deadmau52 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Wakacje są, troszke wolnego czasu, w związku z tym wziąłem się jak co roku za oglądanie seriali amerykańskich. Właśnie mi się kończy Chuck, co wybrać dalej?Oglądałem już Breaking Bad, Weeds, Prison break oraz californication. Wszystkie bardzo mi się podobały, takie coś właśnie lubie- sensacja z nutką komedii lub na odwrót. Nie mam pojęcia co wybrać dalej by nie żałować, może coś polecicie? Z góry mówie, brałem się za gre o tron, the river, house oraz lostów. Średnio mi podchodziły 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dMXyEYe Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Suits / White collar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peperoni Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 the wire 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 (edytowane) Sons Of Anarchy z polskich polecam Pitbull i Glina Edytowane 5 Sierpnia 2013 przez Azahiel 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harmony Korine Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 The Killing. Poza Twin Peaks nie widziałem dotychczas nic lepszego. Nic co by mnie tak wciągnęło. Ponad rok czekałem na Season III i w końcu jest! Niesamowity, mroczny, przygnębiający klimat. Aż smutno i szaro się robi podczas seansu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmazynowy Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 (edytowane) Suits całkiem niezłe, aczkolwiek bez rewelacji. To samo Shameless. Z lżejszych polecam:Weeds - dobrze się ogląda w pewnym stanie IT Crowd jeśli lubisz geekowe klimaty i angielski humor Big Bang Theory - całkiem śmieszne. A z moich ulubionych: Boardwalk Empire - gangsterski, lata 20, czasy prohibicji. Mad Men - ciekawy serial o agencji reklamowej, dużo prawdziwych odwołań, skupiający się raczej na bohaterach niż akcji. Luther - miniserial kriminalny, świetny. Gra o Tron - wiadomo. Oprócz tego całkiem niezły był Homeland. Do The Killing podchodziłem ale odtwórczyni głównej roli mnie odrzuca. Trzeba będzie spróbować znowu. Edytowane 5 Sierpnia 2013 przez Karmazynowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avantu Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Moja dziewczyna ogląda Suits - i szczerze poleca, sam oglądałem z nią odcinek to wygląda na przyzwoity serial o prawnikach, w amerykańskim stylu - i z humorem, czyli spełniając twoje kryteria. Sam miałem się za niego zabrać ale od jakiegoś czasu nie ciągnie mnie aż tak do seriali jak i filmów także. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Undertaker Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Sam czekam na kontynuację ostatniego sezonu Breaking Bad A tak to oglądam Dexter'a (właśnie leci ostatni sezon), The Walking Dead i Person of Interest. Wszystkie oczywiście polecam. Wcześniej tylko Losty, wypadałoby sobie odświeżyć 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa0700 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 House of cards - serial o polityce, w dwa dni obejrzałem cały 1 sezon, wciągnął Różowe lata 70te, wersja z napisami, cudowny jest 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paatos Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 The Wire Sopranos 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deadmau52 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Suits/ white collar oglądałem i czasami oglądam w TV, ale nie ciągnie mnie Polskie znam też w miarę. Dzięki za propozycje, jutro coś wybiorę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venio Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Sons of Anarchy, Dr House, Prison Break Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Rayden Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Defiance. The Bridge. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Deadwood, Six Feet Under, Oz, Rome, Generation Kill, Black Mirror, The Shield Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertos Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 24 - wszystkie sezony trzymają poziom Dexter- wszystkie sezony trzymają poziom Homeland Prison Break - 2 pierwsze sezony są świetne Hereos - pierwsze 2 sezony są świetne, później coraz gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harmony Korine Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Ja jeszcze mam zamiar za niedługo wziąć się za Hannibal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gotycki_Zdun Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Kolejność nie jest przypadkowa: The Walking Dead, Breaking Bad, Game of Thrones, Dexter, Californication. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Utopia - polecam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson01 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 W chwili obecnej "męczę" The Killing - 3 sezon (cecha charakterystyczna - paskudni aktorzy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roni11 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Ja polecę nowy serial (wyszło dopiero 6 odcinków) Ray Donovan + standardowo mój ulubiony zagraniczny serial The wire. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damix Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Luther - kryminalny, świetny klimat. Gra o Tron - wszyscy znają Walking dead - im dalej tym gorzej odnoszę wrażenie ale pierwsze sezony bardzo dobre. Hannibal - pozytywne zaskoczenie bo kompletnie nie byłem przekonany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumiak9 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Również z polskich polecam Pitbulla, niesamowity klimat żadnych fajerwerków i sztuczności znanych z filmów sensacyjnych. Polecam go wszystkim co uważają, że Dorociński to sztuczny aktor i porównują go do Małaszyńskiego, jak również tym co chcieliby zobaczyć inne wcielenie Ferdka Kiepskiego. Jeżeli chodzi o zagraniczne to stare Lost, Breaking Bad i The Walking Dead. Obydwu nie mogę doczekać się kontynuacji, zakończenie Breaking Bad było kozackie Tak jak nie należy oceniać książki po okładce tak samo nie należy oceniać Walking Dead po opisie. Ja początkowo myślałem, że to będzie serial w stylu Resident Evil, nafaszerowany strzelaninami i głupimi tekstami. Zombie to jakby tło tego co się dzieje, klimat muzyka gra aktorska na świetnym poziomie. Dla mnie największą zaletą tego serialu jest to, że jest to DRAMAT, świetnie buduje napięcie i nawet gdy przez dłuższy czas nic się nie dzieje to w końcu trafia się taki przygnębiający "gwóźdź", że pamięta się go przez długi czas. Przykładów nie chce podawać, bo nie chce spojlować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Dexter- wszystkie sezony trzymają poziom 3 z 8 raczej cięzko zakwalifikować jako wszystkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertos Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) Dexter- wszystkie sezony trzymają poziom 3 z 8 raczej cięzko zakwalifikować jako wszystkie e tam mi się wszystkie podobały (nie oglądąłem jeszcze najnowszego), za to losta i heroes już nie dałem rady oglądać po 2 sezonie chociaż dla mnie najlepszy serial to 24, ale jak się oglądnęło parę sezonów to zachowanie głównego bohatera stało się lekko przewidywalne:) Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez robertos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Undertaker Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Ja tam do trzeciego sezonu Dexter'a nic nie mam w sumie, ale jak tak oglądam 8, to fakt - przekombinowali, naciągane się już wszystko staje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.