepszych seriali SciFi poprzedniej dekady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalZZZ Opublikowano 2 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Ozark czwarty sezon trzyma poziom. Świetna produkcja. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docentore Opublikowano 2 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Ozark czwarty sezon trzyma poziom. Świetna produkcja. Mam na liście do obejrzenia z nieżoną. Na razie nadrabiam Stranger things, bo skończyłem na 1szym sezonie.Fajnie się to ogląda, do tego ta ścieżka z synthwave 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalZZZ Opublikowano 2 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) Stranger Things ocenilem bardzo wysoko. Uwielbiam ten serial - przenosił mnie w czasie Edytowane 2 Lutego 2022 przez MichalZZZ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teti Opublikowano 2 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Mam na liście do obejrzenia z nieżoną. Na razie nadrabiam Stranger things, bo skończyłem na 1szym sezonie.Fajnie się to ogląda, do tego ta ścieżka z synthwave W tym roku nie widzieć "Stranger things" to tak jak by wykopać samorodek złota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docentore Opublikowano 2 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 19 minut temu, Teti napisał: 1 godzinę temu, docentore napisał: Mam na liście do obejrzenia z nieżoną. Na razie nadrabiam Stranger things, bo skończyłem na 1szym sezonie. Fajnie się to ogląda, do tego ta ścieżka z synthwave W tym roku nie widzieć "Stranger things" to tak jak by wykopać samorodek złota. widziałem 1szy sezon cały, teraz jestem w połowie drugiego. Nadrabiam powoli. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wfmsiekierka Opublikowano 2 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Ozark czwarty sezon trzyma poziom. Świetna produkcja. Jeden z lepszych seriali.Polecam Homeland, naprawdę dobryWysłane z mojego Redmi Note 8 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalZZZ Opublikowano 2 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Homeland mam na uwadze, dzieki za polecenie 👍 Póki co sie zabralem za Unabomber. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docentore Opublikowano 2 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Homeland jest w pytę, choć trochę staje się schematyczny po którymś sezonie, ale ogląda się całość świetnie. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalZZZ Opublikowano 2 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Tylko to 9 czy ileś sezonów mnie przeraża. Straszny tasiemiec Ale zobaczę 👍 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docentore Opublikowano 2 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 2 minuty temu, MichalZZZ napisał: Tylko to 9 czy ileś sezonów mnie przeraża. Straszny tasiemiec Ale zobaczę 👍 Od razu wchodzi na ostro, żadnego 'poczekaj do trzeciego odcinka, tam się rozkręci' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalZZZ Opublikowano 2 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 A więc skończę Unabombera i lecę z Hommeland. Choć miałem też zamiar w końcu zacząć Uwiezione albo Więzienie dla kobiet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_jarmusik Opublikowano 2 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Polecam Dolinę krzemową i Columba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalZZZ Opublikowano 2 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) Poniżej aktualna lista seriali, które widziałem. Pewnie sporo jeszcze dobrych produkcji tam brakuje, jak choćby te w/w. Dexter 10/10 Breaking Bad 10/10 Peaky Blinders 10/10 Rodzina Soprano 9/10 The Killing 9/10 Gomorra 9/10 Wikingowie 9/10 Mr. Robot 9/10 Stranger Things 9/10 Dark 9/10 Ozark 9/10 Kompania braci 8/10 Miasteczko Twin Peaks 8/10 Most nad Sundem 8/10 Ray Donovan 8/10 True Detective 8/10 (pierwszy sezon 9/10) Better Call Saul 8/10 Mindhunter 8/10 Czarnobyl 8/10 Nawiedzony dom na wzgórzu 8/10 Line of Duty 7/10 House of Cards 7/10 Suits 7/10 Friends 7/10 The Wire 7/10 Pacyfik 7/10 Dr House 7/10 Prison Break 7/10 (pierwszy sezon 9/10) Gra o tron 7/10 Sons of Anarchy 7/10 Broadchurch 7/10 Narcos 7/10 Fargo 7/10 The Punisher 7/10 Gambit królowej 7/10 Niewinny 7/10 Lupin 6/10 Sherlock 6/10 Ślepnąc od świateł 5/10 Dom z papieru 5/10 Banshee 4/10 Sex Education 4/10 Edytowane 2 Lutego 2022 przez MichalZZZ 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docentore Opublikowano 2 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Zauważyłeś @MichalZZZ, że główny bohater 'Banshee' w każdym, ale to w każdym odcinku dostawał wpiedrol?🤣 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_jarmusik Opublikowano 2 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 7 minut temu, MichalZZZ napisał: Poniżej aktualna lista seriali, które widziałem. Pewnie sporo jeszcze dobrych produkcji tam brakuje, jak choćby te w/w. Dexter 10/10 Breaking Bad 10/10 Peaky Blinders 10/10 Rodzina Soprano 9/10 The Killing 9/10 Gomorra 9/10 Wikingowie 9/10 Mr. Robot 9/10 Stranger Things 9/10 Dark 9/10 Ozark 9/10 Kompania braci 8/10 Miasteczko Twin Peaks 8/10 Most nad Sundem 8/10 Ray Donovan 8/10 True Detective 8/10 (pierwszy sezon 9/10) Better Call Saul 8/10 Mindhunter 8/10 Czarnobyl 8/10 Nawiedzony dom na wzgórzu 8/10 Line of Duty 7/10 House of Cards 7/10 Suits 7/10 Friends 7/10 The Wire 7/10 Pacyfik 7/10 Dr House 7/10 Prison Break 7/10 (pierwszy sezon 9/10) Gra o tron 7/10 Sons of Anarchy 7/10 Broadchurch 7/10 Narcos 7/10 Fargo 7/10 The Punisher 7/10 Gambit królowej 7/10 Niewinny 7/10 Lupin 6/10 Sherlock 6/10 Ślepnąc od świateł 5/10 Dom z papieru 5/10 Banshee 4/10 Sex Education 4/10 Mi się podobał Dex, Friends, Dr house, Wikingowie, Monk, Zbuntowany Anioł, Bundy, Dwóch i pół(Pierwsze sezony) drużyna A, Mcgaiver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docentore Opublikowano 2 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Z tych za dychę niestety widziałem tylko BB.W sumie to stety, bo jest to do nadrobienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_jarmusik Opublikowano 3 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 (edytowane) 34 minuty temu, docentore napisał: Zauważyłeś @MichalZZZ, że główny bohater 'Banshee' w każdym, ale to w każdym odcinku dostawał wpiedrol?🤣 Odcinek 1664... (uwaga liczby random nie mają znaczenia biblijnego Nie wiem czy wiecie, ale Isaac Newton rozkminiał takie rzeczy ) Edytowane 3 Lutego 2022 przez kamil_jarmusik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audionanik Opublikowano 3 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Godzinę temu, kamil_jarmusik napisał: Nie wiem czy wiecie, ale Isaac Newton rozkminiał takie rzeczy ) Wiemy. Newton nawet więcej czasu poświęcał na studiowanie Biblii niż na naukę. Uległ niestety istnej pladze szalejącej w okresie tzw. "Oświecenia" (przez trzeźwych historyków zwanego Zaciemnieniem) czyli okultyzmowi, magii, alchemii, a nawet zajmował się telepatią; potajemnie był też unitarianinem. Dobrze się te zabawy dla niego nie skończyły - chyba stracił trochu kontakt z rzeczywistością i po pierwszym sukcesie na giełdzie, wtopił sromotnie na akcjach Kompanii Mórz Południowych. Jest to o tyle zabawne, że był nie tylko genialnym fizykiem, matematykiem, ale wręcz zajmował się kombinatoryką i rachunkiem prawdopodobieństwa. Mało tego; do końca życia zżymał się na zjawiska, które realnie przecież istnieją - cena akcji nie odzwierciedla ich realnej wartości; chytrość i zależności socjologiczne powodują pompowanie bańki finansowej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafacio Opublikowano 3 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Podziwiam was trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertos Opublikowano 3 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Poniżej aktualna lista seriali, które widziałem. Pewnie sporo jeszcze dobrych produkcji tam brakuje, jak choćby te w/w. Dexter 10/10 Breaking Bad 10/10 Peaky Blinders 10/10 Rodzina Soprano 9/10 The Killing 9/10 Gomorra 9/10 Wikingowie 9/10 Mr. Robot 9/10 Stranger Things 9/10 Dark 9/10 Ozark 9/10 Kompania braci 8/10 Miasteczko Twin Peaks 8/10 Most nad Sundem 8/10 Ray Donovan 8/10 True Detective 8/10 (pierwszy sezon 9/10) Better Call Saul 8/10 Mindhunter 8/10 Czarnobyl 8/10 Nawiedzony dom na wzgórzu 8/10 Line of Duty 7/10 House of Cards 7/10 Suits 7/10 Friends 7/10 The Wire 7/10 Pacyfik 7/10 Dr House 7/10 Prison Break 7/10 (pierwszy sezon 9/10) Gra o tron 7/10 Sons of Anarchy 7/10 Broadchurch 7/10 Narcos 7/10 Fargo 7/10 The Punisher 7/10 Gambit królowej 7/10 Niewinny 7/10 Lupin 6/10 Sherlock 6/10 Ślepnąc od świateł 5/10 Dom z papieru 5/10 Banshee 4/10 Sex Education 4/10 Jak Dexter ma 10/10 to Line of Duty powinien mieć 15/10. Ostatnie sezony Dextera to męczarnia straszna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalZZZ Opublikowano 3 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 (edytowane) Dla Ciebie kolego może tak być, mi się Dexter strasznie podobał. Dużo bardziej niż Line of Duty, który notabene też był dobry. Dexter jednak mnie dużo bardziej wciągnął. Dla mnie top. 9 godzin temu, docentore napisał: Zauważyłeś @MichalZZZ, że główny bohater 'Banshee' w każdym, ale to w każdym odcinku dostawał wpiedrol?🤣 Prawda 😂 Słaba produkcja. 9 godzin temu, docentore napisał: Z tych za dychę niestety widziałem tylko BB. W sumie to stety, bo jest to do nadrobienia. No to zacznij od Peaky Blinders. Żaden serial nie zrobił na mnie takiego wrażenia 👍 Edytowane 3 Lutego 2022 przez MichalZZZ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisting Opublikowano 3 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 (edytowane) Ostatni Dexter to dla mnie dokręcony sezon na siłę. Zaczął się nieźle, skończył sztampowo. Wg mnie 3/10. W kwestii seriali s-f, to Expanse i Resident Alien dają radę, reszta to cr.ap straszliwy (zwłaszcza najnowszy StarTrek LGBT). Gdzie te dobre produkcje jak Babylon 5 czy Stars Above and Beyond. Edytowane 3 Lutego 2022 przez Wisting Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalZZZ Opublikowano 3 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 (edytowane) Szczerze mówiąc, nie widziałem jeszcze ostatniego sezonu, tego co niedawno wypuścili. Ale rzeczywiście słyszałem, że jest słabszy. Zresztą ostatni odcinek ostatniego sezonu, który widziałem (ósmy bodajże) też mnie delikatnie rozczarował. Co nie miało wpływu na całość, bo jako całość uważam, że jest to serial wybitny. Żaden inny z tych dłuższych wielosezonowców mnie tak bardzo nie wciągnął. Oglądałem odcinek za odcinkiem do późnych godzin i świetnie się przy tym bawiłem. Bywało nawet tak, że siedziałem do 5 rano, bo nie mogłem się oderwać. Niemniej jednak faktem jest też, że za najlepszy serial jaki widziałem uważam Peaky Blinders. Edytowane 3 Lutego 2022 przez MichalZZZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisting Opublikowano 3 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 (edytowane) Moje dwa numery 1 ostatnich lat to ex æquo Zero, Zero, Zero oraz Sorjonen. Edytowane 3 Lutego 2022 przez Wisting Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.